Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Örebro SK - Vålerenga, Søndag 23.03.2014 Kl.14:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Flem View Post
    Hva forventet du når Larsen er rutinen og skal styre?
    Han kan gjerne være rutinen og styre, men han kan lede troppene uten at han skal organisere "nå skal vi se om vi kan treffe med pasninger mellom oss i forsvaret"

Han hadde etpar gode pasninger mot Lindkvist. Det skal han ha. Men Lindkvist ble sørgelig alene. Noen burde komme på løp mot han

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
      Gjør vi? Det jeg husker fra de kampene var at når vi erobret ballen på egen halvdel så fikk man ballen opp i midtbaneleddet og senere ut på kant som ble fulgt opp med overlapping og medløp. Nå driver vi med "Hæstad-spesialiteten". Dvs løpe ned mot midtstoppere få ballen og spille tilbake til midtstoppere og drive med balltrilling i forsvarsleddet. Jeg har den veldig enkle forståelsen av fotballen at de som har minst tekniske ferdigheter med ball i beina, bør ha ballen minst mulig i beina.
      Det er jo nøyaktig det du skriver først der at vi lykkes godt med i første halvdel av omgangen i dag. Om noe synes jeg vi slo altfor mye direkte opp fra Larsen og Olafsen, men det vil du altså ha enda mer av? Selv synes jeg ikke at Sogndal og Stoke er det morsomste å se på..

Comment

Straff Vålerengen!

Comment

1-1 Vidar Ørn Kjartansson

Fikser straffesparket selv og er iskald fra 11-meter.
          EVIG VIF

Comment

Da utlignet man fort. Stengel har kommet inn ser jeg

Comment

Formasjonsbytte i pausen. 4-3-3 nå, med Heltne Nilsen som anker, og Berre, Stengel som indreløpere.

Thommassen inn for Iqbal, og Calvo inn for Kastrati også.

Comment

Kjartanson felles, tar straffen selv og setter den i mål, flott start! 1-1, og nok en gang kommer vi tilbake etter å ha ligget under. Ser dessuten ut som om Calvo og Stengel har kommet inn.

Comment

Liveoppdateringer her: http://direkt.na.se/sporten/matchrapport/66467636
                  Ivar

Comment

Dette er faen meg svindel

Comment

Sendte en ordentlig pissmail til cineplay, forbaska amatører
                      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Har kommentatoren flytta seg fra tribunen og ned på dass for å kommentere?
                        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Alex Mathisen inn for Simen Olafsen, Gunnarsson inn som stopper. Trolig for å teste dette en halvtime, kan jo bli aktuelt mot Molde dersom Muri ikke blir klar. Mathisen da som høyreback nå.

Comment

Inn med Grindheim og Mathisen, ut med Olafsen og en til.., fikk ikke med meg hvem. Men flott at Grindheim er frisk.

Comment

Ser ut som sendingen har stoppet opp, fitte ass

Comment

1-2, Lindkvist. Assist Heltne Nilsen etter innlegg fra Mathisen.

Comment

Working...
                                X