Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vintervindu 2013-2014 - Ønsker inn og ut

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oslo-ess
    replied
    La oss si at vi selger Torgeir Børven til Danmark for 7-8 millioner.
    Hvor mye vil Riski koste å hente fra Hønefoss?

Tipper det regnestykket er gunstig for oss.

Leave a comment:

• 2rgeir
    replied
    I vinter må vi handle bosman om det skal handles, det er veldig tydelig, og noen må ut før noen kommer inn. Går noe ut håper jeg vi kan se til söta bror en tur, en finfin bosmanliste med spillere, noen mere realistiske enn andre.
    http://www.fotbolltransfers.com/site/club/155
    Spillere som Chatto og Mutumba ville vel styrka oss, problemet nå er vel økonomien vår. Men dog, fin liste med mange interessante og potensielle spillere. Ser man på den norske bosmanlisten, er det bare Bangura jeg i utgangspunktet finner som interessant. Sjøl om noen kan ha potensialet til å bli gode tippeligaspillere.

Er vel naturlig at vi kommer til å få nye spillere til neste år, men hvor mange vi signerer som bosmanspillere som allerede sees på som etablerte er spennende. Uansett vil mange av våre yngre spillere få verdifull erfaring neste år.

Leave a comment:

• McCabre
    replied
    Originally posted by Jakobsen View Post
    Er veldig fornøyd med de 2 gode spillerne vi har hentet så langt, men det virker som om det er mye rot nå
    Vel, de har jo ikke spilt en eneste kamp ennå. Kjenner jeg synes det er litt vanskelig å være veldig fornøyd før de har vist noe som helst for oss, men håper du får rett etterhvert

Leave a comment:

• Jakobsen
    replied
    Originally posted by ziggy75 View Post
    neste sesong blir muligens en sesong hvor ingen forventer noe av VIF. Det kan bli interessant! Vi har allerede 2 gode forsterkninger på plass. Vi har masse talent som kan få gjennombrudd neste sesong, så det er ikke sikkert dette trenger å bli så dårlig. Greit å slå nedenfra også!
    Er veldig fornøyd med de 2 gode spillerne vi har hentet så langt, men det virker som om det er mye rot nå

Leave a comment:

• donny
    replied
    Umaru Bangura i samtaler med norske og utenlandske klubber.

Får gå inn i denne tråden som et ønske, om så på syltynt grunnlag.

Leave a comment:

Working...
X