Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Forbundstinget minutt for minutt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• McCabre
    replied
    Originally posted by anderan View Post
    Styreleder representerer klubb, ikke klan, og det er ikke alltid interessene sammenfaller. Jeg hadde ikke forventet at han skulle tale vår sak, men å rose Hallén var ganske drøyt
    Ikke bare roser han Hallén, han velger også å mistenkeliggjøre breddefotballen og deres metoder. Det er frekt, pinlig, og står i sterk motsetning til supporternes og Klanens tydelige interesser.

Da blir spørsmålet om denne klubben er vår eller Skjerfets.....

Leave a comment:

• donny
    replied
    Originally posted by anderan View Post
    Styreleder representerer klubb, ikke klan, og det er ikke alltid interessene sammenfaller. Jeg hadde ikke forventet at han skulle tale vår sak, men å rose Hallén var ganske drøyt
    Sant nok. Hadde han gjort det, hadde han nok ikke sittet lenge som styreleder.

Men allikevel - klubbens interesser og verdigrunnlag er også noe klubbens supportere i høyeste grad må forholde seg til. Når da styrelder velger å fukte tunga og går løs på to'ern til den kvalmeste fyren i norsk fotball som om det skulle vært musa til Megan Fox, bør det få reaksjoner fra suppotere - og gjerne fra Klanen som den største supporterforsamlingen. Som tidligere skrevet, jeg sender han gjerne en (høflig) mail med mine sysnpunkter og ber han om å begrunne sine, men mener det får mer tyngde om for eks Klanen gjør dette. Tror ikke jeg er alene om å lure på hva i huleste han tenker med, han godeste skjerfet.

Leave a comment:

• anderan
    replied

Leave a comment:

• donny
    replied
    Originally posted by arvegods View Post
    http://www.sotahjornet.no/?p=4566

Må si jeg støtter dette fullt ut...........
    Ditto....!

Leave a comment:

• oPsL
    replied
    Likte ikke skjerfet før.
    Men nå, mista jeg deb pitte lille respekten jeg hadde igjen får han!

Krever at han går av,
    Stiller samtidig krav til Tifo (veit det ikke skal diskuteres her)
    Noen anti skjerf bannere hvis han ikke har dratt dit pepperen gror, altså Vietnam, innen sesong start!

Makan til idiot

Leave a comment:

• arvegods
    replied
    så fikk ikke flere klubber og alle supportere som de ønsket seg av " tinget " denne gangen helle dessverre !!
    Ønsket var 3 kampdager- fredag/lørdag/søndag

http://www.rb.no/lokal_sport/article7216771.ece

Leave a comment:

• arvegods
    replied
    Originally posted by McCabre View Post
    Nå har jeg ikke lest eller sett hele Skjerfets hyllings-tale til Hallen på tinget, men ut fra det jeg har fått referert synes jeg dette er veldig pinlig....
    Her har vi vært svært misfornøyde med denne mannen med gode grunner(en svært suspekt TV-avtale, håpløse kamptidspunkt, sparkinga av Drillo og overgangssaken for å nevne bare noen) over lengre tid, og så går klubbens øverste sjef ut og hyller ham, og kommer med ganske stygge antydninger om breddefotballen ?!

Veldig, veldig pinlig. Har klansstyret noen planer for å konfrontere Skjerfet med dette ?
    http://www.sotahjornet.no/?p=4566

Må si jeg støtter dette fullt ut...........

Leave a comment:

• McCabre
    replied
    Nå har jeg ikke lest eller sett hele Skjerfets hyllings-tale til Hallen på tinget, men ut fra det jeg har fått referert synes jeg dette er veldig pinlig....
    Her har vi vært svært misfornøyde med denne mannen med gode grunner(en svært suspekt TV-avtale, håpløse kamptidspunkt, sparkinga av Drillo og overgangssaken for å nevne bare noen) over lengre tid, og så går klubbens øverste sjef ut og hyller ham, og kommer med ganske stygge antydninger om breddefotballen ?!

Veldig, veldig pinlig. Har klansstyret noen planer for å konfrontere Skjerfet med dette ?

Leave a comment:

• arvegods
    replied
    Originally posted by McCabre View Post
    Det er ofte sånn i tupptunge maktorganisasjoner at det ofte er vanskelig å finne noen som er villige til å stå opp mot "diktatoren" uten at de er ganske sikre på å ha solid støtte. Tipper det var derfor ikke Loe stilte.
    Media ødela vell alle muligheter for Hr Loe å stille som kandidat etter den famøse opptreden media hadde i overgangsaken,og dette er bare en liten del av ringvirkningene Hr Loe og de andre får smake etter "OVERGANGSAKEN"...........Han ble jo stemplet som svindler,kjeltring,forfalsker og lite troverdig...................

Leave a comment:

• McCabre
    replied
    Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    Jeg tror den viktigste egenskapen til en motkandidat ville vært at han ikke var Hallèn. Og trolig ville det i seg selv ha vært nok. Synes det var merkelig at ikke de fant en.
    Det er ofte sånn i tupptunge maktorganisasjoner at det ofte er vanskelig å finne noen som er villige til å stå opp mot "diktatoren" uten at de er ganske sikre på å ha solid støtte. Tipper det var derfor ikke Loe stilte.

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Jeg tror den viktigste egenskapen til en motkandidat ville vært at han ikke var Hallèn. Og trolig ville det i seg selv ha vært nok. Synes det var merkelig at ikke de fant en.

Leave a comment:

• ABerge
    replied
    Skjerfet slutter faen meg aldri å overraske.

Leave a comment:

• donny
    replied
    Med forbehold om at de kommentarer som er kommet fram er korrekt gjengitt, må jeg si at Åge Petter, alias skjerfet, skuffer. Voldsomt.

I stedet for at jeg sender ham en mail, fra meg personlig, som jeg var på vei til å gjøre, vil for eks. Klanens styre, eller andre mer samlende personer fortelle ham i skriftlig form hva man mener om hans (og tydeligvis VIFs) standpunkt i president debatten og om hans øvrige kommentarer? Jeg skriver mer enn gjerne under.

Leave a comment:

• maestro
    started a topic Forbundstinget minutt for minutt

Forbundstinget minutt for minutt

Takk til den eller de som står bak dette!! Grisebra skrevet, rett og slett!! Stor humor.
Working...
X