Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Strømsgodset-Vålerenga lørdag 15.03 kl.16:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by chr View Post
    Glemte å nevne at de uten vester vant 2-0 eller 3-0. Husker Nije putta to. Ble en del sure spillere...
    Uten vester (mer 4-3-3):
    Engebretsen/Hirch (bytta)
    Blårud, Muri, Hæstad, Thommasen
    Stengel, Zahid, Kastrati
    Hirch/Engebretsen, Nije, Lindkvist

Nije var spiss
    haha, fint du la til infoen der. Morsomt at det "svake" uttaket vant.

Skulle gjerne sett den treningen der. Nije som spiss er ganske interresant, gutten er jo ekstret hurtig og dyktig i 1mot1 situasjoner. Men at han satt 2stk overrasker. Har sett endel kamper fra VIF2, og kun sett Nije i kantrolle.

Vi har kun Vidar som spiss. Kanskje man skal vurdere Nije som backup der.
    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
      haha, fint du la til infoen der. Morsomt at det "svake" uttaket vant.

Skulle gjerne sett den treningen der. Nije som spiss er ganske interresant, gutten er jo ekstret hurtig og dyktig i 1mot1 situasjoner. Men at han satt 2stk overrasker. Har sett endel kamper fra VIF2, og kun sett Nije i kantrolle.

Vi har kun Vidar som spiss. Kanskje man skal vurdere Nije som backup der.
      Nije ble spilt mye i bakrom. Husker han var to ganger alene med Kongshavn der han scoret på den ene og traff stolpen på den andre. Usikker på om de trente spesielt på å slå i bakrom bak Larsen/Høgh.

Dersom jeg ser Nije som spiss på trening fremover, så skal jeg selvsagt høre med Rekdal om dette. Vi må følge med på VIF 2 når de starter. Dog er jeg sikker på at Berre og DFH er de neste til å bekle spissrollen for VIF i TL dersom Vidar ikke spiller.

Christian
      dittOslo

Comment

laget til godset som starter i morgen. (kopiert fra deres hjemmeside)

Anders Gundersen, Mounir Hamoud, Jarl André Storbæk, Lars Sætra, Lars-Christopher Vilsvik, Iver Fossum, Martin Rønning Ovenstad, Patrick Olsen. Øyvind Storflor, Peter Kovacs, Gustav Mendonca Wikheim.

Comment

Det står 1-1 nå. Her er lenke til kampen: http://www.dittoslo.no/indre-by/spor...ekte-1.8332254

Det står godt gjemt over i posten til chr, men den var så lett å overse at jeg legger ut en gang til!
          +++

Comment

Svært godkjent førsteomgang, med 1-2 ledelse til oss. Tror det står 2-5 i målsjanser. Fæl tabbe av Kongshavn som ga bort målet, men men. Forsvaret ser litt tamt ut, og det burde bli bot for å stå å sove i forsvaret selv om vi ikke har blitt tatt på det til nå. Nydelige dødballer av Calvo, selv om han virker litt "av" i banespillet. Positive involveringer av DFH, både defensivt og oppe i banen, for ikke å snakke om det velplasserte skuddet han skrudde inn i mål! Berre er litt usynelig, men han "dukker nok opp"
            Iqbal klarer seg bra synes jeg.
            For de som kan styre sitt eget lag:
            vif.managerleague.com

Comment

Jeg lar meg imponert litt over hvordan Strømsgodset spiller.

Legg spesielt merke til hvordan de bygger opp rundt kantene. Meget offensive backer, og en midtbane som tørr og komme høyt og bredt. Ofte man lager overtall på kantene ved at man tørr.

Hos enga er man mye mer passiv. DFHolm, selv om han er god når han blir involvert inne i banene, blir han alt for passiv.

Med en Zahid som vandrer mye mer og en Stengel som litt bedre ballfordeler enn Berre håper jeg vi får se litt mer av det samme fra enga også i år.

En annen stor fordel med den måten å spille fotball på, tørre og komme med mange er at det ofte blir mye lettere å presse høyt.

Også litt skeptisk til pasningspillet til Larsen og Gunnarson. Blir de presset høyt er de litt for dårlig/treige i hode. Berre er også relativt svak feilvent, men gjør ellers mye bra på midten.

Forøvrig har vi vel like mange sjanser som Godset om ikke flere. blir spennende å se.

Edit: Liker spesielt godt hvor tøffe vi har blitt i duelspillet. Høgh og Nilsen spesielt.

Comment

Originally posted by Spinner View Post
                Svært godkjent førsteomgang, med 1-2 ledelse til oss. Tror det står 2-5 i målsjanser. Fæl tabbe av Kongshavn som ga bort målet, men men. Forsvaret ser litt tamt ut, og det burde bli bot for å stå å sove i forsvaret selv om vi ikke har blitt tatt på det til nå. Nydelige dødballer av Calvo, selv om han virker litt "av" i banespillet. Positive involveringer av DFH, både defensivt og oppe i banen, for ikke å snakke om det velplasserte skuddet han skrudde inn i mål! Berre er litt usynelig, men han "dukker nok opp"
                Iqbal klarer seg bra synes jeg.
                Vi har hatt flest sjanser, men godset er mye bedre i banespillet. Skulle ønske Høgh og Larsen gadd å orientere seg litt før de klarerer, vi har utrolig mange unødige ballmist fordi panikkrefleksen slår inn hos forsvaret vårt.

Synes Heltne, Holm og Gunnarson har vært solide. Iqbal gjør mye bra, men etterlater seg ofte rom etter å ha vært med fremover. Berre gjør også ting greit som defensiv midt.

Comment

1-4 etter 54 min. FOR en start på 2.omgang. Tror nesten ikke mine egne øyne her.

Comment

Legg merke til måten Muri trer fri Fredheim Holm før 3-1 på. Var nesten sikker på han skulle hamre ballen langt og høyt der, positiv overraskelse. Men her ser vi hva Fredheim Holm KAN tilby som 10er. Måtte det gjenta seg ofte i år.

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
                      Jeg lar meg imponert litt over hvordan Strømsgodset spiller.

Legg spesielt merke til hvordan de bygger opp rundt kantene. Meget offensive backer, og en midtbane som tørr og komme høyt og bredt. Ofte man lager overtall på kantene ved at man tørr.

Hos enga er man mye mer passiv. DFHolm, selv om han er god når han blir involvert inne i banene, blir han alt for passiv.
                      Godset fikk vel til litt finspill på kantene i en 10-minutters periode, men det førte ikke til noe veldig farlig.
                      De offensive backene har de jaggu fått betale for i denne kampen, da de har etterlatt seg enorme rom som vi har klart å utnytte 3-4 ganger. Sjansestatistikken i denne kampen kommer til å bli knusende i vår favør hvis dette fortsetter, men alt er vel litt mer usikkert herifra med alle byttene og alle unggutta utpå der.
                      Godset er lite presise, Kovacs er en treig skygge av seg selv, og de skaper omtrent ingenting mot oss. Jeg er mektig imponert over Enga nå, selv om det bare er en treningskamp.
                      vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by Feilkast View Post
                        Legg merke til måten Muri trer fri Fredheim Holm før 3-1 på. Var nesten sikker på han skulle hamre ballen langt og høyt der, positiv overraskelse. Men her ser vi hva Fredheim Holm KAN tilby som 10er. Måtte det gjenta seg ofte i år.
                        Jepp. Nydelig pasning av Muri. Har faktisk hatt flere gode oppspill. Måtte det også gjenta seg ofte i år.

Comment

1-5 nå! Stengel!
                          vif.managerleague.com

Comment

I alle dager....

1-6 , og hattrick av Kjartansson!
                            vif.managerleague.com

Comment

Bruker Godset sine beste spillere?

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
                                Bruker Godset sine beste spillere?
                                Hehe, ikke nå mer tror jeg, begge lag har jo gjort en del bytter nå i andre omgang.

Jeg tror det er 3-12 i målsjanser nå, ganske ekstremt.
                                vif.managerleague.com

Comment

Working...
                                X