Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

NFF TV - Avspark 2014

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• NFF TV - Avspark 2014

Følg Avspark 2014 live her mandag 24. mars fra kl 13

Norges Fotballforbund og Norsk Toppfotball markerer årets seriestart med arrangementet Avspark 2014, som holdes i UBC-salen på Ullevaal Stadion mandag 24. mars.

Skuespiller og fotballentusiast Trond Espen Seim leder showet, som kan følges live på NFF TV fra kl 13.00.

Her vil trenere og kapteiner fra lagene i Tippeligaen og 1. divisjon være tilstede. Rettighetshaverne TV 2 og C More vil presenterer sine planer for årets sesong, og det vil også være en seanse med landslagssjef Per-Mathias Høgmo sammen med landslagskeeper Ørjan Nyland

http://www.fotball.no/VideoTV/NFFTV/?mid=CD745C1C
    https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Det gikk også på sportskanalen også, da med den ikke helt så " kvikke" Tor hammrøe bak mikrofonen!! Men med vår kapteinshelt Grindheim i den vakreste drakta av de alle ... Enga mot Europa i år...
    Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Flott at de bruker vår bøtelagte pyro i annonseringen av programmet...

Comment

Blir det mulig å se den i opptak?

Comment

Ingen Vålerengaspillere eller ledere som bidro med noe intervju, så lite interessant for vår del.

Comment

Originally posted by anderan View Post
            Flott at de bruker vår bøtelagte pyro i annonseringen av programmet...
            Hvor så du det hen ? Link ?

Comment

Originally posted by McCabre View Post
              Hvor så du det hen ? Link ?
              https://www.youtube.com/watch?v=kC6Xhn5jApU#t=1427 på 57:07 ser du det

Comment

At de bruker vår pyro i reklamen er , sorry språket , fuckings forkastelig! Så jævla dobbelt moralskt at det er til å spy av,
                Don hallén, sug meg sidelengs plz

Comment

Dette var skuffende greier. Ikke en dritt om Vålerenga og gledet meg til Captains Table, men det varte jo bare halvannet minutt hvor kun Høiland og Sigurdsson fikk lov til å uttale seg.
                  Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

Originally posted by ABerge View Post
                    Link er tatt ned, så du hvilken pyro/kamp det var. Dette blir en fin dag på post-fronten kjenner jeg.

Kjellsen

Comment

Originally posted by Kjellsen View Post
                      Link er tatt ned, så du hvilken pyro/kamp det var. Dette blir en fin dag på post-fronten kjenner jeg.

Kjellsen
                      Det er bare et veldig kort klipp på omtrent 57:09, og det er neppe mulig å si sikkert at det er fra oss engang. Uansett sjølsagt et godt poeng at NFF sjøl bruker pyro i egen promotion....

Comment

Originally posted by McCabre View Post
                        Det er bare et veldig kort klipp på omtrent 57:09, og det er neppe mulig å si sikkert at det er fra oss engang. Uansett sjølsagt et godt poeng at NFF sjøl bruker pyro i egen promotion....
                        Lett å se at det er fra oss.. Du ser (d)isko boys sitt banner.
                        Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Originally posted by haraa1 View Post
                          Lett å se at det er fra oss.. Du ser (d)isko boys sitt banner.
                          Heh, du har rett. La overhodet ikke merke til det i nedre billedkant først.

Comment

Jeg må ærlig innrømme at jeg kan styre min begeistring for å ha fyrverkeri på fotballkamper. Det er tross alt fotballkamp man er på og ikke nyttårsaften.

Men det blir bare for dumt når forbundet først straffer klubben vår for pyro og deretter bruker en samme pyro'en i promoene sine.

Kanskje de som står bak pyro'en kan gå til sak mot forbundet for en slags brudd på åndsverksloven. For husk, forbundet har jo ved å gi bot faktisk konkludert med at noen "eier" denne pyro'en. Så hvis forbundet bruker pyro'en i promoer uten å ha spurt om tillatelse så kan det være en slags brudd på andres eierrettigheter

Comment

Originally posted by Kjellsen View Post

Kjellsen
                              Linken fungerer nå. Jeg har uansett print-screen av hendelsen om du er interessert.

Comment

Working...
                              X