Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

10-årets viktigste scoring

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 10-årets viktigste scoring

Det er morsomt med avstemninger og kåringer, men jeg synes kanskje VPN har vært litt snevre i utvalget av alternativer her.

Absolutt legendariske scoringer som er på listen, men det er vel i overkant sært at målet som sikret vårt første seriegull på 21 år, ikke en gang er funnet verdig en plass som kandidat i en slik kåring.

Min stemme går til André Muri og 1-2 scoringen mot Odd Grenland 29. oktober 2005.

Ha en fortsatt god dag !

Re: 10-årets viktigste scoring

Mener helt klart at det er David Hanssen sin scoring mot Sandefjord som gjorde at vi berget plassen. Hvis vi hadde rykket ned da, så hadde vi hverken blitt nr 2 eller vunnet serien årene etter. Da tror jeg det hadde tatt lang tid før Enga hadde vært et topplag, slik de er i dag.

Comment

David Hanssen mot Sandefjord mener jeg.

Hadde vi rykka ned da, hvor hadde vi vært nå da?, Det ble jo snakket om konkurs og degradering lenger ned i systemet..

Nå vet vi jo ikke om vi hadde fått noe mer hjelp av snille onkler osv., men veien tilbake kunne blitt tung og lang...
      Min debut:

Søndre Sving, Bislett

14.08.78

VIF-Bryne

2-3

Comment

Sitat: Den tor, 23 mars 2006 12:35 skrev asko:

> David Hanssen mot Sandefjord mener jeg.

> Hadde vi rykka ned da, hvor hadde vi vært nå da?, Det ble jo snakket om konkurs og degradering lenger ned i systemet..

> Nå vet vi jo ikke om vi hadde fått noe mer hjelp av snille onkler osv., men veien tilbake kunne blitt tung og lang...

Veldig lett å argumentere for Sandefjordscoringen. Jeg har stemt på den selv.

Men enig i trådstarter at det er jo ganske utrolig at ikke Muris scoring er med. Den avgjorde gullet. Men man har lett for å anse eldre scoringer som bedre og viktigere. Om 10 år er det selvsagt at man tar med den scoringen i en slik kåring.

arne s-k

Comment

Working...
        X