Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Erik Foss - en nisse uten sidestykke!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Erik Foss - en nisse uten sidestykke!

Bare for å gjøre det klart

1) Dersom du er stor i kjeften og går ut i media så har åpner du for at folk kan kritisere deg.

2) Erik Foss var en stor fotballspiller - men har ikke tilført Vålerenga eller andre noe etter det

Jeg lar meg lettere provosere av Erik Foss. På midten av 90-tallet var jeg selv en brukbar juniorspiller i en 3. divisjonsklubb i Oslo. Vi hørte store ord om at Erik Foss var en bra trener og at han skulle trene a-laget. Han var lite intressert i juniorlaget gjennom hele sesongen, men etterhvert som resultatene utble sluttet a-lags spillere å komme på treninger og kamp (flere bebreidet Erik Foss sine lederegenskaper!). Først da begynnte han å ta litt int. i junior gutta i klubben.

På slutten av sesongen hadde både a-laget og juniorlaget kamp samme dag. A-laget var middelhavsfarere, mens juniorlaget kjempet om opprykk. Likevel ble hele 5 juniorspillere innkallt til a-lags kamp. Det startet ganske trist med at samtlige 5 juniorspillere ble satt på benken. På toppen av det gjorde han et eneste bytte iløpet av 90 minutter - og da satte han innpå seg selv!!!

Dette vitner om at det er en person med særdeles lite oksygentilførsel til hodet, men nok til å holde den store kjeften hans gående.

Klubben må for enhver pris sørge for at han ALDRI for noen stilling i klubben - ihvertfall ikke en der hvor han har innflyttelse.

Kanskje noen kan ringe stasjonsmester Fjørtoft og anbefale han???

Måttte vi få flere Foss-frie dager
    May God have mercy upon my enemies, because I won?t.

- General George Patton Jr

Re: Erik Foss - en nisse uten sidestykke!

http://www.klanen.no/snakk/index.php...=3897&start=0&

Comment

Working...
    X