Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Et oppgjør må tas etter sesongen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Et oppgjør må tas etter sesongen

Nå er det overveldende sannsynlig at klubben vil overleve i tippeligaen. Tenk at dette skulle være sluttresultatet i klubbens jubileumssesong.

Derfor mener jeg at det er viktig at vi som er supportere foretar et oppgjør med de som har styrt, eller mer korrekt vanstyrt denne klubben over flere år. Vi supportere bør kunne kreve av de som faktisk henter brukbare lønninger for å vanstyre denne klubben, gir en god forklaring for hvorfor de bør få fortsette. Det er ikke overraskende at det knapt er folk på kampene lenger. Dette handler ikke om klubben vinner eller taper kamper. Men det går heller på hvordan klubben forvaltes.

Denne helgen eller neste helg blir en klubb som har langt mindre budsjett og et langt mindre "nedslagsfelt" trolig seriemester. Det jeg tror er hovedårsaken til at den klubben har gjort suksess er at de har hatt en klar visjon for hva de skal gjøre. Det er ingenting som skjer tilfeldig der.

I en annen post som er på forumet, så spekuleres det i hvilke spillere som klubben bør hente. Jeg kan opplyse hva svaret blir: Det blir ingen. Null, nada, zip. Og som jeg spådde. Til de som trodde at klubben kom til å signere Jan, dere er er lettlurte. Selvfølgelig vil ikke klubben signere Jan. For det vil innebære at de som styrer klubben har en viss fotballforståelse. Og det er like mye fotballforståelse hos den gjengen som det er liv mellom ørene på Jagland.

Den eneste måten for at denne klubben skal ha en slags suksess neste år (blind høne finner også korn og alt det er) er at slike spillere som Kastrati, Nije Nasberg og Iqbal tar gigantiske skritt. For da vil man ha Iqbal og Gunnarson på hver sin back. Nasberg inn sentralt, Nije og Kastrati tar hver sin kant, mens Grindheim og Nilsen er de sentrale midtbanespillerne

Noen som ser poenget nå?

Takk skal du ha Reka. Du sluttet engang i tiden da du hadde yrkesstolthet. Du ville ikke, sitere "reise rundt å bli pissa på".

Men med en 2.5 mill i året, så er det vel greit å bli pissa på.

Comment

Working...
    X