Originally posted by oPsL
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sesongen 2014
Collapse
X
-
Originally posted by lokalhelt View Postoi. dette så jeg ikke komme.
det må vel være salg? Men hvorfor?Vi er Vål'enga!!
Comment
-
Originally posted by lokalhelt View Postoi. dette så jeg ikke komme.
det må vel være salg? Men hvorfor?
Hva skjer nå? Ny stopper? Spiss?
Comment
-
-
Originally posted by ziggy75 View PostKanskje Reka har skifta mening om Simon Larsen.
Må vise litt mer før jeg er overbevist i hvertfall.
Comment
-
Jeg forstår ingenting. Overgangen til Gonzalez skaper ikke akkurat engasjement for klubben, penger eller ikke. Forsvaret er vår svakeste punkt, så da bør det komme en inn. Hvis ikke kan det bli farlig denne sesongen. Vi var ikke langt unna nedrykk i fjor, og har ikke akkurat luktet krutt av oss i denne oppkjøringa heller, selv om det er snakk om oppkjøring.
Ikke vår beste spiller som forsvinner, men langt i fra den dårligste også. Oppgitt!VAR, nei takk!
Comment
-
Originally posted by Trym View PostJa, dette trengte vi nå...!? Syns vi nærmer oss Stabæk nivå nå, altså... Eneste som mangler nå er at vi sliter tungt mot dem i morgen...
Jeg synes dere er alt for negative til det som skjer i klubben deres. Det er et spennende generasjonssifte på gang og det er en tydeligere rød tråd i rekrutteringen enn vi normalt ser her på berget. Eneste haka slik jeg ser det er at det skjer litt for mye på en gang. Men det handler om økonomi, selv da virker det som en mer styrt utvikling en hva vi har sett flere andre steder de siste sesongene. Ideelt sett hadde man tatt denne utskiftningen over 2 eller kanskje 3 sesonger, men når forholdene er slik de er kunne det sett mye værre ut.
Comment
-
Jeg ser Vålerenga Sjappa har tilbud på drakter, fordi det kommer inn nye varer i mars... Kommer det nye drakter denne sesongen? Kan jo være at er det i forbindelse med noe annet, kanskje bare et salg, eller de samme draktene, men med hovedsponsor?
Edit: Eller kanskje bare de fjerner "100 år" under klubblogoen.
Comment
-
Originally posted by Norman Osborn View PostPøh, dere er ikke i nærheten av elendigheten vår.
Jeg synes dere er alt for negative til det som skjer i klubben deres. Det er et spennende generasjonssifte på gang og det er en tydeligere rød tråd i rekrutteringen enn vi normalt ser her på berget. Eneste haka slik jeg ser det er at det skjer litt for mye på en gang. Men det handler om økonomi, selv da virker det som en mer styrt utvikling en hva vi har sett flere andre steder de siste sesongene. Ideelt sett hadde man tatt denne utskiftningen over 2 eller kanskje 3 sesonger, men når forholdene er slik de er kunne det sett mye værre ut.Det er vel ingen vits i å sitte og konkurrere om hvem som har det verst som om vi var four Yorkshiremen, men negativiteten her inne handler vel kanskje først og fremst om at vi mener å ha en mer usikker og på papiret litt svakere stall i år enn i fjor. I fjor var vi som kjent ganske nær kvalikplassen.
Denne sesongen blir avgjort på hva vi får ut av nye (unge og innkjøpte) spillere, og andreomgangen mot dere så ganske bra ut. Så får vi håpe at vi etterhvert klarer å gjøre to gode omganger i en og samme kamp.
Comment
-
Er stallen så svekket egentlig? Jeg ville aldri ha ditcha Zajic selvsagt, men til syvende og sist er det ikke summen av enkeltkomponentene som er avgjørende, men summen av helheten. Dere har en mer homogen stall i år og det tror jeg vill være en styrke sammenlignet med i fjor, så jeg vet ikke om STALLEN er svekket som sådan, kanskje snarere tvert i mot.
Comment
-
Originally posted by Norman Osborn View Postmen til syvende og sist er det ikke summen av enkeltkomponentene som er avgjørende, men summen av helheten.
Andre igjen vil påstå at helheten er mer enn summen av alle delene...Nesrene @ Twitter
I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.
Comment
-
Originally posted by Norman Osborn View PostEr stallen så svekket egentlig? Jeg ville aldri ha ditcha Zajic selvsagt, men til syvende og sist er det ikke summen av enkeltkomponentene som er avgjørende, men summen av helheten. Dere har en mer homogen stall i år og det tror jeg vill være en styrke sammenlignet med i fjor, så jeg vet ikke om STALLEN er svekket som sådan, kanskje snarere tvert i mot.
Helt greit å la Zajic gå, men han andre sarpen skulle vi beholdt.
Comment
Comment