Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vintervindu 2013-2014 - Ønsker inn og ut

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by FrankO View Post
    Lånespillere skal også ha lønn...
    Selvfølgelig, men nå har jo klubben råd til å låne inn en reserve vil jeg tro. Med mindre det er en med dyr lønn selvfølgelig.

Comment

• Originally posted by Jakobsen View Post
      Selvfølgelig, men nå har jo klubben råd til å låne inn en reserve vil jeg tro. Med mindre det er en med dyr lønn selvfølgelig.
      Klubben har ikke råd til å forsterke noe mer med mindre vi selger/gir bort noen først.

Comment

• så det vil si hvis chuma forsvinner så kan det komme inn en spiss til?,

Comment

• Originally posted by joggehansen View Post
          så det vil si hvis chuma forsvinner så kan det komme inn en spiss til?,
          Det er nok tvilsomt.

Comment

• Originally posted by joggehansen View Post
            så det vil si hvis chuma forsvinner så kan det komme inn en spiss til?,
            Chuma er allerede ute. Hvor han er vet jeg ikke, men han har ikke trent med laget i år.

Comment

• Jeg kan lett se for meg at DFH blir vår foretrukne spiss denne sesongen, og det tror jeg fort kan bli en positiv overraskelse. Han er smart, sterk på hodet, dyktig møtende og god med ball i trange situasjoner. Så overlater vi til Kastrati og Calvo å herje på sidene og serve Daniel med innlegg.

Comment

• Daniel Fredheim Holm er ikke noen klinisk avslutter, han er best i en rolle som kan henge bak spissene.

Comment

• Spent på hvorfor du tror at han kan slå til? Mannen har aldri hatt en eneste sesong hvor han har prestert hverken godt eller puttet mange mål. Alltid skadet og bommer latterlig mye.

Comment

• Originally posted by e73 View Post
                    Jeg kan lett se for meg at DFH blir vår foretrukne spiss denne sesongen, og det tror jeg fort kan bli en positiv overraskelse. Han er smart, sterk på hodet, dyktig møtende og god med ball i trange situasjoner. Så overlater vi til Kastrati og Calvo å herje på sidene og serve Daniel med innlegg.
                    Dette har jeg fint lite tro på... Daniel har ikke egenskapene som skal til i boks (ikke god til å frigjøre seg.. ikke god til å være på rett sted til rett tid). Da er det bedre å sette Berre på topp og la DFH ligge å sope utenfor 16.. men viktigst av alt, hvis vi skal satse på innlegg fra kant må vi ha 2-3 avsluttere på gode løp inn i boks og de må være villig til å gi alt for å nå den balllen. Siste spiss vi hadde med disse egenskapene var Marcus P.
                    ....

Tråkk på en KANARI

Comment

• Originally posted by FrankO View Post
                      Klubben har ikke råd til å forsterke noe mer med mindre vi selger/gir bort noen først.
                      Nei, men det kan jo fort skje da. Er vel en 4-5 stykker som vi nok kvitter oss med om vi får sjansen.

Er relativt åpenbart at vi trenger å få inn en spiss. Og det trenger ikke være all verdens dyrt heller. Et lån fram til sommeren f.eks. av en eller annen ute i kulda hos sin nåværende klubb. Det sitter nok mange spisser på benker og tribuner rundt om i Europa som er mer enn gode nok for en rolle som backup i Tippeligaen. Nå som overgangsvinduet i Europa er stengt så har vi jo en fordel sånn sett.

Comment

• Originally posted by Jakobsen View Post
                        Daniel Fredheim Holm er ikke noen klinisk avslutter, han er best i en rolle som kan henge bak spissene.
                        Han er på ingen måte noen spiss. Da er Berre et mye bedre alternativ..Daniel hadde veldig variable prestasjoner i fjor og overall var på ingen måte noe imponerende. Han var jo en av de som skulle "steppe" opp men leverte ikke. Vi er veldig tynt besatt der på topp så akkurat nå er det bare Berre og vår Islandske venn som er alternativene der.

Skulle vi få skader på de to så har vi mildt sagt et problem. Da blir det å hente opp en eller annen junior spille som nød løsning,hva andre alternativer er det? vi har ikke penger til å forsterke.

Om det blir så ille synes jeg det er bedre vi heller gir et talent sjangsen enn å satse på en DFH som er helt ubrukelig i den posisjonen.

Comment

• Simen Wangberg et alternativ?

http://www.adressa.no/100Sport/fotba...icle416501.snd

Comment

• Originally posted by Henrikap View Post
                            Simen Wangberg et alternativ?
                            Håper da ikke det, hvis ikke han har blitt spiss. Neste mann inn portene på Valle bør være en spiss.

Comment

• Husker ikke hvor han sa det, men i forrige uke sa vel Rekdal at vi var ferdig handlet?

Typisk det at det kun blir en spiss å satse på. Det har vi aldri sett gå feil før.

Comment

• Se for eksempel på Diego Rubio som nettopp har gått til store "lilleputt" Sandnes Ulf. De har hatt positive tall, men har jo fremdeles ikke all verdens til midler. Om man kan låne inn en slik spiller som trenger en større mulighet for førstelag spill så er det en vinn/vinn situasjon for alle parter.

Comment

Working...
                                X