Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkort 2014

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sesongkort 2014

http://www.klanen.no/blog/2013/10/kl...14/#more-18251

Ordinær pris på sesongkort på Vestbredden i 2014 er kr. 2.000,-. Men det legges opp til en fiffig vervekampanje, som kan sikre deg sesongkortet for halve prisen.

- Dersom en person med sesongkort i 2013 verver 1 ny person som ikke har hatt sesongkort i 2013, vil sesongkortprisen bli kr. 1.500,- per sesongkort.

- – Dersom en person med sesongkort i 2013 verver 2 nye personer som ikke har hatt sesongkort i 2013, vil sesongkortprisen bli kr. 1.000,- per sesongkort.

2014 blir vårt
    EVIG VIF

Likte denne kampanjen, og tror det blir en hit. Får man med 2 stk, blir det jo sinnssykt billig for alle.

Tommel opp!

Comment

Høres bra ut dette her. Har kort på 103 og greit å miste plassen. Da kan vi trekke sammen, innover for å synge eller i kanten/utenfor om man ikke er i form en dag.
      Kom med flagg, jeg bare flytter meg om det blir for mye. Blir herlig med folk rundt seg, blir litt ensomt når kortinnehavere ikke gidder å komme. Må antageligvis bare gå litt tidligere fra Bohemen for å velge plass

Comment

Meget missfornøyd med plasseringen som jeg har gitt uttrykk for i tråden til artikkelen.
        Men denne vervekampanjen likte jeg.

Comment

VPN kommer med kritikk av vervekampanjen i dag:
          http://www.vpn.no/dagboka/2013/10/da...ag-31-oktober/

Forstår argumentet om at en kameratgjeng ikke vil få rabatter, dersom alle har hatt sesongkort fra før.
          Men poenget med kampanjen er vel da at denne kameratgjengen må jobbe for å UTVIDE seg.
          Si at det er en gjeng på 5 som fast har gått på kamp sammen, så må dem nå øke til 15 for at alle skal få rabatt på sesongkort!
          Og det må jo være positivt.
          Dersom alle med sesongkort i år, hadde fått en rabatt, uten å verve, ville jo intensivet om å verve gå bort.

Så kritikken fra VPN går vel da på at en antar at en bestemt kameratgjeng, ikke har potensialet til å verve med seg andre venner?
          Merkelig..

Men, jeg forstår også kritikken.
          Når en først skal forsøke seg på et insentiv om verving og en rabatt som øker jo flere som kjøper, hvorfor ikke følge dette eksempelet som jeg har nevnt i flere år nå?
          http://www.aftenposten.no/100Sport/f.../-188570_1.snd

Når Vålerenga først er med på en slags rabatt ordning, hvorfor ikke kjøre et løp som har fungert for andre før? Kan vel ikke skade.

Comment

Godt noen er enig i alle fall.

Men jeg ser også en annen potensiell "verdi" av rabatten. Det vil ikke bli billigere, men.
            Diverse grupper på stadion kan nå slå seg sammen for å sikre seg "fiktive" sesongkort slik at de kan ha med seg noen for en billig penge.

En annen løsning er rett og slett å melde seg ut, kjøpe sesongkort i andre navn (f.eks familiemedlemmers navn) Hvis en gruppe supportere på 3 stk gjør dette, så kan to melde seg ut og kjøpe sesongkort til f.eks far og slik at alle tre får sesongkort til kr. 1000 i stedet for 2000 pr kort. Og det er heller ikke så mye som skal til å for å få det til.

Så for å unngå at noen vil utnytte systemet, så bør det innføres lojalitetsrabatt for oss som har hatt sesongkort i mange år.

Konspirasjonteorier
            VAR, nei takk!

Comment

På grunn av utomsportslig distrasjoner har jeg ikke hatt sesongkort de siste to åra. På avstand ser det ikke ut som jeg akkurat har gått glipp av de store opplevelsene på Ullevaal , men det legger da ingen hindringer for den nye sesongen. Om noen er interessert er jeg og en venn ute etter å få prisen ned til 1000,- på bredden neste år.

PM hvis mulig

Comment

Originally posted by Gert Bjarne View Post
                På grunn av utomsportslig distrasjoner har jeg ikke hatt sesongkort de siste to åra. På avstand ser det ikke ut som jeg akkurat har gått glipp av de store opplevelsene på Ullevaal , men det legger da ingen hindringer for den nye sesongen. Om noen er interessert er jeg og en venn ute etter å få prisen ned til 1000,- på bredden neste år.

PM hvis mulig
                Da har du sjansen din for billig sesongkort "wanderer"!

Tror dette kommer til å bli veldig bra, og det viktigste er jo å få folket tilbake på tribunen.

Tør vi håpe på 3000 sesongkortholdere på Bredden 2014?

Comment

2014, året for sesongkort for min del! Ikke hatt sesongkort siden 2008/09 sesongen om jeg ikke husker feil.
                  Elsker Bergen By

Comment

Originally posted by Waldemar View Post
                    2014, året for sesongkort for min del! Ikke hatt sesongkort siden 2008/09 sesongen om jeg ikke husker feil.
                    Høres veldig bra ut.
                    Virker som om det er mange nå som skal ha sesongkort og kjempe for klubben selv om vi har hatt motgang.

Denne rekutteringskampanjen er forøvrig intet annet enn genialt.
                    EVIG VIF

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post
                      Høres veldig bra ut.
                      Virker som om det er mange nå som skal ha sesongkort og kjempe for klubben selv om vi har hatt motgang.

Denne rekutteringskampanjen er forøvrig intet annet enn genialt.
                      Stadion trenger folk, folk trenger Enga, og Enga trenger penga!

2014 er året vi reiser oss opp igjen fra en tilværelse med brukket rygg.
                      Elsker Bergen By

Comment

Jeg har av ulike grunner (frivillighet, barn etc) ikke hatt sesongkort de siste sesongene.
                        Jeg har en stor gjeng som vil være med neste sesong som også har vært med tidligere.
                        Vi har et ønske om at Klanen skal være den ledende supporterklubben og også lokomotivet på våre tribuner.
                        Hvis jeg kjøper sesongkort og begynner vervekampanjen uten å ha hatt sesongkort i 2013 vil jeg altså ikke få rabatt? Ikke en gang 1750.- / 1500.- altså, halv rabatt. Det ville jo gjort det enda enklere å mobilisere nye også...
                        Man må delta for å vinne

Comment

Dette inspirerer til verving og er et veldig godt tiltak, men jeg lurer på en ting:

Dersom 3 stykker som ikke har hatt sesongkort i 2013 ønsker å gå sammen for å kjøpe sesongkort i 2014. Vil alle 3 få prisen på 1 000,- eller må en av de ta støyten og melde seg inn for å verve de to andre?

Nå har jeg sesongkort, men fikk dette spørsmålet av en venn. Jeg kan selvfølgelig verve dem, men jeg lurer på dette uansett.

Comment

Dersom 3 stykker som ikke har hatt sesongkort i 2013 ønsker å gå sammen for å kjøpe sesongkort i 2014. Vil alle 3 få prisen på 1 000,- eller må en av de ta støyten og melde seg inn for å verve de to andre?
                            Sånn som jeg har forstått det så er det kun de som har hatt sesongkort i år som kan verve noen og benytte seg av tilbudet. Altså, har du hatt sesongkort i år kan du ta med to venner som ikke hadde sesongkort i år og dere vil alle kunne kjøpe sesongkort for 2014-sesongen til 1000 ,-

Comment

Enig i at dette er en kjempeordning, men jeg tror også man kan få med enda flere hvis man kjører halve rabatten til en ny sesongkortperson som ikke kjenner noen andre med sesongkort. Nå ordner nok dette seg for meg personlig og en annen av mine venner, men vi er 5 stk... Kunne gjort dette for nye også med 1750/1500 som priser.

Det viktigste neste år er entusiasme, samarbeid og synging. Jeg hadde et håp om at dette skulle bli bedre da jeg valgte å ikke fornye for noen år siden, men tydeligvis prøver noen å ødelegge Klanen og mye av det den står for. Vi er mange som vil vise vår støtte, ikke bare til Klubben men også til Klanen ved å mobilisere her neste år.

2014 blir hele klubbens år!
                              Man må delta for å vinne

Comment

Working...
                              X