Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Brødrene Holm til Stabæk? *

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Brødrene Holm til Stabæk? *

Sitat: Den ons, 11 oktober 2006 17:55 skrev Engagirl:

> Hmmm - veit ikke hva jeg skal si til denne saken, jeg skjønner ikke hvordan dere her inne kan tenke på å si at vi heller kan sette inn Glenn Roberts i stedet for Fredheim Holm.

> Nå sier jo jeg dette for å forsvare Fredheim Holm, fordi han er favoritten min - men vær så snill og ha tro på gutten, det er ikke bare Daniel sin skyld at han ikke har scoret så mange mål i år, fordi det ligger i hele laget. Enga har ikke vært så gode til å få ballen oppover på banen og da blir det vanskeligere for Daniel å klare å score også - det er vel der forklaringen ligger ?

> Vær så snill og ikke trekk inn Daniel sine byturer inn i dette, fordi gutten trenger mer selvtillit, er det ikke bedre og vi står sammen å støtter gutten og får selvtilliten hans tilbake, jeg gir i hvert fall ikke opp - jeg støtter han utrolig mye og sitter å håper at han ikke drar, fordi Enga vil miste en spiller som faktisk prøver å gjøre sitt beste, ingen skal skylde på Fredheim Holm for ikke å ha prøvd å score...

>

> ÆRE VÆRE DANIEL FREDHEIM HOLM!!!! Han har Enga i sitt hjerte

Hmm.. når du starter innlegget ditt med "jeg vet ikke hva jeg skal si i denne saken" er det ikke da du burde holde kjeft? hehe
    IKAROS

Comment

> Du er klar over at Daniel en eller annen dag må legge opp som fotballspiller?

Så klart jeg vet at han må legge opp en gang, men jeg vil ikke ha Daniel vekk fra enga - han tilhører enga og tilhører den blå drakta
      ♥Ære Være Vålerenga♥

♥Oslo\'s Stolthet♥

♥Fredheim Holm♥

Comment

>

> Hmm.. når du starter innlegget ditt med "jeg vet ikke hva jeg skal si i denne saken" er det ikke da du burde holde kjeft? hehe

hehe - godt sagt, men holder ikke kjeft og Daniel kommer til å bli i vålerenga, det er jeg allerede 100 prosent sikker på...
        ♥Ære Være Vålerenga♥

♥Oslo\'s Stolthet♥

♥Fredheim Holm♥

Comment

kanskje han blir fordi han vet at det blir annerledes hvis vi får ny trener neste sesong, og det frister.

Comment

Sitat: Den fre, 13 oktober 2006 16:50 skrev Engagirl:

> hehe - godt sagt, men holder ikke kjeft og Daniel kommer til å bli i vålerenga, det er jeg allerede 100 prosent sikker på...

Hvordan kan du være 100% sikker på det?

Ære Være Enga!

Comment

Sitat: Den tor, 12 oktober 2006 21:41 skrev Marsh:

> Og alle dem kom på landslaget med hvem som landslagssjef?

> Jo, herr "Jeg-finner-spillere-i-Tippeligaen"-Hareide.

> Jeg vil tro at Panzer var ganske utviklet da han kom til Vålerenga. Samma gjelder Wæhler. Så, dem kan man vel si har prestert jevnt etter at dem ankom Vålerenga. Trenger ikke nødvendigvis å bety at dem blomstra så veldig, men da de først var/er i Enga, er dem i Tippeligaen. Ergo; enklere for Hareide å plukke dem ut. Kan kanskje si at Grindheim blomstra for oss i fjor, men helt siden sesongstart i år og til Reka trakk seg, har det gått mer *tilbake* igjen med Grindheim og mange av gutta. Så, man kan vel neppe si at Reka var ekspert på spillerutvikling.

>

> Men jeg har skjønt at du er en kverulant av dimensjoner, så noe stort mer enn dette gidder jeg ikke."

Tørkepapir til leggen er sendt.

Comment

Siden denne tråden opprinnelig handler om DFH kan vi jo si at Reka virkelig har fått han til å blomstre. For ikke å nevne alle de superspissene vi har hatt i klubben de siste årene og en del andre offensive spillere.

Og det tørkepapiret ditt kan du beholde selv, du som liksom skal være "medsupporter".

Comment

Sitat: Den lør, 14 oktober 2006 00:22 skrev Marsh:

> Siden denne tråden opprinnelig handler om DFH kan vi jo si at Reka virkelig har fått han til å blomstre. For ikke å nevne alle de superspissene vi har hatt i klubben de siste årene og en del andre offensive spillere.

>

> Og det tørkepapiret ditt kan du beholde selv, du som liksom skal være "medsupporter".

Hehehe,dette er andre personen i denne tråden du drar frem "medsupporter" setningen din til..Jeg var da første for de som ikke har fått det med seg.

Tåler du virkelig ikke ironi,sarkasme,humor eller noenting whatsoever som kan gå på din bekostning????Jeg og Alex og sikkert 1000 vis av andre har forskjellige meninger,og mange av dem er sikkert ikke de samme som du har,og vi har alle vår måte å uttrykke oss på.Men du blir vist støtt av alle du da..

statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

Sitat: Den tor, 12 oktober 2006 22:37 skrev Evig:

> Sitat: Den tor, 12 oktober 2006 21:41 skrev Marsh:

>

> >

> > Jeg vil tro at Panzer var ganske utviklet da han kom til Vålerenga. Samma gjelder Wæhler. Så, dem kan man vel si har prestert jevnt etter at dem ankom Vålerenga. Trenger ikke nødvendigvis å bety at dem blomstra så veldig, men da de først var/er i Enga, er dem i Tippeligaen. Ergo; enklere for Hareide å plukke dem ut. Kan kanskje si at Grindheim blomstra for oss i fjor, men helt siden sesongstart i år og til Reka trakk seg, har det gått mer *tilbake* igjen med Grindheim og mange av gutta. Så, man kan vel neppe si at Reka var ekspert på spillerutvikling.

>

>

> Eeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!Åssen kan du si at Panzer var utviklet når han kom til Enga???Fulgte du med Enga når Panzer kom?Han var jo egentlig bare en del av avtalen til Broren sin..

> Å påstå at han bare har vært stabil i klubben,er jo reinspikka sprøyt.

>

Panzer kom som en pakke med broren sin. Men han kom som midtbanespiller, det var vel Nordli som omskolerte han.

Correct me if I'm wrong.

THOMAS

SÅ STOLT SÅ VÅL\'ENGA

Comment

Working...
                    X