Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongen 2014 - Hva bør vi skrive om?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• book
    replied
    Hei, det var veldig fint med strømming av rekruttkampa. Og samarbeid med KWR fungerte bra. Håper det fortsetter. Ser gjerne A-lagets treningskamper også, og tidlige cup-kamper som ingen andre viser.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by chr View Post
    Mediehuset dittOslo jobber nå med planlegging av vår dekning av Vålerenga Fotball i 2014. Vi har en del tanker, men øsnker også innspill fra dere som er på forumet.

Har du noen innspill? Hva bør vi dekke, og kan vi evt droppe? Hva bør få mest fokus? Hva slags saker har du mest lyst til å lese? Og ikke minst - hva slags videoer bør vi lage?

Setter stor pris på alle innspill.

Christian Haksø
    Nettsjef
    Mediehuset dittOslo
    Bohemen Live og kampene til rekruttlaget er det viktigste for meg, selv om dekninga Deres av rekruttkampene har gjort at jeg har lagt på meg flere kilo. Trenger ikke lenger å sykle til Valle for å se på kamp! Når det gjelder rekruttkampene var det til tider mye lagging og i perioder falt det helt ut hjemme hos meg. Skal selvfølgelig ikke klage, men er det noe dere kan fikse?

Noe jeg savner? Kan kanskje fokusere litt på juniorlaget i Interkretsen også. Er tross alt norges beste juniorlag, selv om vi ikke vant NM..

Leave a comment:

• chr
    started a topic Sesongen 2014 - Hva bør vi skrive om?

Sesongen 2014 - Hva bør vi skrive om?

Mediehuset dittOslo jobber nå med planlegging av vår dekning av Vålerenga Fotball i 2014. Vi har en del tanker, men øsnker også innspill fra dere som er på forumet.

Har du noen innspill? Hva bør vi dekke, og kan vi evt droppe? Hva bør få mest fokus? Hva slags saker har du mest lyst til å lese? Og ikke minst - hva slags videoer bør vi lage?

Setter stor pris på alle innspill.

Christian Haksø
    Nettsjef
    Mediehuset dittOslo
Working...
X