Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Petter Myhre

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Petter Myhre

Mulig vi var på vei opp i form når reka ga seg, og at ting hadde gått greit likevel, men 13 poeng på 6 kamper? Petter gjør en kjempejobb. Han har snudd på det meste og fått gutta til å tro på seg selv igjen. Vil ha Petter her neste sesong. Som hovedtrener. Ubeskrevet blad i tippeligaen, ja, men føkk it. Alle må begynne et sted, og Petter har begynt nå. Petter Myhre - Klapp - klapp - klapp
    Ikke syt - syng!

Re: Petter Myhre

Petter er foreløpig min favoritt også. Hvertfall av de navnene som er nevnt.

Han har hvertfall fått en bra start på trenerkarrieren

Comment

Sitat: Den man, 16 oktober 2006 07:22 skrev Cucharacha:

> Ubeskrevet blad i tippeligaen, ja, men føkk it. Alle må begynne et sted, og Petter har begynt nå. Petter Myhre - Klapp - klapp - klapp

Hør hør!

Ikke for å ta helt av etter seks kamper,

men uten i fra, så har forandringen foreløpig vært til det beste.

- Flyttsamen -

Signaturplass selges til høyeste bud!

[img]images/smiley_icons/icon_wink.gif[/img]

Comment

Tar gjerne Petter fremover jeg. Det eneste jeg stiller spørsmålstegn ved, er hans egen vilje. Han har jo selv utalt seg tvilende til en hovedtrener-jobb.

Finner han ut at det er dette han vil er det suverent, men håper bare ikke han tar jobben om han ikke er 100% sikker.

Comment

Sitat: Den man, 16 oktober 2006 07:22 skrev Cucharacha:

> Mulig vi var på vei opp i form når reka ga seg, og at ting hadde gått greit likevel, men 13 poeng på 6 kamper? Petter gjør en kjempejobb. Han har snudd på det meste og fått gutta til å tro på seg selv igjen. Vil ha Petter her neste sesong. Som hovedtrener. Ubeskrevet blad i tippeligaen, ja, men føkk it. Alle må begynne et sted, og Petter har begynt nå. Petter Myhre - Klapp - klapp - klapp

Var først og så treningen til LSK på Åråsen fredag (for bedre å kunne sammenligne treningene) - dro deretter til Valle og så Enga...

Forskjellene var rett og slett enorme. Røssler var ekstremt engasjert - og gjorde et svært positivt inntrykk (ikke den idioten som uttaler seg på TV). Stemningen var bra blant alle spillerne.

Da jeg kom til Valle, var Petter ekstremt lite autoritær - ha holdt seg i bakgrunnen og du hørte like mye tilrop fra de rundt ham, som Petter selv. Stemningen blant spillerne var lav - men de virket ekstremt fokuserte.

Det vi dermed får ved å ansette Petter er en lite autoritær leder, en som har klart å skape resultater og fokuserte spillere.

Jeg er derfor litt usikker på om han er den rette for oss - han burde ha vært litt mer autoritær - men det kommer vel med tiden?

Alt er uansett vedre enn Seb - som raserte interessen for landslaget og ikke turde å ta opp konflikter som bla Carew saken...
          Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Hvorfor bør han være mer autoritær. Man kan ha stor autoritet uten å være autoritær. Ofte er det motsatt, ledere med lite autoritet må være sterkt autoritære for å opprettholde sin lederposisjon..

Comment

Ikke for å legge en demper på Myhre-hyllesten her, men han har faktisk ikke fått spesielt mye bedre resultater enn det Rekdal fikk tidligere i sesongen.

Myhre har vært sjef i seks kamper, og i fem av dem har han fått samme resultat som Rekdal. Eneste unntaket er FFK da Rekdal feilet og Myhre triumferte (eller var det spillerne som revansjerte?).

Rekdal var syndebukk - Myhre er helt. Og det med nesten samme resultater. Forstå det den som kan.

Vålerenga har under Myhres seks kamper møtt fire av de seks laveste plasserte lagene på tabellen. Eneste laget som lå foran oss på tabellen var LSK og den kampen tapte vi. En floskel i norsk fotball er at det er vanskeligere å møte et bunnlag enn et topplag når sesongen drar seg mot slutten. Jeg tror samtlige av oss heller vil møte bunnlag enn topplag uansett når på sesongen disse kampene går. Det er en grunn til at de er bunnlag og topplag for å si det sånn...

Rekdal fikk 7 poeng mot Tromsø, Sandefjord og Stabæk. Så får vi se om Myhre klarer å matche dette.

Med lagoppstillingene har Myhre strengt tatt ikke hatt spesielt mange vanskelige valg. Stort sett sier førsteelleveren seg selv da vi har en veldig liten tropp.

Man trodde han kom til å bruke ungdommen i langt større grad enn før, men det har ikke skjedd. De kommer inn når kampene er avgjort, og når vi ikke har A-lagsspillere vi kan bruke før. Høres det kjent ut?

Den største forskjellen mellom Vålerenga under Rekdal og Vålerenga under Myhre er at spillerne vil mer. Det er naturligvis trenerens ansvar at dette skjer, men ligger ikke hovedansvaret hos spillerne selv?

Jeg vil absolutt ha med Myhre videre i en trenerteamet, men jeg har ikke sett nok av han til å la meg overbevise om at han er rett mann til å føre Vålerenga til topps i Norge og langt i Europa.

Comment

Så en slags avventende - positiv?

Er nok der jeg ligger. Jeg tror det handlet mye om personkonflikt mens reka var der. Det kan også gå på psyken løs hos en spiller. Det holder ikke å være smart rent fotballfaglig, man må også være en god arbeidsgiver.
                Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Er helt klart for Petter Myhre som 1.trener neste sessong.

Med ham bak roret tar vi bronsjen fra LSK.(I år)

Så ordner han gullet tilbake til valle neste sessong.

Enga på topp :)

Comment

Synes Frank sier mye fornuftig her, nesten komisk og se hvor korttenkte mange er her til tider, men er jo vant til det fra Rekdal jakten tidligere i sesongen.

Bare så det er sagt, jeg vil heller ha Myhre enn Semb, men jeg synes det nesten er skandaløst hvis klubben ikke har flere kanditater enn de to. En toppklubb som skal forsvare gullet, også klarer vi kun å grave frem to kandidater som ALDRI har trent en TL klubb?

Det er umulig å si hvor mye Myhre har påvirket resultatene, mange var frustrerte på slutten av Rekdaltiden og har sannsynligvis fått en forløsning da han dro. Resultatene har vært gode, men igår var første gangen jeg synes vi spillte virkelig godt.

Comment

Jeg tror nok klubben har flere trenere på blokka, men de to eneste som har kommet ut er Semb og Myhre.

Comment

Sitat: Den man, 16 oktober 2006 10:17 skrev FrankO:

> Ikke for å legge en demper på Myhre-hyllesten her, men han har faktisk ikke fått spesielt mye bedre resultater enn det Rekdal fikk tidligere i sesongen.

>

> Myhre har vært sjef i seks kamper, og i fem av dem har han fått samme resultat som Rekdal. Eneste unntaket er FFK da Rekdal feilet og Myhre triumferte (eller var det spillerne som revansjerte?).

>

> Rekdal var syndebukk - Myhre er helt. Og det med nesten samme resultater. Forstå det den som kan.

>

> Vålerenga har under Myhres seks kamper møtt fire av de seks laveste plasserte lagene på tabellen. Eneste laget som lå foran oss på tabellen var LSK og den kampen tapte vi. En floskel i norsk fotball er at det er vanskeligere å møte et bunnlag enn et topplag når sesongen drar seg mot slutten. Jeg tror samtlige av oss heller vil møte bunnlag enn topplag uansett når på sesongen disse kampene går. Det er en grunn til at de er bunnlag og topplag for å si det sånn...

>

> Rekdal fikk 7 poeng mot Tromsø, Sandefjord og Stabæk. Så får vi se om Myhre klarer å matche dette.

>

> Med lagoppstillingene har Myhre strengt tatt ikke hatt spesielt mange vanskelige valg. Stort sett sier førsteelleveren seg selv da vi har en veldig liten tropp.

>

> Man trodde han kom til å bruke ungdommen i langt større grad enn før, men det har ikke skjedd. De kommer inn når kampene er avgjort, og når vi ikke har A-lagsspillere vi kan bruke før. Høres det kjent ut?

>

> Den største forskjellen mellom Vålerenga under Rekdal og Vålerenga under Myhre er at spillerne vil mer. Det er naturligvis trenerens ansvar at dette skjer, men ligger ikke hovedansvaret hos spillerne selv?

>

> Jeg vil absolutt ha med Myhre videre i en trenerteamet, men jeg har ikke sett nok av han til å la meg overbevise om at han er rett mann til å føre Vålerenga til topps i Norge og langt i Europa.

Åsså har han gitt guttene et spille opplegg offensivt, det var fraværende under Reka.

Comment

Sitat: Den man, 16 oktober 2006 12:56 skrev Muppetkokken:

> Jeg tror nok klubben har flere trenere på blokka, men de to eneste som har kommet ut er Semb og Myhre."

Det er det jeg klamrer meg fast til og.

Comment

Sitat: Den man, 16 oktober 2006 13:11 skrev Alex Malager:

> Sitat: Den man, 16 oktober 2006 12:56 skrev Muppetkokken:

>

> > Jeg tror nok klubben har flere trenere på blokka, men de to eneste som har kommet ut er Semb og Myhre."

>

> Det er det jeg klamrer meg fast til og.

>

>

>

>

Grunnen til at andre eventuelle kandidater ikke er navngitt kan ha med at de kanskje er i kontrakt med en annen klubb f.eks.

Dorian Stefan
                            *****KREPP ARMY*****
                            DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                            Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Jørn Andersen var på Ullevaal i går kveld...
                              EN BY- ETT LAG

Comment

Working...
                              X