Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Leon Bodd er død

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leon Bodd er død

Leon Bodd døde i dag. Hvil i fred!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/n...artid=10146379

Han var vel med å redde Vålerenga minst en gang.
    +++

Hvil i fred.

Comment

R.I.P Leon Bodd.
      Den mannen hadde ett stort hjerte for VÅLERENGENS IDRETTSFORENING....og han reddet klubben mer enn en gang,!!!
      Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Jeg forventer ingenting av ledelsen i denne klubben. Man snakker tross alt ikke om landets romforskere. Men når det kommer til supportere så er det en annen sak. Hadde det ikke vært for Leon Bodd så hadde vi aldri vært der vi er idag. Hvis jeg kan være så krystallklar så vil jeg si at Leon Bodd er både verdig å bære svarte sørgebånd i første seriekamp borte og minne både Leon Bodd og hans etterlatte ved første hjemmekamp.

Leon Bodd var godhet satt i system. . Den gangen Leon Bodd gikk inn med penger, var den gangen denne klubben hadde meget frynsete rykte.

Bodd fortjener Svarte sørgebind i første serieomgang Og at Bodds' etterlatte kan bli minnet om hvilken helt faren deres var

Leon Bodd var en av oss. I respekt for fyren så bør han aldri bli glemt

Comment

Trist. Et stort Vålerengahjerte har sluttet å slå Han fortjener så absolutt en hyllest etter alt han har gjort for klubben. RIP.
          Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
            Jeg forventer ingenting av ledelsen i denne klubben. Man snakker tross alt ikke om landets romforskere. Men når det kommer til supportere så er det en annen sak. Hadde det ikke vært for Leon Bodd så hadde vi aldri vært der vi er idag. Hvis jeg kan være så krystallklar så vil jeg si at Leon Bodd er både verdig å bære svarte sørgebånd i første seriekamp borte og minne både Leon Bodd og hans etterlatte ved første hjemmekamp.

Leon Bodd var godhet satt i system. . Den gangen Leon Bodd gikk inn med penger, var den gangen denne klubben hadde meget frynsete rykte.

Bodd fortjener Svarte sørgebind i første serieomgang Og at Bodds' etterlatte kan bli minnet om hvilken helt faren deres var

Leon Bodd var en av oss. I respekt for fyren så bør han aldri bli glemt

Støtter denne fullt ut! - Bodd står det respekt av - og han fortjener å bli minnet med sørgebind (og evt. 1 min. stillhet) i neste hjemmekamp! Tror jeg kopierer denne over til kamptråden og...

Comment

Word, som man sa i gamle dager..
              Bodd igår, Trøim idag, menn av ære.
              Første møte med Enga var i lekegrinda mot Nottingham Forest

Comment

Working...
              X