Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Børven på vei bort

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Børven på vei bort

Det skriver i hvert fall TV 2: http://www.tv2.no/sport/boerven-paa-...a-4167011.html

I følge kanalen skal klubben være i forhandlinger med Nordsjælland om en overgang. Hvis dette stemmer må vi vel strangt tatt hente en ny spiss før neste sesong?
    Mvh.

mcolafs

Hmm. Jaja, ekke noe stort fan av børven men. Vi må jo ha en spiss !

Comment

Vi fikk 9 milioner for Mos, når han gikk til Danmark. Børven bør gå for 15 da.

Comment

Originally posted by mcolafs View Post
        Det skriver i hvert fall TV 2: http://www.tv2.no/sport/boerven-paa-...a-4167011.html

I følge kanalen skal klubben være i forhandlinger med Nordsjælland om en overgang. Hvis dette stemmer må vi vel strangt tatt hente en ny spiss før neste sesong?

Med Børven så trengte vi en ny spiss. Nå må vi ha to! Vill vi ha råd til å hente inn forsterkninger? Selv med Børven kronasjene lurer jeg på om vi har. For allt vi vet, kan de kronasjene gå til å dekke utgifter.

Comment

Originally posted by MadsAndre View Post
          Med Børven så trengte vi en ny spiss. Nå må vi ha to! Vill vi ha råd til å hente inn forsterkninger? Selv med Børven kronasjene lurer jeg på om vi har. For allt vi vet, kan de kronasjene gå til å dekke utgifter.
          Vi har både Daniel, Calvo og Berre(hvis han får ny kontrakt) som kan spille spiss og at vi har derfor ikke behov for forsterkninger. I tillegg kan Muri omskoleres og da har vi 4 spisser. Det er mer enn dobbel dekning, så da er det ingen grunn til beskymringer. Tilsammen scorer disse sikkert 10 mål iløpet av sesongen, som er omtrent det antallet Børven har hatt.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
            Vi fikk 9 milioner for Mos, når han gikk til Danmark. Børven bør gå for 15 da.
            Tja. Når de du forhandler med vet du er i økonomisk krise så er det ikke så lett. Tipper han går for under 10.

Comment

Originally posted by skog View Post
              Tja. Når de du forhandler med vet du er i økonomisk krise så er det ikke så lett. Tipper han går for under 10.
              Får vi 12 sitter vi igjen med 5 millioner overskudd etter pengene vi la ut for ham pluss ekstra kronasjer til Odd.
              Dette er faktisk helt greit, men i en ideell verden holder vi jo på Børven så lenge som mulig her.
              Det at han er vår eneste rene spiss gjør ham jo relativt verdifull for oss...

Muri kan omskoleres til Tor Hogne Aarøy på tampen av karrieren. Bauta bak og bauta foran når man trenger det.
              Man må delta for å vinne

Comment

Det her er jo helt tragisk...
                Vi kvitter oss med den eneste spissen vi har...
                Han gikk kanskje ikke med på lønnskutt da?

Uansett lover dette ikke bra. Vi er i desperat behov av to spisser. Et førstevalg og en back-up.
                Jaja. Tor Hogne Aarøy er jo bosman-spiller....

Jeg veit ikke hva jeg skal si lenger... det er bare trist å følge enga om dagen.
                Nå må det faen meg komme noen gode nyheter snart. Noe som gjør at man får et snev av håp om at neste sesong kan by på litt morro.
                Jeg føler vi bare blir trøkka lenger og lenger ned i søla for hver dag som går.
                Jubileumsåret 2013 tegner å bli et av de aller verste (på lang tid).

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                  Det her er jo helt tragisk...
                  Vi kvitter oss med den eneste spissen vi har...
                  Han gikk kanskje ikke med på lønnskutt da?

Uansett lover dette ikke bra. Vi er i desperat behov av to spisser. Et førstevalg og en back-up.
                  Jaja. Tor Hogne Aarøy er jo bosman-spiller....

Jeg veit ikke hva jeg skal si lenger... det er bare trist å følge enga om dagen.
                  Nå må det faen meg komme noen gode nyheter snart. Noe som gjør at man får et snev av håp om at neste sesong kan by på litt morro.
                  Jeg føler vi bare blir trøkka lenger og lenger ned i søla for hver dag som går.
                  Jubileumsåret 2013 tegner å bli et av de aller verste (på lang tid).
                  Berre spiller ren spiss neste år, så da blir det ihvertfall 15-20 mål på han. :-)
                  Blir mye moro neste sesong. Blir mange lokale Oslo-gutter som slår igjennom og blir nye Tippeligaprofiler!

Comment

Vet ikke om jeg skal le eller grine... Dette blir jo bare latterlig. Når vi endelig har fått tak i en spiss med kvaliteter. Så skal vi selge han..!? Vi har jo manko på spisser... Nå trenger vi 2 spisser + 1-2 spisstalenter... Fy f... for noe rot altså... Vil dette ingen ende ta eller...!?

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                      Berre spiller ren spiss neste år, så da blir det ihvertfall 15-20 mål på han. :-)
                      Blir mye moro neste sesong. Blir mange lokale Oslo-gutter som slår igjennom og blir nye Tippeligaprofiler!
                      Jeg beundrer optimismen din.

Selv er jeg langt fra like sikker i trua. Det skal gjøres ganske mange genistreker i løpet av vinteren om vi skal kunne stille et slagkraftig lag neste år.
                      Men det blir vel en ny runde med unnskyldninger om hvorfor heller ikke neste sesong blir sesongen.

Dette blir en lang vinter...

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                        Jeg beundrer optimismen din.

Selv er jeg langt fra like sikker i trua. Det skal gjøres ganske mange genistreker i løpet av vinteren om vi skal kunne stille et slagkraftig lag neste år.
                        Men det blir vel en ny runde med unnskyldninger om hvorfor heller ikke neste sesong blir sesongen.

Dette blir en lang vinter...
                        Forventer ikke medaljekamp! Men blir vi topp 5, så blir jeg positivt overraska.
                        Tror nok det er greit å få ned forventningene nå, og prøve starte sesongen med masse positivitet rundt laget. Det blir et ungt lag neste sesong! Et ungt og talentfullt lag, som trenger masse støtte.

Comment

Tror nok det er greit å få ned forventningene nå, og prøve starte sesongen med masse positivitet rundt laget. Det blir et ungt lag neste sesong! Et ungt og talentfullt lag, som trenger masse støtte.
                          Tror vi skal være fornøyd bare vi klarer å unngå nedrykk i 2014. Det skal mye trylerier i løpet av vinteren for at noe annet skjer...

Comment

Vi kommer til å ha en mer spennende spillertropp neste år.
                            Blandet mellom ungt og gammelt.

At forventningene går ned er greit.
                            Da blir oppturen større og positiviteten større

Når det gjelder Børven så kan han erstattes med en som er raskere og bedre teknisk.
                            Leke James fra Aalesund kanskje?
                            EVIG VIF

Comment

Dæng! Da sitter vi igjen uten en eneste skikkelig spiss!
                              Selger vi Børven går nok penga til å dekke underskudd, så da blir det nok en Bosman-spiller ala Aarøy eller no sånt vi får inn...

Comment

Working...
                              X