Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

A-laget ut på "teambuilding"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Du velger da selv hva du vil se på?

Comment

Jo, til en viss grad. De gamle klippa lå mellom de nye. Jeg setter meg godt tilrette med kaffe og skråtobakk, og plutselig smiler MA sleskt opp mot meg. Jeg tenker: Hva faen gjør han ute i skauen sammen med gutta våre? Har de med levende blink til en skyteøvelse? Jaja. Ble bare litt frustrert der og da. Sikkert greit at det ligger ute. Det ødela bare kaffepausa..
      Ikke syt - syng!

Comment

Originally posted by Cucharacha View Post
        Jo, til en viss grad. De gamle klippa lå mellom de nye.
        Tittelen starter med ordet retro. Det bør være første hint på at det er noe gammelt som dukker opp

Comment

Jeg lurer på hva Calvo tenkte da han skulle stupe i isvann.

Jeg syns jeg ser følgende kjøpsargument: Hør her Calvo, vi ønsker å at du skal komme til en klubb veldig langt mot nord. Med jævla kalde vintere. Så midt på vinteren så ønsker vi å strippe deg til underbuksa, før du skal stupe i et isvann, vil du signere med oss.

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
            Jeg lurer på hva Calvo tenkte da han skulle stupe i isvann.

Jeg syns jeg ser følgende kjøpsargument: Hør her Calvo, vi ønsker å at du skal komme til en klubb veldig langt mot nord. Med jævla kalde vintere. Så midt på vinteren så ønsker vi å strippe deg til underbuksa, før du skal stupe i et isvann, vil du signere med oss.
            Hahaha! Si det. Husk at for en latinamerikaner er dette like eksotisk som for en nordeuropeer på overlevelsessafari i jungelen.

Her er forøvrig et klipp fra turen og isbadinga. Anbefales! http://www.vif-fotball.no/news/artic...off-opplevelse

Comment

Haha! uff.. Disse klippa minte meg altfor mye om rekrutten og førstegangstjenesten!
              Nå tror jeg ikke mentaliteten dems er totalt forandra etter halvannet døgn i skauen, men satser på det, om så bare noen få prosentpoeng, bidrar i positiv retning..
              Sikkert sunt for playstation-gutta

Comment

Hahaha! Herlig å se Calvo i kaldt vintervær. Han så litt ukomfortabel ut. Hehe, men dette er nok noe dem husker lenge som noe positivt.

Men syns det er synd at vi bare fikk sett et knippe av de som svømte. Jeg vil gjerne se alle sammen og se hvordan de reagerer

Og så føler jeg også at vi mangler en dag i teambuildingen? Eller var første dag bare å finne fram til et sted og så sove?
                VAR, nei takk!

Comment

Working...
                X