Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bærum - Vålerenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det blir godt å se gutta i blått sparke litt ball igjen.
    Jeg må vel ærlig innrømme at jeg ikke ønsker eller forventer stort annet fra denne matchen enn at gutta viser de har lyst på en plass på laget.
    Vi får vel se et par av unggutta i aksjon også, og det er alltid interessant.
    For øvrig tror jeg vi vinner 4-1.

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
      Rekdal skal visst bruke Lindqvist som venstrekant mot Bærum. Da er det nærliggende å spørre, hvorfor det? Han ble vel hentet inn som back var det vel. Da burde man jo bruke fyren som back.
      Han spiller førsteomgangen som venstreback. Det er i alle fall planen om ikke noe uforutsett har skjedd i natt.

Comment

Får vanligvis ikke så mye ut av disse tidligste treningskampene, men i dag har vi fem nye som jeg ikke har sett noe særlig. Blir spennede å få et inntrykk av hva slags typer de er. Aller mest spent på spissen. Håper han klarer å være litt synlig og holde på ball når det trengs.

Comment

hva skjer, hvorfor er det ingen som kommenterer?

Comment

Bare jeg som sliter med lyden?

Comment

Skjer med dårlig filming? Kamera er på ballen 50% bare...
              Og kan noen be han idioten med svart jakke fløtte seg? Ser jo ikke hva som skjer på høyre kant...

Comment

Årets første treningskamp og alt det der, men denne Kjartansson virker ikke akkurat særlig pigg. Og ja, han med jakka ødela for all utsikt på høyre kant.
                Vi er Vål'enga!!

Comment

Stengel har ihvertfall vist playmaker egenskapene sine! Fantastiske cross-pasninger!

Comment

DFH er helt utelukket som spissalternativ. Han kommer seg aldri foran forsvareren

Comment

Vi trenger en spiss...

Comment

For å oppsummere kampen. Jeg er glad for at et er fortsatt over 1 mnd til seriestart. Jeg er glad for at vi har fått tak på Stengel. Det er en usedvanlig klok spiller. Og ikke minst trygg med ballen og har gode avleveringer. Gunnarson var ok. Lindqvist ok minus.

Men jeg opplyste i en tidligere post at jeg ønsket å se noe. Og til tider ser jeg noe. Det virker som det er en slags plan bak det som skjer. Den som skuffer er Calvo. Jeg syns man ser det samme hele tiden. Men noe positivt er at spillerne virker som de har vesentlig bedre utholdenhet. For en som Kastrati som spilte hele kampen han jammet på like mye i 2.omgang som han gjorde i første.

Comment

Synes det var ingen eksplosive løp fra Kjartansson på topp, men tar aldri èn dårlig kamp som noe utgangspunkt, det er mye som skal jobbes med. Stengel ser ut til å bli den som skal fôre de presise ballene, Heltne og Grindheim løpsmaskinene som da vil utgjøre midtbanetroikaen. De 3 på topp må bli mye mer tydelig med hverandre om hva de vil gjøre av bevegelser og pasninger, Kjartansson må møte eller stikke istedenfor å stå å finne ut av hva de andre vil gjøre før han gjør sine egne bestemmelser. Kastrati var god til å komme seg rundt, men ingen fikk lagt noen gode innlegg grunnet utydeligheten i boksen. Calvo ble for tydelig å lese og ble stoppet for ofte av en høyreback som til daglig spiller i 2. divisjon. Fredheim Holm viste prov på teknikken han innehar, men han er jo ikke noen spiss type i mine øyne, han er heller den som skal luske rundt utenfor 16 meteren. Alex Mathisen virket som en sjenert skolegutt i denne kampen i forhold til de andre. Defensivt gjør vi det greit og trygt, med unntak av de gangene Pellegrino slapp igjennom da selvfølgelig. Er fornøyd med doblingen Niklas Gunnarsson tilførte på høyrebacken, noe jeg savnet med Marcel. Dette ser veldig lovende ut dersom kjemien blir litt bedre på topp!

Comment

Her er video med hele kampen, og en med bare høydepunkter

http://www.dittoslo.no/indre-by/spor...kamp-1.8273317

Også intervju med Rekdal og Kastrati (intervjuet med Kastrati er i video med hele kampen)

Christian
                            dittOslo

Comment

Rakk ikke å se kampen i går, og satt akkurat og ønsket muligheten for å stream'e den. dittOslo fortjener bra cred for dette!

Originally posted by chr View Post
                              Her er video med hele kampen, og en med bare høydepunkter

http://www.dittoslo.no/indre-by/spor...kamp-1.8273317

Også intervju med Rekdal og Kastrati (intervjuet med Kastrati er i video med hele kampen)

Christian
                              dittOslo

Comment

Working...
                              X