Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga-Haugesund lørdag 26.oktober kl.15:30

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Baffo er jo orginalt en midtstopper, men i Norge skal man jo alltid på død og liv ha en midtstopper som er over 190. Jeg mener han kunne kanskje vært bedre på midtstopper plass enn en Muri som løper med rullatorfart, er ihvertfall verdt å prøve han der en kamp... det kan jo ikke bli verre enn det Muri har prestert i år. Han skulle jo være en av de ledertypene i laget. Berre eldes som vin, Muri eldes som melk.

Comment

Originally posted by Jakobsen View Post
      Baffo er jo orginalt en midtstopper, men i Norge skal man jo alltid på død og liv ha en midtstopper som er over 190. Jeg mener han kunne kanskje vært bedre på midtstopper plass enn en Muri som løper med rullatorfart, er ihvertfall verdt å prøve han der en kamp... det kan jo ikke bli verre enn det Muri har prestert i år. Han skulle jo være en av de ledertypene i laget. Berre eldes som vin, Muri eldes som melk.
      Har vi ambisjoner? Ingen av de to bør starte en eneste kamp 2014.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
        Har vi ambisjoner? Ingen av de to bør starte en eneste kamp 2014.
        Baffo er en midtstopper og han spilte aldri høyreback for Helsingborg, selvfølgelig skal man ha ambisjoner.

Comment

Originally posted by Jakobsen View Post
          Baffo er en midtstopper og han spilte aldri høyreback for Helsingborg, selvfølgelig skal man ha ambisjoner.
          Joda. Han har spilt høyreback for både Sverige U21 og Helsingborg

Comment

Vekk meg når denne drittsesongen er over 'a. Et under at jeg ikke har falt i koma for lenge siden.

90% av de latsabbene som reker rundt i gangene på Valle kan dra til helvete. Dere gjør deres beste (evt. verste) for å kjøre klubben jeg elsker i grøfta. Men VIF Fotball er tydeligvis en verna bedrift.

Comment

Vi kan ta reaksjonene våre i denne tråden jeg linker til her.

Comment

Working...
              X