Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvorfor er så mange skadet??

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvorfor er så mange skadet??

Hvorfor er små mange skadet i sesongoppkjøringen?

De fleste andre lag her hjemme har stort sett sine tropper fulltallige.

Vi har 9 mann ute med større og mindre skader.

Er våre spillere for puslete,bytter vi for mye med underlaget fra Vallhall/La Manga/Utebaner eller er det andre årsaker?

"Nå må du bli bra igjen,Nå må du bli bra igen"
    Blårøde brødre

Re: Hvorfor er så mange skadet??

Det er rart dette, noen lag har alltid mange skader, noen lag får aldri skader. Det kan ha noe med spillerne å gjøre selvsagt, enkelte blir aldri skadet mens enkelte har lett for å pådra seg en strekk eller to, en kneskade eller en influensa.

Men som Blackburn-fan husker jeg med gru Graeme Souness tid i klubben, da hamstringskader blusset opp hver eneste uke. Så kom Mark Hughes, og kommenterte umiddelbart hvor elendig fysisk form spillerne var i, og tre-fire spillere kommenterte hvor mye bedre og variert treningene var under Hughes enn under Souness.

Jeg skal ikke påstå at Vålerengas treninger og spillernes fysiske form er grobunnen for skadene, for det har jeg ingen som helst forutsetning for å uttale meg om - men noe må da være galt.......?
    Gentlemen, you can\'t fight in here! This is the War Room!

Comment

Skaderush gir VIF-opprydning

Mesterlaget Vålerenga er som en eneste stor strekkskade om dagen. Nå vil fysioterapeut Håkon Schwabe rydde opp.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=124339

Comment

Godt spørsmål egentlig, for jeg synts jeg ser det samme som dette hvert eneste år jeg...

Er det trenerteamets feil, eller har vi for mange pingler?

Hmmm.....

Toy S

med senebetennelse i høyrefoten og sliter selv

Comment

Nå har vel heller Vålerenga hele tiden fått skryt for at de greier å holde kronisk skadde spillere som Steffen Iversen skadefrie.

Det er vel heller fortsatt ringvirkningene av fjorårets harde kjør som sitter i. Pluss at selvfølgelig Tore Andre begynner å trekke på åra sånn som deg Børre...

Comment

Ja, gamle menn får oftere føling med ting, det merker jeg som 42 åring helt klart

Toy S

mest senil som en mongolsk steppemarsvin da...

Comment

I fjor hyllet alle vårt eminente medisinske personell som helbredet tilsynelatende håpløse tilfeller, så jeg tror nok vi kan stryke denne grunnen med en gang, selv om det selvfølgelig kan bli bedre.

Det har nok en sammenheng med litt for dårlig justering av treningsprogrammet og rett og slett litt uflaks.

Comment

Working...
              X