Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ryktetråd vs. ønsketråd [avlegger av ryktetråd]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ryktetråd vs. ønsketråd [avlegger av ryktetråd]

Det tok hele 1 - ETT - innlegg før denne tråden mistet den intensjonen den var satt opp til og sporet av. Hva er da vitsen med både ønsketråd og ryktetråd?

Originally posted by donny View Post
    Det tok hele 1 - ETT - innlegg før denne tråden mistet den intensjonen den var satt opp til og sporet av. Hva er da vitsen med både ønsketråd og ryktetråd?
    Beklager at du ser det sånn. Jeg bare holdt det for et seriøst rykte når han sa "snakker med andre". At et rykte blir kommentert, synest jeg også er ok, dvs. om det er hold i det, eller ikke, og noen få sidesprang kan man vel også tillate 😊
    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Jeg skjønner egentlig ikke poenget med å ha dette i to tråder.

Hvis VG skriver "Rekdal vil hente to spillere" så er det både et konkret rykte, men også spekulasjoner.

Hvis VG skriver "Rekdal vil hente spiller X", så blir alle konmentarer subjektive i forhold til om man ønsker han eller om vi heller burde ha sett etter, han er for gammel, for ung, hva med ung spiller Y da?

Det skjer ikke så mye på forumet at ikke rykter, ønsker og spekulasjoner kan være en og samme tråd.

Grensene er utydelige og hvis man ønsker en tråd med rene linker til andre nettsteder så kan den sperres av slik at kun mods kan legge ut ting der.

Comment

lukk tråden. holder med 1 tråd om dette. halve moroa er jo å diskutere ryktene, enten de er helt,halvveis eller enda mindre bekreftet.

Gamst, jo takk.

over 700.000kr i året? nei takk
        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Nå er jo rykte og media tråden lukket. Så da er det jo bare å døpe om denne til "Rykte og spekulasjonstråden". Saken løst..

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
            Beklager at du ser det sånn. Jeg bare holdt det for et seriøst rykte når han sa "snakker med andre". At et rykte blir kommentert, synest jeg også er ok, dvs. om det er hold i det, eller ikke, og noen få sidesprang kan man vel også tillate 😊
            Skjer den beste og ingenting personlig - denne diskusjonen kommer alltid to ganger i året uansett!

Comment

Originally posted by donny View Post
              Skjer den beste og ingenting personlig - denne diskusjonen kommer alltid to ganger i året uansett!
              He he, no problemas
              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Noterer meg ønskene om en tråd, det har vi forsøkt tidligere flere ganger. Resultatet er alltid det samme: Konkrete rykter drukner fullstendig i en haug med innlegg om hvem som vil ha hvilke spillere, realistiske eller ei, og det blir bare surr. Det er mange som har ønske om en tråd med helt konkrete rykter, uten sammensausingen med hundre ønsker og ville spekulasjoner.

Og det er faktisk innmari mye aktivitet på forumet i silly season, særlig når vi kommer nærme deadline for overgangsvinduet. Det er muligens tørke på ryktefronten nå, men vi får håpe det endrer seg.

Altså: P.t. er Gamsten et ønske (for noen). Når det kommer et konkret rykte om at han er aktuell for Enga nå, så kjører vi den i ryktetråden. Samme regel for Messi og alle andre spillere. Når det postes feil, så forsøker vi å flytte innlegg til riktig tråd.

Kontroversiell hilsen
                moderatorne

Comment

Jeg har alltid ønsket meg en tråd for hver spiller som ryktes. Litt på samme måte som vi hadde en egen tråd om Carew. Da ville alt av ønsker, analyser og rykter rundt denne spilleren havnet her mens ønsker kan samles i en egen tråd.

Tråden om en spiller oppstår med ryktet.

På den måten ville man i stor grad hindret at diskusjonene sporer av.

Comment

Man sier jo at når man har et idiotsikkert system, så er det bare idioter som gidder å bruke det. Med dagens ordning, der man har to tråder som handler om det samme, så slipper vi heldigvis å ha mange idioter her på forumet.

Men jeg er enig med Daniel. Ryktet om MGP i egen tråd, ryktet om andre i andre, egne tråder. Kriteriet for å starte en egen ryktetråd for en navngitt spiller er at det er et konkret rykte knyttet til den spilleren.

Så har man ønsketrådn som mer generell synsing om spiller ditt eller datt, uten at det må være noe rykte rundt dem.

Poenget må jo være å få flest mulig til å bruke forumet. Hadde det vært 500 nye innlegg om dagen så skjønner jeg behovet for litt stramme kjøreregler. Men i dag er det vel 5 på en god dag og da er ikke problemet like stort.

Comment

Må jo være lov til å "utskeie" litt uten at det blir helvete på jord. Ikke rart at det er få brukere som skriver på dette forumet når det er styrt på en slik måte..

skulle tru at det finnes en mellomting her da MEN.

Comment

Working...
                      X