Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkort 2014

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flott. Da er det sjappa som gjelder?

Comment

• Originally posted by Falcon1975 View Post
      Flott. Da er det sjappa som gjelder?
      Jepp. Bare der du får kjøpt billett til bredden.

Comment

• Originally posted by Falcon1975 View Post
        Flott. Da er det sjappa som gjelder?
        Men da er det krav at poden skal, synge, hoppe og klappe i 2x45! Ellers kan han reise hjem igjen!

Neida
        Dra til sjappa forklar situasjonen, så ordner det seg

Comment

• Er ikke hans første match så hoppe og synge kan han :-)

Comment

• En kompis av meg har ikke henta sesongkortet sitt enda. Er det mulig å hente det i billettluka på stadion idag?

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
              En kompis av meg har ikke henta sesongkortet sitt enda. Er det mulig å hente det i billettluka på stadion idag?
              Tror du må innom sjappa for å hente det.
              Er åpent til 17.
              EVIG VIF

Comment

• Jeg er utafor Sjappa nå og den er stengt. En kompis av meg har heller ikke henta sesongkortet ennå. Kan man bruke kvitteringen man fikk når man kjøpte det for å komme inn idag?

Comment

• Originally posted by Nico 8 View Post
                  Jeg er utafor Sjappa nå og den er stengt. En kompis av meg har heller ikke henta sesongkortet ennå. Kan man bruke kvitteringen man fikk når man kjøpte det for å komme inn idag?
                  Skulle hente sesongkort til kampen mot Bodø Glimt, og måtte dra hjem uten. Håper de har åpent i dag da? Noen som vet hva man kan gjøre (foruten å være der i vanlig arbeidstid - bedre lykke neste gang)?
                  Blått og godt nyttår!

Comment

• Originally posted by jimmern View Post
                    Noen som vet hva man kan gjøre (foruten å være der i vanlig arbeidstid - bedre lykke neste gang)?
                    Ring Sjappa (når de har åpent)! Tror du kan avtale at de tar med kortet på stadion til neste kamp.

Comment

• Originally posted by bengt View Post
                      Ring Sjappa (når de har åpent)! Tror du kan avtale at de tar med kortet på stadion til neste kamp.
                      OK - da får vi kanskje kommet oss på neste hjemmekamp da..
                      Blått og godt nyttår!

Comment

• Originally posted by jimmern View Post
                        OK - da får vi kanskje kommet oss på neste hjemmekamp da..
                        Jeg fikk henta i billettluka på Ullevål sist hjemmekamp.
                        Men dårlig ide å da komme rett før kampstart....

Comment

Working...
                        X