Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ryktetråd vår-vindu 2014

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by j_robber View Post
    Bare å takke Trøim her! Selv jeg er litt usikker på god denne Ruben faktisk er, er han da et tilskudd til troppen.
    Denne keeperen overraska meg! Noen som vet hvor lenge Hirsch er ute?
    Å jaggu er ikke Carew ryktene tilbake også! Disse trådene blir liksom ikke det samme uten...
    I intervjuet med reka så sier han at Hirschfeld er ute i 4-6 uker, kanskje mer...
    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by Kroken6 View Post
      Her er det bare å takke og bukke, selv om det lukter investering lang vei.
      Dette er vel ikke noen investering. Gutten er 26 år og er sannsynligvis på toppen av karrieren nå.

Comment

Ikke noe særlig bra investering økonomisk sett, men det er bra for Vålerenga. Nå kan vi muligens beholde en god venstre back i mange år.

Comment

Originally posted by Jakobsen View Post
          Ikke noe særlig bra investering økonomisk sett, men det er bra for Vålerenga. Nå kan vi muligens beholde en god venstre back i mange år.
          Jepp, hvis han er god, noe tromsøsupporterne mener han ikke er for fem øre. Merker jeg er enormt spent på hvordan han kommer ut av startblokka, det hadde vært fantastisk om han fant tilbake til toppformen fra et par år tilbake.

Comment

Originally posted by Lego View Post
            Jepp, hvis han er god, noe tromsøsupporterne mener han ikke er for fem øre. Merker jeg er enormt spent på hvordan han kommer ut av startblokka, det hadde vært fantastisk om han fant tilbake til toppformen fra et par år tilbake.
            Det er ihvertfall viktig med tempo i dagens fotball, noe han har, resten kan trenes!
            Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Cubbis View Post
              Er det noe jeg er 100% sikker på så er det at Trøim har bedre investeringsobjekter andre steder.
              Originally posted by jerusalem View Post
              Dette er vel ikke noen investering. Gutten er 26 år og er sannsynligvis på toppen av karrieren nå.
              Hvorvidt dette blir en investering eller ikke, gjenstår å se. Nå var egentlig poenget mitt at AS'et (Trøim & co) både tar kjøpesummen og løpende lønnskostnader, og således er han AS'et sin eiendel. Klubben slipper dermed unna med driftsutgifter eks.lønn. Tror ikke det er mange andre spillere i klubben som lønnes av AS'et...
              \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

http://www.dittoslo.no/lokalavisengr...asey-1.8374221

Enga intr i Larsen Kwarasay... sammen med alle andre klubber..
                Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Jeg tror ikke vi har økonomi til å gi Larsen de betingelsene han vil ha, spesielt ikke hvis Ghana gjør det godt i VM.
                  Dessuten har vi jo to keepere på lange kontrakter (eller 3, klubben har ikke sagt noe om hvor lenge Langer skal være her)

Comment

Originally posted by eiks View Post
                    http://www.dittoslo.no/lokalavisengr...asey-1.8374221

Enga intr i Larsen Kwarasay... sammen med alle andre klubber..
                    Så lenge vi har Guden i kassa og en meget bra reservekeeper så trenger vi faktisk ikke Adam Larsen K, ei heller har vi penga som må til. Men sikkert en ønskedrøm for noen at han "kommer hjem" igjen men sjansene tror jeg er minimale....
                    Tror nok han blir i Godset til en utenlandsklubb hoster opp nok cash til at Flo jubler hele veien til Drammens sparebank..
                    Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

• Originally posted by arvegods View Post
                      Så lenge vi har Guden i kassa og en meget bra reservekeeper så trenger vi faktisk ikke Adam Larsen K, ei heller har vi penga som må til. Men sikkert en ønskedrøm for noen at han "kommer hjem" igjen men sjansene tror jeg er minimale....
                      Tror nok han blir i Godset til en utenlandsklubb hoster opp nok cash til at Flo jubler hele veien til Drammens sparebank..
                      han blir tilgjengelig som bosmanspiller til sommeren.

Godset får ikke en krone av Larsen. Dette blir Singh2.
                      Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Vi har kongen! Vi trenger ikke Larsen. Blir overrasket om han ikke går utenlands. Er nok en grunn til at han vil vente til etter VM med å signere..

Comment

• Synes det er bra vi viser interesse, selv om jeg ikke kan tenke meg den er veldig stor så lenge vi har et par keepere som begge er bra.

Tipper det er mer at vi holder oss orientert enn at et kontraktstilbud er under utarbeidelse.

Og det skal vi og bør vi gjøre hver gang noen av Tippeligaens bedre spillere har utgående kontrakt.

Comment

• Selv om jeg digger Gudmund, så er Kwarasay bedre, og derfor ikke rart at vi holder oss oppdatert på hva som skjer. Kongen er vel bare et par år yngre (tre?), og har til gode å overbevise en hel sesong, mens Kwarasay har vært god lenge. Selv om det vel er andre plasser som bør prioriteres først, så er det jo ikke hver dag en av de aller beste keeperne i Norge har en kontrakt utløper etter sesongen.

MEN vi har uansett ikke spenn til å hente han. Kult hvis vi presser opp prisen for andre TLklubber da.

Comment

Working...
                            X