Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga signerer ny venstreback

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga signerer ny venstreback

http://www.vif-fotball.no/news/artic...sk-venstreback

Rasmus Linqvist heter han. Skal være rask, ha et godt venstreben og god fotballforståelse ifølge ham selv.

Da mangler vi vel bare en ekstra spiss og kanskje en lynrask dribleving?

Begynner å se ut som et lag nå.

Originally posted by g-maZta View Post

Begynner å se ut som et lag nå.
    Ja, det begynner å nærme seg såpass at man kan fornemme at forventningene stiger rundt omkring...

Skal bli spennende å følge Rasmus i den vakre blå!
    +++

Comment

Han var på årets lag i superettan.. det er da noe, men som reka sier. Han må ta nivået først så får vi se.
      ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Originally posted by 2m@s View Post
        Han var på årets lag i superettan.. det er da noe, men som reka sier. Han må ta nivået først så får vi se.
        Han må trolig "programmeres" til å bli en ekte venstreback og ikke denne svenske varianten. Om det går? Tja. Fordelen er at han har har fart. Så det skal da være mulig å lære han om å følge kanten bakover. Så er det å lære han å være "terrier" mot denne kanten. Men når vi erobrer ballen da er det bare å sette full fart fremover. Jeg ser for meg en Stengel som er aggresiv opp mot forsvaret til motstanderen som deretter spiller med kant som trekker inn, hvor Stengel samtidig trekker bakover og hvor Linqvist kommer bak.

I teorien gjør det at back har kant på ene siden og en kjapp back på andre siden.

Men det krever at det er visst mønster her. Noen bevegelser. For å ikke glemme presisjon i pasningsspillet

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
          Men det krever at det er visst mønster her. Noen bevegelser. For å ikke glemme presisjon i pasningsspillet
          Og der røyk vi!

Reka er ikke kjent for avansert offensiv planlegging, og faste bevegelser! Og det du snakker om er bra, men krever samhandling, gjennomtrent plan, god timing og gode ferdigheter.... Tippeliga standard? Nope... kan jeg ikke tenke meg! men liker tanken :-)

Blir vel kollisjon på siden når sentrale DFH, Calvo og Korven skal ned til samme cornerflagg. De ser det blir trangt og da stopper backen på midtstreken som alltid :-P

Håper jeg tar feil!
          Vål'enga - en gang, hver gang, ALLTID!

Comment

Originally posted by Stjerna85 View Post
            Og der røyk vi!

Reka er ikke kjent for avansert offensiv planlegging, og faste bevegelser! Og det du snakker om er bra, men krever samhandling, gjennomtrent plan, god timing og gode ferdigheter.... Tippeliga standard? Nope... kan jeg ikke tenke meg! men liker tanken :-)

Blir vel kollisjon på siden når sentrale DFH, Calvo og Korven skal ned til samme cornerflagg. De ser det blir trangt og da stopper backen på midtstreken som alltid :-P

Håper jeg tar feil!
            Godt å se at optimismen har gode vekstvilkår gjennom vinteren :-)
            Vi er Vål'enga!!

Comment

Bruker å være relativt positiv! Men følte for å ta frem en litt surmaga side;-)

Som alltid: jeg tror på gull!
              Vål'enga - en gang, hver gang, ALLTID!

Comment

Working...
              X