Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

A-laget ut på "teambuilding"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• A-laget ut på "teambuilding"

Her http://www.vif-fotball.no/news/artic...-er-a-overleve kan lese/høre om hvordan klubben har organisert en slags "teambuilding" for A-laget. I praksis går det ut på å sende gutta ut i skauen hvor de skal klare seg selv. Her skal de gjennomføre ulike "oppgaver"

Hva syns folk dette? Kan dette ha noen betydning? Eller vil det kun være en avveksling fra løpinga i Valhall?

Lurt og bra tiltak!

Blir man kjent med hverandre utover fotballen.
    Skape relasjoner etc

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
      Her http://www.vif-fotball.no/news/artic...-er-a-overleve kan lese/høre om hvordan klubben har organisert en slags "teambuilding" for A-laget. I praksis går det ut på å sende gutta ut i skauen hvor de skal klare seg selv. Her skal de gjennomføre ulike "oppgaver"

Hva syns folk dette? Kan dette ha noen betydning? Eller vil det kun være en avveksling fra løpinga i Valhall?
      Ok? Den så jeg ikke komme.

Merkelig tung tvist på denne Teambuilding turen. Håper det blir litt hyggelig også :-)
      Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Har hørt noen av oppgavene dem skal gjennom. Så er det bare å krysse fingrene for at VIF Media er der og fanger magien!

Comment

Du også Chris, få med deg kamera og Ditt Oslo ut i skauen, her ønsker vi tett-på intervjuer av våre stolte menn
          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

"Vi stoler på Joachim"...Famous last words.. Gleder meg til fortsettelsen!!
            Vi er Vål'enga!!

Comment

Forresten synd at Ogude ikke fikk oppleve dette...
              Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by Flem View Post
                Du også Chris, få med deg kamera og Ditt Oslo ut i skauen, her ønsker vi tett-på intervjuer av våre stolte menn
                "Under isen, under, under isen".

Comment

Originally posted by maestro View Post
                  Forresten synd at Ogude ikke fikk oppleve dette...
                  Hahahaha! Ja, det hadde han nok likt....

Generelt er jeg ganske skeptisk til nytta ved en del av det som selges som teambuilding, men akkurat i år, med så mange nye folk kan nok dette være greit.

Comment

Hvordan i all verden skulle han klart seg, en person som har stor avsmak for å bevege seg.
                    Han hadde vel gått på strek første meter ute i marka

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
                      Hvordan i all verden skulle han klart seg, en person som har stor avsmak for å bevege seg.
                      Han hadde vel gått på strek første meter ute i marka
                      Kjenner jeg Ogude rett ville han blitt "skadet" eller "syk" mellom beskjeden kom i går til gutta dro ut i formiddag. Det gjelder for øvrig flere av "klansheltene".

Comment

Originally posted by Flem View Post
                        Er vist to (ikke fra dittOslo) som filmer. Kommer sak, bilder og video på dittOslo :-)

Christian Haksø
                        dittOslo

Comment

Herlige bilder av gutta som svømmer under isen:

http://www.vif-fotball.no/news/artic...rne-under-isen

Comment

Originally posted by way_ View Post
                            Herlige bilder av gutta som svømmer under isen:
                            Kanskje de prøver å drukne de med høyest lønn?

Comment

Men HVORFOR skal vi plages med å se trynet til Martin Andresen og spellere som spelte under han på VIF-TV. Skal det liksom værra morro med gamle klipp fra tidligere teambuildingleire? Det gjorde at jeg gikk ut fra siden. Jeg syns vi skal fokusere på dagens spellere. Å se Lars Iver Strand og Martin Andresen baske seg gjennom krattet er ikke innafor...
                              Ikke syt - syng!

Comment

Working...
                              X