Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga-Stabæk Kadettangen lørdag 22/3 kl.12

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga-Stabæk Kadettangen lørdag 22/3 kl.12

Treningskamp mot Stabæk på lørdag.
    Er ventet bra med folk på kamp.

Håper å se god defensiv struktur og at pasningskvaliteten er god.

Gøy med kamp igjen.
    EVIG VIF

Originally posted by Oslo-ess View Post
    Treningskamp mot Stabæk på lørdag.

Gøy med kamp igjen.
    Japp, gøy og spennende. Synes Rekdal går litt på autopilot i intervjuene om dagen. "Lang vei å gå, orker mer, fortsatt mye å ta tak i" osv. Håper på en merkbar framgang fra tidligere treningskamper, selvom beina kanskje er stinne av trening. Noen som vet om det går buss?
    Vi er Vål'enga!!

Comment

Til de som ikke tar turen
      http://www.dittoslo.no/indre-by/spor...-her-1.8299528

Christian

Comment

Originally posted by chr View Post

Christian
        Kjempebra at dere visere kampen direkte og gratis! Innsatsen din er imponerende, Christian! Takk!

Comment

Originally posted by way_ View Post
          Kjempebra at dere visere kampen direkte og gratis! Innsatsen din er imponerende, Christian! Takk!
          Laget:

Gudmund Taksdal Kongshavn - Niklas Gunnarsson, Simon Larsen, Nicolai Høgh, Ali Iqbal - Sivert Heltne Nilsen, Christian Grindheim - Ghayas Zahid - Moussa Nije, Vidar Örn Kjartansson, Diego Calvo

Interessant lag. Synes vi har vært tryggest i 4-3-3 hittil, men virker som Rekdal ønsker å prøve videre med Zahid i tieren.

Fire innlegg i kamptråden. Stabækforumet har 40. Null interesse rundt laget i år virker det som.

Comment

Ser vel ut som et antatt toppet lag (mulig Fredheim Holm og Berre inn for Zahid og Nije om det var seriekamp, men tror unggutta har vært vel så bra i det siste). Også bra at Nije og Zahid er på banen samtidig, Nije har det med å være en helt annen spiller når han har Zahid i nærheten.

Comment

Jeg er veldig spent på det defensive i dag. På papiret synes jeg vi ser svakere ut enn Stabæk, men vi får se.

Comment

Jepp, spennende offensivt, men tror det kan bli en håndfull for forsvaret + Heltne og Grindheim. Oser ikke defensive fibre av de fire fremste.

Comment

Originally posted by chr View Post

Christian
                  kanon! takk
                  Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Sumo viser også kampen, og de er gratis i en mnd. Var gratis i går i alle fall. Jeg har 2 uker igjen av mitt gratisabn.
                    Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

Stabæk vil prøve seg på høyt press og kjappe vendinger offensivt, i tillegg til at de har store forventninger til sin innleide midtbanespiller Adu. Dette i tillegg til det vanlige med at de er spente på hvordan de ligger an mot antatt brukbar motstand.

Comment

Stabæk er vel best alt i alt i første omgang, men vi får til noe mer mot slutten. Jeg mista streamen fra DittOslo mot slutten av omgangen og er veldig spent på hva som gjorde at Grindheim måtte ut etter et kvarter.

1-1 til pause.

Comment

Har mistet både lyd og bilde..!? Er det bare hos meg eller?

Comment

Streamen er borte, men jeg rakk å få med meg at tesen om at den som blir felt, aldri skal ta straffesparket, fortsatt er gyldig. Zahid klarte jo knapt å gå. Hvorfor ikke la Kjartansson få enda mer nettføling?
                            Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by Trym View Post
                              Har mistet både lyd og bilde..!? Er det bare hos meg eller?
                              Virker som om pågangen er stor. Tok 5 minutter før sida ble lasta opp, men nå fikk jeg både lyd og bilde.

Comment

Working...
                              X