Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Aalesund - Vålerenga, søndag 3/11 kl 18

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aalesund - Vålerenga, søndag 3/11 kl 18

Troppen;

http://www.vif-fotball.no/news/article/r18xakmphvl51pmt51ngboglw/title/disse-moter-aalesund

Vi får bare sikre plassen etter denne drittsesongen, å se frem mot 2014. Håper Nije får noen minutter.

Vi kommer lite ikke til å slite her. Igjen må jeg si meg glad om vi greier uavgjort her,forventer tap! Ikke så mye mere å si enn at det skal bli godt å få denne sesongen over.

Comment

Hvorfor er ikke Iqbal med?

Comment

Originally posted by Engafan View Post
        han ble skada på trening.

Comment

Originally posted by Engafan View Post
          Han fikk skulderen ut av ledd. Da dem prøvde å putte den tilbake bare "poppet" den ut igjen. Det betyr at han er sidestilt fotball fram til slutten av januar.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
            Han fikk skulderen ut av ledd. Da dem prøvde å putte den tilbake bare "poppet" den ut igjen. Det betyr at han er sidestilt fotball fram til slutten av januar.

Ikke bra. Får bare håpe han ikke må opereres. Dama måtte nemlig det, med en skulder som stadig poppa ut, og hun var ute i lang tid.
            Vi får heller satse på at han kan trene opp muskulaturen rundt så han slipper.

når det gjelder dagens match, har jeg ikke særlig tro på poeng, men på en annen side tror jeg denne kampen er mer åpen enn tabellen skulle tilsi.
            Tør vi håpe på en positiv overraskelse i kveld, eller er det bare jeg som ennå ikke har lært?

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
              Ikke bra. Får bare håpe han ikke må opereres. Dama måtte nemlig det, med en skulder som stadig poppa ut, og hun var ute i lang tid.
              Vi får heller satse på at han kan trene opp muskulaturen rundt så han slipper.

når det gjelder dagens match, har jeg ikke særlig tro på poeng, men på en annen side tror jeg denne kampen er mer åpen enn tabellen skulle tilsi.
              Tør vi håpe på en positiv overraskelse i kveld, eller er det bare jeg som ennå ikke har lært?
              Det er nok heller det siste...
              Er mer spendt på S08 og Tromsø sine kamper enn vår egen...!!!

Comment

Vrien kamp dette her. Forhåpentligvis går de andre resultatene med oss denne runden så vi ikke er avhengige av poeng her.

Går forresten ikke kampen på tv? Klarte ikke finne noe i farta..

Comment

Originally posted by j_robber View Post
                  Vrien kamp dette her. Forhåpentligvis går de andre resultatene med oss denne runden så vi ikke er avhengige av poeng her.

Går forresten ikke kampen på tv? Klarte ikke finne noe i farta..
                  Nope. Kun Csports eller pøbben

Comment

Fant ut av det nå.. Svarte.
                    Men da blir det vel en tur ned på vertshuset tenker jeg!

Comment

Tror egentlig vi overrasker positivt for en gangs skyld og vinner. Men jeg håper jeg ikke jinxer det nå.

Comment

Har ikke de store forhåpninger, verken med Enga eller Vålerenga-hateren som skal dømme med NFF sin latterlige støtte.

Men vi gir aldri opp! Er ikke over før Aalesund sin 12 mann blåset i fløyta

Comment

Ogude og Kastrati fra start.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...-for-valerenga

Comment

Oi! Her var det litt av hvert å se på..
                            Hirsch
                            Solli-Muri-Gonzalez-Høgh
                            Ogude-Grindheim-Berre
                            Kastrati-Børven-DFH

Hmm..Vi har ikke akkurat hatt en bunnsolid forsvarslinje fra før av, og Solli og Høgh gjør det ikke bedre!
                            Solli har vært tidvis ok, men kun fra midtbanen og Høgh har ikke vist en dritt og skal nå ut på backen...
                            Overraska over Ogude, men er lov å håpe vi får se ham i gammelt slag.
                            Ellers veldig gøy med Kastrati!

Comment

Hadde håpet på MArcel fra start, og heller hatt JGS som en super sub. da har han nemlig vært veldig god synest jeg! Kuult å se at Nije er tilbake i troppen. Synest han virker som et super talent!! KOM IGJEN ENGA!!!!!
                              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Working...
                              X