Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bærum - Vålerenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bærum - Vålerenga

Type kamp: Treningskamp
    Dato: 1.feb
    Tid: kl. 14.00

Sted: Kadettangen

Sendes på tv: Ja på sumo

Ja da står våre helter foran årets første kamp. Borte er skuffelsene fra 2013. Nå er det nye blanke ark og nye fargestifter og med en en annen farge en svart. Men med spillere som Stengel og Heltne Nilsen så skal vel være det greit å unngå.

En ønsket 11'er

Gudmund
    Gunnarson - Nasberg - Høgh - Iqbal
    Heltne Nilsen - Grindheim
    Stengel
    Calvo-------Kjartansson------Kastrati

Mitt ønske for kampen: Jeg er ikke så opptatt av resultatet. Man får ingen poeng av å vinne treningskamper. Det fikk jo dette laget erfaring med i fjor. Frem til seriestart så tapte laget knapt en kamp, men allerede i første serierunde så gikk det skeis. Det jeg håper på er å se at det er plan bak spillet. At det ikke kladder seg i det offensive spillet og hvor man ender opp med å trille ball før motstanderen erobrer ballen, en avslutning fra dårlig posisjon. Også håper jeg på mer kontante klareringer i forsvarsspillet. Og gjerne litt mindre rundluring av forsvarsspillere.

Ikke forvent all verdens heller. Laget har hatt en meget tøff treningsperiode inn mot kampen så allerede før kampstart er det en del slitne bein. Denne kampen eksisterer for at de skal få en kamp i beina.

Taktikk og spillemønster tror jeg ikke vi får se før på La Manga.

Comment

Rekdal har uttalt at han vil sette laget tidligere i år enn i fjor.
      Tror han vil prøve seg med antatt første-ellever i 1.omgang og bytte de fleste til 2.omgang.

Meget spent på de nye spillerne våre, selv om resultatet i denne kampen er uviktig.
      Gleder meg til kamp.
      EVIG VIF

Comment

Originally posted by FrankO View Post
        Ikke forvent all verdens heller. Laget har hatt en meget tøff treningsperiode inn mot kampen så allerede før kampstart er det en del slitne bein. Denne kampen eksisterer for at de skal få en kamp i beina.

Taktikk og spillemønster tror jeg ikke vi får se før på La Manga.
        Hvordan er skadesituasjonen FrankO?

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
          Hvordan er skadesituasjonen FrankO?
          Kongshavn er uaktuell. Sliter fortsatt med skaden han pådro seg mot Godset i fjor høst. Lindqvist trente ikke i dag. Er visstnok influensa (som er den mannlige beskrivelsen av en forkjølelse). Han er usikker på lørdag. Berre sto over dagens trening på grunn av en vond hæl.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
            Kongshavn er uaktuell. Sliter fortsatt med skaden han pådro seg mot Godset i fjor høst.
            Virkelig? Nå er det jo lenge til seriestart, men å gå lenge skada i pre-season har vi sett mange eksempler på kan prege hele sesongen..
            Godt vi har en god andrekeeper (er han første- eller andrevalget egentlig) i Hirsch!

Comment

Originally posted by j_robber View Post
              Virkelig? Nå er det jo lenge til seriestart, men å gå lenge skada i pre-season har vi sett mange eksempler på kan prege hele sesongen..
              Godt vi har en god andrekeeper (er han første- eller andrevalget egentlig) i Hirsch!
              Etter min oppfatning er det Lars som nå er førstevalg i kassa selv om det er jevnt.
              Men viktig å få Gudmund snart på beina for vi må har en konkurransesituasjon.
              EVIG VIF

Comment

Mediehuset dittOslo kommer til å livestreame kampen. KWR med Hjesus kommenterer.

Link kommer torsdag. Dog blir teaser til stream lagt på forsiden - dittoslo.no

Vi kommer også til å streame alle treningskampene utenom de som er på La Manga.

Christian Haksø
                Mediehuset dittOslo

Comment

Originally posted by chr View Post
                  Mediehuset dittOslo kommer til å livestreame kampen. KWR med Hjesus kommenterer.

Link kommer torsdag. Dog blir teaser til stream lagt på forsiden - dittoslo.no

Vi kommer også til å streame alle treningskampene utenom de som er på La Manga.

Christian Haksø
                  Mediehuset dittOslo
                  Så utrolig bra! Satt akkurat og gremmet meg over at jeg måtte subsidiere TV2s premier league-pakke for å få sett kampen..

Regner med en elendig slapsekamp, men samma det. Endelig i gang igjen!

Comment

Her er link (for de som ikke vil gå via vår forside) til livestream

Christian Haksø

Comment

Rekdal oppsummerer uka

Rekdal sier at Moussa sliter med noe. Noen som vet noe om den skaden? FrankO?
                      Nije er mye skada, noe som er litt typisk for raske spillere som han. Raymond Verheijen har teorier hvorfor raske spillere som han blir lett skada. Lurer på om Rekdal tar høyde for det med all løpetreninga de er gjennom nå. Spillere tåler forskjellig type belastning, og raske spillere bruker mye energi pga hurtigheten.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                        Rekdal sier at Moussa sliter med noe. Noen som vet noe om den skaden? FrankO?
                        Var med på treninga før isbadinga så neppe noe seriøst.

Comment

Gleder meg til kamp imorra. Ventetiden er over!
                          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Rekdal skal visst bruke Lindqvist som venstrekant mot Bærum. Da er det nærliggende å spørre, hvorfor det? Han ble vel hentet inn som back var det vel. Da burde man jo bruke fyren som back.

Eller kanskje er det slik at Rekdal forstår denne spilleren ikke er back etter norsk standard, og prøver å skjule bomkjøpet sitt ved å plassere han på kanten

Spilleren ble hentet inn som back, endog fra et helt annet spillesystem, da bør man få drillet inn fyren kjappest mulig i "norsk" back-filosofi.

For håpe at treningskampen kan gi noen signaler. Jeg forventer ikke glimrende spill med lekkerbiskener etter lekkerbiskener, det er bare 1. feb. Men jeg håper å se noe som forteller at det er noe på gang. At det er noe plan over det som skjer på banen.

Comment

Mine ønsker for kampen er som følger:
                              - Jeg ønsker å se antydning til et forsvar som jobber som en enhet og at noe som kan vise seg å være en defensiv struktur.
                              - Jeg ønsker at spillerne Gunnarson, Stengel og Heltne Nilsen skal vise at de var trygge kjøp. Jeg håper også å se Kjartanson, Linqvist viser tegn på å holde tilfredstillende nivå.
                              - Jeg ønsker å se at det er en slags tankegang bak det som skjer offensivt.
                              - Og selvfølgelig, jeg ønsker å se tegn på spillere som utmerker seg positivt. Som står frem

Comment

Working...
                              X