Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Brødrene Holm til Stabæk? *

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brødrene Holm til Stabæk? *

i følge tv2 har stabek v petter belsvik utalt at de er inntresert i knytte til seg to så gode spillere!roter dem med nå a?noe ikke jeg har fått med meg?snakker ikke om å slippe brødrene holm vell?

[Spekulativ overskrift endret ved å føye til spørsmålstegn. -mod]

Re: brødrene holm til stabekk

Tviler på at Thomas vil til Stabæk. Han er ekte Oslo og Våle'nga gutt.

Daniel derimot...

Comment

Sitat: Den ons, 11 oktober 2006 00:43 skrev Sasukhan:

> Tviler på at Thomas vil til Stabæk. Han er ekte Oslo og Våle'nga gutt.

> Daniel derimot...

Daniel er Oslogutt han også. Tviler sterkt på at han

ønsker å trappe ned til Stabæk. Dette her en "ikke-historie". Ikke et fnugg av sjanse for at hverken Daniel eller Thomas drar.

Dorian Stefan
      *****KREPP ARMY*****
      DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
      Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Sitat: Den ons, 11 oktober 2006 08:06 skrev Dorian Stefan:

> Sitat: Den ons, 11 oktober 2006 00:43 skrev Sasukhan:

>

> > Tviler på at Thomas vil til Stabæk. Han er ekte Oslo og Våle'nga gutt.

> > Daniel derimot...

>

> Daniel er Oslogutt han også. Tviler sterkt på at han

> ønsker å trappe ned til Stabæk. Dette her en "ikke-historie". Ikke et fnugg av sjanse for at hverken Daniel eller Thomas drar.

>

> Dorian Stefan

-------------------

stabææææk har ikke råd til å kjøpe ut noen av dem! når nannskog har fått sitt i den nye kontrakta, er det ikke mer igjen til nye spillere.. håper jeg da... uansett helt 100% sikker på at thomas aldri velger å gå dit, men er også litt småusikker på daniel.. men gud forby!!!

terje

Comment

Jeg tror muligheten absolutt er til stede.

Alle kan kjøpes fra en klubb og alle spillere kan kjøpes til en klubb. Vis Holm gutta får et bedre tilbud fra Stabæææk så hvorfor skal de ikke si ja da?? Hadde jeg fått et bedre tilbud med bedre vilkår fra en annen jobb hadde jeg så klart valgt dette.

Håper så klart dette ikke skjer men bermen fra Bærum har vel noen rike investorer de også og ikke sikkert klubben kjøper de men at det er noen av disse som legger kroner på bordet.

Med den jobben Bohinen har gjort til nå så forsvinner de sikkert ut døra før sesongen er over disse to også

Med vennlig hilsen

Rovel

"Dø for Enga"

Comment

Sitat: Den ons, 11 oktober 2006 09:08 skrev rovel:

> Jeg tror muligheten absolutt er til stede.

> Alle kan kjøpes fra en klubb og alle spillere kan kjøpes til en klubb. Vis Holm gutta får et bedre tilbud fra Stabæææk så hvorfor skal de ikke si ja da?? Hadde jeg fått et bedre tilbud med bedre vilkår fra en annen jobb hadde jeg så klart valgt dette.

> Håper så klart dette ikke skjer men bermen fra Bærum har vel noen rike investorer de også og ikke sikkert klubben kjøper de men at det er noen av disse som legger kroner på bordet.

>

> Med den jobben Bohinen har gjort til nå så forsvinner de sikkert ut døra før sesongen er over disse to også

>

Du mener at vi gir dem bort ?

Jeg tror nok ikke at de drar til Stabææææææk,begge er rimelig faste på laget og de er ekte Oslo gutter..

At de kanskje vil forlate klubben en dag,spesielt DFH,er jo meget sannsynlig,men tror ikke da de drar til Stabæk..

statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

synes det er merkelig hvis de drar nå som vi får ny trener og alt. er kanskje ikke mer som skal til før ihvertfall daniel får ut potensialet sitt for fullt. ikke glem at de aldri har spilt under en annen trener en reka i vif.

tipper vi neste sesong får en ny giv i klubben og at begge to blir.

har alltid sett for meg at daniel forrsvinner til en utenlandsklubb etter VIF,og det tror jeg fortsatt på

Comment

Alle kan kanskje kjøpes fra en klubb, men vi skal faenmeg være i stand til å matche Stabæk. Såvidt jeg har skjønt har vi vel MER penger enn dem, og med de økonomiske problemene de har hatt tror jeg ikke de legger seg på noen overbudspolitikk.
                Hasta la victoria siempre!

Comment

Synd om dem drar, men ikke usannsynlig. Etter det jeg skjønner så tar det veldig lang tid for Bohinen å få ting gjort, noe som betyr i dette tilfelle forlengelse av kontraktene til DFH og TH. Og jeg, som alle andre har sett på deres ligning i fra fjor, og de er ikke akkurat best betalt i forhold til spilletid og andre som ikke spiller noe særlig. Når Muri tjener over 900 000,- og TH litt over 600 000, så burde klubben se seg selv i speilet. Får man et bedre tilbud et annet sted, f.eks Stabæk så skal man vel ikke se bort fra at de forsvinner. Da begynner det å bli tynt i rekkene med de salgene som er gjort, og de gode innkjøpene som er også er gjort.

Nei, legg et ordentlig tilbud til to av kontinuitets spillerene som er der nå. Jeg mener når man leser at Lange har et sted mellom 12-15 mill på tre år, så skjønner jeg ikke hvordan lønnspolitikken i denne klubben er.

Comment

Tror Fredheim holm har lite kloke folk rundt seg og ser ikke bort i fra at de kan råde han til å gå til Stabæk, syns man skal la han gå, om han ikke begynner og levere varene. Når noen kan gi han råd om å gå en del ut på byen for å bli litt mer gærn, så tror jeg at de fint er i stand til å råde han til å gå til Stabæk og.Ikke gi han noen høyere lønn sånn som det er nå i hvertfall. Likte svaret hans angående Stabæk svært dårlig. Mye bedre med glenn Roberts enn Fredheim holm sånn som det ser ut nå, men han burde vært selvskreven på laget, for større talent har vi vel knapt hatt i klubben. Tror ikke Reka var noen bra mann for unge Daniel, men nå er han vekke og det er på tide og stå fram og kanske begynne å score noen "stygge" mål og.

Når det gjelder Thomas er det helt annerledes, han er seriøs og gir alt for enga, men har allikevel skuffet i år, men burde allikevel premieres med en solid lønnsøkning.Er ganske sikker på at den mannen ikke vil svare at Stabæk spiller attraktiv fotball

Comment

Sitat: Den ons, 11 oktober 2006 11:34 skrev peder:

> Tror Fredheim holm har lite kloke folk rundt seg og ser ikke bort i fra at de kan råde han til å gå til Stabæk, syns man skal la han gå, om han ikke begynner og levere varene. Når noen kan gi han råd om å gå en del ut på byen for å bli litt mer gærn, så tror jeg at de fint er i stand til å råde han til å gå til Stabæk og.

Kanskje svaret hadde vært å bytte rådgivere???

Comment

tror rådgiverene, eller rådgiveren for å være litt mer presis, jeg tenker på er folk man ikke akkurat kan bytte ut

Comment

Sitat: Den ons, 11 oktober 2006 12:18 skrev peder:

> tror rådgiverene, eller rådgiveren for å være litt mer presis, jeg tenker på er folk man ikke akkurat kan bytte ut

Nei,men det går ann,flere som har gjort det..

uansett,det er lov å håpe

Comment

Som dagboka poengterer, så kan uttalelsen hans ha noe å gjøre med at han er i forhandlinger med klubben (Vålerenga!) for tida.

Men Daniel bør selvfølgelig ha større ambisjoner enn å velge Stabææk som neste arbeidsgiver etter Enga.

Comment

Sitat: Den ons, 11 oktober 2006 09:08 skrev rovel:

> Jeg tror muligheten absolutt er til stede.

> Alle kan kjøpes fra en klubb og alle spillere kan kjøpes til en klubb. Vis Holm gutta får et bedre tilbud fra Stabæææk så hvorfor skal de ikke si ja da?? Hadde jeg fått et bedre tilbud med bedre vilkår fra en annen jobb hadde jeg så klart valgt dette.

> Håper så klart dette ikke skjer men bermen fra Bærum har vel noen rike investorer de også og ikke sikkert klubben kjøper de men at det er noen av disse som legger kroner på bordet.

>

> Med den jobben Bohinen har gjort til nå så forsvinner de sikkert ut døra før sesongen er over disse to også

>

Jeg er glad fins folk med større grad av integritet og klubbfølelsen enn deg.

Comment

Working...
                              X