Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Optimistisk Rekdal: - Føler det er i ferd med å snu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Optimistisk Rekdal: - Føler det er i ferd med å snu

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10148326

- VIF kan kjapt få vind i seilene, og det er ingen klubb som vokser så fort som Vålerenga når man får vind i seilene. Det skal være mulig å gjøre det samme nå, jeg er sikker på at vi kommer tilbake
    EVIG VIF

Originally posted by Oslo-ess View Post

- VIF kan kjapt få vind i seilene, og det er ingen klubb som vokser så fort som Vålerenga når man får vind i seilene. Det skal være mulig å gjøre det samme nå, jeg er sikker på at vi kommer tilbake
    Der slo du meg med et halvt minutt...

Godt å se at sjefen sjøl er optimist. Nå er det opp til oss supportere å skylle vekk tungsinnet. Neste år tar vi alt!!
    Vi er Vål'enga!!

Comment

Bra med noe positivitet, selv om jeg ikke er helt overbevist om at vi vil være best på offensiv og defensiv organisering neste år heller.

Men han har et poeng i at det kan snu fort.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
        Bra med noe positivitet, selv om jeg ikke er helt overbevist om at vi vil være best på offensiv og defensiv organisering neste år heller..
        Han sier vi skal hevde oss på det. Tror mange spillere i høst bare surra rundt og venta på at det hele skulle bli over. Litt som en kamp du ligger under 4-0 og det et kvarter igjen å spille. Det bor mer i dette laget enn hva vi så i år, men vi må bare innse at vi dessverre er langt unna en medaljekamp.

Men det er som vi har hatt det siste året: Noen må ut og noen må inn. Så gjelder det bare å treffe på disse folka...

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post

godt å høre noe positivt ihvertfall.
          Let's have it!

Comment

- Vålerenga er viktigere enn 12,5 prosentlønnskutt for meg. Jeg sa ifra allerede på første møte at jeg ville stille meg i første rad og bli med på dette, forteller Vålerenga-treneren. <3

Comment

Originally posted by FrankO View Post
              Han sier vi skal hevde oss på det. Tror mange spillere i høst bare surra rundt og venta på at det hele skulle bli over. Litt som en kamp du ligger under 4-0 og det et kvarter igjen å spille. Det bor mer i dette laget enn hva vi så i år, men vi må bare innse at vi dessverre er langt unna en medaljekamp.

Men det er som vi har hatt det siste året: Noen må ut og noen må inn. Så gjelder det bare å treffe på disse folka...
              Ja, det bor nok mer i det enn det som ble vist ja. Som i 11 og 12 så kom vi bakpå fra start og det ble negativt. Jeg tror angrepsposisjon og lavere forventninger passer laget vårt bedre.

Nå er jo ikke stallen for 2014 klar. Noen eldre har ikke kontrakt og det samme gjelder vel også noen av juniorene vi ønsker å ta opp. Men beholder vi alle fra 2013-troppen som vi ønsker å beholde, kanskje bytter ut Børven med en annen type spiss og henter en eller to til i tillegg til de vi alt har hentet så ser ikke ting så galt ut.

Vi var ikke mer enn 8-10 poeng unna det som kan kalles medaljekamp, selv om vi var 15 bak medalje til slutt.

Det er ingen grunn til å tro på noen dårligere sesong neste år enn i år, selv om vi ikke handler som fulle sjømenn nå i vinter.

Comment

Univern,Bakers og BDO har forlenget sine sponsoravtaler med Vålerenga.
                Det er veldig positivt.

Også forhandlinger om storsponsorer på gang.
                EVIG VIF

Comment

Stor som i generalstor?

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                    Stor som i generalstor?
                    Stor nok til å få en influensasyk Rekdal opp fra senga og inn til middag med dem i Oslo.

Comment

Det lover jo bra, selv om det ikke sier så mye. Får håpe at influensaen ikke tok knekken på humøret hans og at middagsgjestene reiste blide hjem for å fylle ut en sjekk.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                        Stor nok til å få en influensasyk Rekdal opp fra senga og inn til middag med dem i Oslo.
                        Er ihvertfall ikke noe tvil om at Reka elsker VIF. Herlig! :-)

Comment

Blir ihvertfall utrolig spennende å se hva som skjer fremover! Lever i trua på at vi kommer styrket ut av situasjonen
                          Let's have it!

Comment

I 2003 overlevde vi såvidt og måtte reddes økonomisk da også. Vi alle husker 2004 (minus runde 26), så ingenting er umulig!

Comment

VIF vil forlenge med Rekdal

Comment

Working...
                              X