Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Fredrikstad, torsdag 20. mars kl 13

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by oPsL View Post
    2nd that, med denne dritt pc'n på jobb, får jeg ikke sett live dekkninga på pc'n med mere en 10fps.
    Jobber med tynnklient fra server eller?
    For det gjør jeg her, og det er et mareritt å få sett noe. Er vel ikke 10 fps her engang..
    Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

streamen hos meg var helt fin.

Comment

Stream hos meg var også bra. Ikke Tv2 sumo kvalitet, men helt grei stream ifh. Bildeflyt og lyd var korrekt hele veien.
        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

noen som vet når kampen blir lagt ut i reprise på dittoslo?

Comment

Lindkvist skal visst ha diskutert med "sjettil" (utfra uttalelsen hans) om at han vil spille venstreback. Tror vår svenske venn være glad at han blir vurdert som et alternativ til ytterkant. For Lindkvist har ikke stått frem som f.eks Iqbal. Har en følelse at Rekdal hentet han litt på gambling. Men ser ut til at han treffer likevel. Dog ikke som back, men som en hardtarbeide kant som kan beinfly opp og ned siden

Comment

Jeg tror det som har skjedd er at Iqbal har vært bedre enn Rekdal forventet. De har lett etter venstreback en god stund og i den perioden har Iqbal prestert veldig bra. Lindkvist ble jo også skadet med en gang han kom og har nok ikke fått vist seg fra sin beste side enda.

Comment

Originally posted by Lego View Post
                Jeg tror det som har skjedd er at Iqbal har vært bedre enn Rekdal forventet. De har lett etter venstreback en god stund og i den perioden har Iqbal prestert veldig bra. Lindkvist ble jo også skadet med en gang han kom og har nok ikke fått vist seg fra sin beste side enda.
                Jeg håper virkelig ikke at du har rett. For har man sett Iqbal så ser man en stor fremgang. Man kan dog legge til at han spiller på feil side, men han har tatt den oppgaven på strak arm å måtte gjøre ting "motsatt". Idag kom han inn og stengte butikken på sin side og samtidig avslørte hvilken stor forskjell det har vært utvikling på han og Gaye.

For å presisere. Vi hadde vel egentlig en venstreback som var ønskelig, men det økonomiske forhindret å beholde han.

Comment

Herman Stengel imponerer meg bare mer og mer.
                  Han har så stoisk ro med ballen og har strøkne pasninger.

Jeg tror Kjetil har et luksusproblem med å ta ut laget sentralt på midtbanen.
                  Kan være vi spiller klassisk 4-3-3 også.

At dette unge laget spiller jevnt med og slår FFK er meget positivt.
                  Perfekt å ha mange unge utfordrere i troppen.
                  Det skaper en meget god konkurranse.
                  EVIG VIF

Comment

Originally posted by wanderer View Post
                    Jobber med tynnklient fra server eller?
                    For det gjør jeg her, og det er et mareritt å få sett noe. Er vel ikke 10 fps her engang..
                    stemmer
                    takk gud for smart tlf

Comment

Problemet med at unggutta spiller jevnt med FFK er at vi får så ufattelig høye forhåpninger. Jeg vil helst av i skal bli slått i de siste treningskampene, så vi slipper forhåpninger.

Comment

Det ønsket kan da fortsatt oppfylles.

Jeg synes det er bra at et forsterket juniorlag holder tritt med det vi må anta vil være et av de bedre lagene i Adecco. Som jeg forøvrig håper at skal rykke opp.

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
                          Problemet med at unggutta spiller jevnt med FFK er at vi får så ufattelig høye forhåpninger. Jeg vil helst av i skal bli slått i de siste treningskampene, så vi slipper forhåpninger.
                          Det skal helst ikke være lett. Jeg håper å kunne sette det på kontoen for at spillerne har utviklet seg. Og at de IKKE faller tilbake til gammelt nivå når serien starter. Utfra rapportene i forrige FFK-kamp mot tippeligalaget S08 så fremsto FFK som omtrent på høyden med dem, selv om resultatet gir inntrykk av noe annet. FFK kom til sjanser og var ettersigende best etter 1 omgang. Men så valgte S08 å sette inn på Bojan Zajic, og han fikk ballen på skuddhold og det er som kjent ikke fornuftig. Ellers var det scoring til S08 takket være en tabbe av Grorud. Så de gikk fra en kamp hvor de riktignok tapte med mer mål enn mot Enga, men hvor det helt klart kom frem at de kom til sjanser. Det FFK kom fram til mot Enga var stort sett litt spill inne på Engas banehalvdel og pasning ut til kant som medførte til en pasning tilbake.

Blir interessant å se hvem som starter for rekruttlaget i serien. Det er meget trolig at de 3 i forsvaret og keeperen som var fra rekruttlaget vil utgjøre forsvaret/keeperenNå på rekruttlaget. Så er spørsmålet hvem fjerde blir. Videre kunne man lese at også Rino Falk Larsen. Det indikerer at Rino Falk Larsen kan bli stammen på midtbanen, mens Riki Alba som startet kampen blir spiss. Nå skal man ikke se bort fra at både Blårud (pga stor konkurranse på sin posisjon) og ikke minst Nije, samt Nasberg som ikke var spilleklar til denne kampen vil bli hentet ned til rekruttkamper.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                            Det ønsket kan da fortsatt oppfylles.

Jeg synes det er bra at et forsterket juniorlag holder tritt med det vi må anta vil være et av de bedre lagene i Adecco. Som jeg forøvrig håper at skal rykke opp.
                            FFK spilte ettersigende jevnt med S08 med bortimot samme lag for kun få dager siden. Man skal vel ha rimelig kongeblå briller for å hevde at vi rundspilte FFK, men i følge rapportene så kom FFK til sjanser mot S08. Det var ikke mye av dette mot våre.

Jeg vil si at et forsvaret med 3 av 4 rekrutter fremsto meget tillitsvekkende m.t.p motstanderen. Og hvis de holder dette nivået i 2.div så vil de bli vanskelig å score på.

Comment

For de som ønsker å se kampen i reprise så er den tilgjengelig her http://www.f-b.no/fbtv?videoId=2E7A679D

Comment

Interessant å høre hva folk utenfor klubben mener om klubben. Joachim Jonsson kategoriserer unggutta som spilte kampen for gode ballspillere. Men han mente også at Enga har et problem med å utvikle spillere helt til seniornivå og begrunner det med krav til spillerne. Jeg kan være enig om at vi har vært dyktig til alltid ha gode juniorlag, men samtidig slitt med å få spillerne helt frem til seniornivå. Men det skyldes også at man stiller krav til spillerne. Og når det ligger en grunnleggende forventning om at laget skal ha tilfredstillende nivå (selv om ikke det har vært greia de senere år), så krever man mer av unge spillere. Og man har et kynisk forhold til å ikke ha noe etablert "late bloomers"-apparat. Det forventes en utvikling gjennom juniorårene og når man kommer til sisteårs junior, så handler det kort og greit om spiller x har potensiale til å bli tippeligaspiller av tilfredstillende kvalitet i tråd med klubbens målsettinger. Og det er her man håper at klubben har trenerkompetanse som kan se hvem som har det og hvem som ikke har det

Comment

Working...
                                X