Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Herman Stengel klar for VIF

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by FrankO View Post
    Det ble sendt ut pressemelding fra Vålerenga på dette og alle medier kunne ta turen opp på Valle for å prate med Rekdal/Stengel. Kort frist, ja, vel, men det var da noen som kastet seg rundt og fikk tatt turen på Valle!
    Skjønner. Virket bare som øvrige medier referererte til hva som sto i pressemelding, mens dittoslo.no faktisk var på Valle og hadde noe mer å skrive om! Hvilket jo er veldig bra!

Comment

Originally posted by chr View Post
      Har blitt en del Vålerenga-saker i 2013. Spesielt morsomt med livestream av kampene til VIF2 som vi har gjort i samarbeid med Klanens webradio (de kommenterer).

Planen for 2014 er ikke fastsatt. Dog tror jeg det blir en del Vålerenga-stoff også i 2014.

Christian Haksø
      Nettsjef, dittOslo
      (og programleder, Bohemen Live)
      Stor takk. Bohemen Live utvikla seg stort fra en litt stotrende start til å bli et særdeles viktig trinn i oppbygging til hjemmekampene for mitt vedkommende. Livestream fra VIF2 var jo også svært bra. Håper virkelig dere fortsetter. (Litt OT i en tråd om H.Stengel, men skitt au!!)
      Vi er Vål'enga!!

Comment

Velkommen skal du være Herman! En strålende signering dette. Kunne ikke gjort en bedre signering..Bosman og et stort talent

Jeg synes signeringene som har blitt gjort så langt er helt geniale. Unge, billig og lovende spillere! Stor honnør til Reka og co for dette.

Fortsetter vi slik blir dette riktig bra til 2014

Comment

Tipper at en pressekonferanse om dette hadde blitt en orgie i kjipe spørsmål om overgangssaken. Greit å bare la vær

Comment

Velkommen til Enga Hermann.
            Måtte du utvikle deg med lysets hastighet og gi oss minst to fine år
            Første møte med Enga var i lekegrinda mot Nottingham Forest

Comment

Alltid positivt med signering av unge, talentfulle, norske spillere - velkommen skal du være!

Selv om han kommer på Bosman, må vi nok regne med å kompensere litt mer enn utdanningsstipend til Stb. Og opsjonsavtalen henger i det blå akkurat nå i lys av voldgiftssaken. Uansett øker dette sjansen for at Børven selges og da er vi like avhengig av å signere minst en bra spiss (sannsynligvis to). Mulig Trøim har en finger med i spillet her også, men det vil vel bare tiden vise...

Stengel trenger nok litt tid på å stabilisere seg og spille seg inn, så tålmodighet er viktig. Blir vi i tillegg kvitt Ogude nå, så begynner det å ligne på en fornyingsprosess som forutsett i lys av utviklingen i 2013. Litt nyheter om generalforsamlinga og emisjonen nå, så er vi klare for 2014.
              \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

Denne nyheten trengte jeg. Første glasak på laaaaang tid. Ut med Ogude nå, så får vi en midtbane som er så stolt som vålerenga....
                Blått og godt nyttår!

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                  JA!!!! Endelig. 4 års kontrakt.

Velkommen Hermann!
                  Skål medsupportere. Endelig en gladsak.

Comment

Tenk dere denne sentrale midtbanen: Nielsen-Grindheim som defensive og Stengel foran der som skapende og offensiv.

Comment

Originally posted by chr View Post
                      Ingen pressekonferanse, men Stengel og Rekdal var tilgjengelig for pressen i dag etter at meldingen ble sluppet. Tok turen til Valle siden vi ønsket eget intervju.

Vi har ingen enerett på nyheter fra Vålerenga.

For 2013 ønsket vi å dekke Enga mer enn vi har gjort før (frem til 31.12.2012).
                      Har blitt en del Vålerenga-saker i 2013. Spesielt morsomt med livestream av kampene til VIF2 som vi har gjort i samarbeid med Klanens webradio (de kommenterer).

Planen for 2014 er ikke fastsatt. Dog tror jeg det blir en del Vålerenga-stoff også i 2014.

Christian Haksø
                      Nettsjef, dittOslo
                      (og programleder, Bohemen Live)
                      Håper at vi også får 2.lag-kampene streamet neste år også. Husk at det kan være endel av oss som har hjerte for klubben veldig nært, men øvrige kroppen litt for mange Flo-pasninger unna Valhall.

Comment

Velkommen til klubben skal du være
                        Men jeg er noe sketisk, jeg sitter med en følelse at dette er noe VIF måtte gjøre pga saken som har vært, bare for og vise at de mente alvor da de inn gikk opsjonsavtalen og de greiene der.
                        For det er litt merkelig at Stengel går til Vålerenga med økonomikrise og har en inkompetent ledelse , istedenfor til en større klubb, om han er et slikt stort talent som han er Jeg er sikker på at mange andre klubber ville ha slukt han rått, Godset er jo bra på unge spillere.

Men hva nå med Blårud?
                        enga4ever

Comment

Originally posted by DonNasty View Post
                          Velkommen til klubben skal du være
                          Men jeg er noe sketisk, jeg sitter med en følelse at dette er noe VIF måtte gjøre pga saken som har vært, bare for og vise at de mente alvor da de inn gikk opsjonsavtalen og de greiene der.
                          For det er litt merkelig at Stengel går til Vålerenga med økonomikrise og har en inkompetent ledelse , istedenfor til en større klubb, om han er et slikt stort talent som han er Jeg er sikker på at mange andre klubber ville ha slukt han rått, Godset er jo bra på unge spillere.

Men hva nå med Blårud?
                          Konklusjonen din, tror jeg ikke stemmer DonNasty. F eks Godset satser ville heller satse videre på Ovenstad, og de har Iver Fossum i bakhånd, som også er et av de største midtbanetalentene i Norge.
                          Både Andresen og Rekdal var veldig gira på Stengel, to tidligere norske landslagskapteiner, og begge har sagt at han er et spesielt talent. Dessutten, jeg tror ikke 2014 blir noe dårlig økonomisk år for oss, så tror ikke at Stengel trenger å frykte noe.

Comment

Originally posted by DonNasty View Post
                            Det aller enkleste for Vålerenga ville vært å ikke gått for denne avtalen. At dem likevel henter ham viser for meg at dem virkelig vil ha han i klubben.

Comment

Working...
                            X