Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongen 2014

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by oPsL View Post
    Gonzales på vei til MLS... Da blir det vell muri da!
    Hurra
    Mulig Gunnarsson skal spille midtstopper?

Comment

oi. dette så jeg ikke komme.

det må vel være salg? Men hvorfor?
      Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post

Om det er salg: herregud, kunne det ikke ventet til etter VM? Mulig vi kunne dratt inn noen ekstra spenn dersom han hadde gjort sine saker bra i Brasil. Muri og Høegh..? Velkommen til dekket bord.
        Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post

Tipper vi får litt penger, men kan vel ikke være særlig over millionen. Litt rart, men ikke helt galematias situasjonen tatt i betraktning. Han var jo landslagsspiller da han kom og har sikkert hatt en anstendig lønn, penger som kan gjøre mer nytte andre steder. Synes ikke han er markant bedre enn Høgh og Muri, og selv om det er tynt i midtforsvaret nå er det på en måte bedre å ha to middelmådige stoppere som er dyre i drift enn tre. Kjedelig å være fattig.

Hva skjer nå? Ny stopper? Spiss?

Comment

Originally posted by Groruddalen View Post
            Mulig Gunnarsson skal spille midtstopper?
            Håper jeg ikke, håper heller at näsberg tar den fremfor gunnarson...
            Men, som Christian fra dittoslo.no sa,
            Vår "weakest link" er Forsvaret vårt.
            Det ble nå enda svakere...

Comment

Kanskje Reka har skifta mening om Simon Larsen. Synes Simon har vært bra hittils!

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                Kanskje Reka har skifta mening om Simon Larsen.
                Kanskje, men ikke bare basert på kampene tror jeg. Mot Bærum spilte han andreomgangen hvor ballen knapt var på vår halvdel. I den siste kampen i Tyrkia spilte han høyreback, og det jeg husker var han ikke bedre enn andre da vi ble rundspilt av japanerne.

Må vise litt mer før jeg er overbevist i hvertfall.

Comment

Jeg forstår ingenting. Overgangen til Gonzalez skaper ikke akkurat engasjement for klubben, penger eller ikke. Forsvaret er vår svakeste punkt, så da bør det komme en inn. Hvis ikke kan det bli farlig denne sesongen. Vi var ikke langt unna nedrykk i fjor, og har ikke akkurat luktet krutt av oss i denne oppkjøringa heller, selv om det er snakk om oppkjøring.

Ikke vår beste spiller som forsvinner, men langt i fra den dårligste også. Oppgitt!
                  VAR, nei takk!

Comment

Ja, dette trengte vi nå...!? Syns vi nærmer oss Stabæk nivå nå, altså... Eneste som mangler nå er at vi sliter tungt mot dem i morgen...

Comment

Originally posted by Trym View Post
                      Ja, dette trengte vi nå...!? Syns vi nærmer oss Stabæk nivå nå, altså... Eneste som mangler nå er at vi sliter tungt mot dem i morgen...
                      Pøh, dere er ikke i nærheten av elendigheten vår.

Jeg synes dere er alt for negative til det som skjer i klubben deres. Det er et spennende generasjonssifte på gang og det er en tydeligere rød tråd i rekrutteringen enn vi normalt ser her på berget. Eneste haka slik jeg ser det er at det skjer litt for mye på en gang. Men det handler om økonomi, selv da virker det som en mer styrt utvikling en hva vi har sett flere andre steder de siste sesongene. Ideelt sett hadde man tatt denne utskiftningen over 2 eller kanskje 3 sesonger, men når forholdene er slik de er kunne det sett mye værre ut.

Comment

Jeg ser Vålerenga Sjappa har tilbud på drakter, fordi det kommer inn nye varer i mars... Kommer det nye drakter denne sesongen? Kan jo være at er det i forbindelse med noe annet, kanskje bare et salg, eller de samme draktene, men med hovedsponsor?

Edit: Eller kanskje bare de fjerner "100 år" under klubblogoen.

Comment

Originally posted by Norman Osborn View Post
                          Pøh, dere er ikke i nærheten av elendigheten vår.

Jeg synes dere er alt for negative til det som skjer i klubben deres. Det er et spennende generasjonssifte på gang og det er en tydeligere rød tråd i rekrutteringen enn vi normalt ser her på berget. Eneste haka slik jeg ser det er at det skjer litt for mye på en gang. Men det handler om økonomi, selv da virker det som en mer styrt utvikling en hva vi har sett flere andre steder de siste sesongene. Ideelt sett hadde man tatt denne utskiftningen over 2 eller kanskje 3 sesonger, men når forholdene er slik de er kunne det sett mye værre ut.
                          Hyggelig at noen er optimistiske på våre vegne Det er vel ingen vits i å sitte og konkurrere om hvem som har det verst som om vi var four Yorkshiremen, men negativiteten her inne handler vel kanskje først og fremst om at vi mener å ha en mer usikker og på papiret litt svakere stall i år enn i fjor. I fjor var vi som kjent ganske nær kvalikplassen.

Denne sesongen blir avgjort på hva vi får ut av nye (unge og innkjøpte) spillere, og andreomgangen mot dere så ganske bra ut. Så får vi håpe at vi etterhvert klarer å gjøre to gode omganger i en og samme kamp.

Comment

Er stallen så svekket egentlig? Jeg ville aldri ha ditcha Zajic selvsagt, men til syvende og sist er det ikke summen av enkeltkomponentene som er avgjørende, men summen av helheten. Dere har en mer homogen stall i år og det tror jeg vill være en styrke sammenlignet med i fjor, så jeg vet ikke om STALLEN er svekket som sådan, kanskje snarere tvert i mot.

Comment

men til syvende og sist er det ikke summen av enkeltkomponentene som er avgjørende, men summen av helheten.
                              Summen av helheten = helheten vil mange påstå...

Andre igjen vil påstå at helheten er mer enn summen av alle delene...
                              Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Er stallen så svekket egentlig? Jeg ville aldri ha ditcha Zajic selvsagt, men til syvende og sist er det ikke summen av enkeltkomponentene som er avgjørende, men summen av helheten. Dere har en mer homogen stall i år og det tror jeg vill være en styrke sammenlignet med i fjor, så jeg vet ikke om STALLEN er svekket som sådan, kanskje snarere tvert i mot.
                                Jepp, stallen er mye bedre sammensatt enn i fjor. Vi mangler en spiss, en skikkelig midtstopper og kanskje en playmaker, men i det store og hele ser det omtrent så fornuftig ut som vi kunne håpe på i den situasjonen vi er i. Ikke medalje-fornuftig, men absolutt bygge seg langsomt opp-fornuftig.

Helt greit å la Zajic gå, men han andre sarpen skulle vi beholdt.

Comment

Working...
                                X