Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

INNSAMLINGSAKSJONEN: Det er vi som er vål’enga – 2014

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vi fikk en ny sponsor i dag. Aner ikke omfanget, bare at Imento Norge AS outer seg selv som sponsor på Facebook.
    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

• Originally posted by Erlink View Post
      Vi fikk en ny sponsor i dag. Aner ikke omfanget, bare at Imento Norge AS outer seg selv som sponsor på Facebook.
      Det er gode nyheter! De har kommet opp på oversikten over samarbeidspartnere

Comment

• Originally posted by Erlink View Post
        Vi fikk en ny sponsor i dag. Aner ikke omfanget, bare at Imento Norge AS outer seg selv som sponsor på Facebook.
        Rart det ikke har kommet noe på hjemmesiden. Pleier jo det på nye solide avtaler. I tillegg lurer jeg fælt på om klubben gjør noe aktivt for å få med næringslivet på aksjonen. Påfallende få bedrifter som har bidratt.

Comment

• Og der er vi sikret noen kroner ekstra i komp for Calvo. Gratulerer Costa Rica!

Comment

• Originally posted by anderan View Post
            Og der er vi sikret noen kroner ekstra i komp for Calvo. Gratulerer Costa Rica!
            Helt utrolig, men fantastisk at det skjedde akkurat nå... Håper inderlig ikke skjerfet har budjsettert med det også...

Comment

Og der er vi sikret noen kroner ekstra i komp for Calvo. Gratulerer Costa Rica!
              Calvo OG Gonzalez.

Comment

• Originally posted by Trym View Post
                Helt utrolig, men fantastisk at det skjedde akkurat nå... Håper inderlig ikke skjerfet har budjsettert med det også...
                Det er faenmeg sjukt! Og England er dermed ute. knis.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                  Rart det ikke har kommet noe på hjemmesiden. Pleier jo det på nye solide avtaler. I tillegg lurer jeg fælt på om klubben gjør noe aktivt for å få med næringslivet på aksjonen. Påfallende få bedrifter som har bidratt.
                  enig. Det er faktisk litt påfallende. Har vi ikke gjort noe for dette? Det var mange gode ideer til akkurat dette tidligere.

Comment

• Originally posted by Cubbis View Post
                    enig. Det er faktisk litt påfallende. Har vi ikke gjort noe for dette? Det var mange gode ideer til akkurat dette tidligere.
                    Når man ser på antall samarbeidspartnere og "jobben" som er gjort på det området, kan man jo lure på om ikke det finnes folk i administrasjonen som kanskje burde finne seg en ny jobb. Vanskelig å vite selvsagt, men resultater der sier faktisk det meste. Er du så heldig å få jobbe i Oslos stolthet, presterer du.

Comment

• Andres fiaskoer er jo ikke å forakte, så jeg har lest litt om LSK og deres problemer.

Deres innsamlingsaksjon har samlet inn ca 1,3 millioner, men halvparten er fra næringslivet.

Som jeg har sagt lenge så mener jeg vi ikke har klart å få næringslivet i Oslo til å støtte opp om denne aksjonen.

Vi har to bidrag på 100.000,- fra Stenshagen og Spetalen. Ut over det så tror jeg næringslivet har bidratt med under 100.000,-til sammen. Bortsett fra dagsomsetning her og der da, men det er jo Vålerenga-relatert.

Med samme prosentvise fordeling som småspurvene mellom næringsliv og privatpersoner så hadde vi vel vært i mål snart.

Deres innsamling er jo klubbstyrt, så det er kanskje lettere for deres markedsavdeling å bearbeide bedriftsmarkedet.

Jeg håper vi kan rette noen tiltak mot næringslivet også. Det står respekt av å samle inn 2 millioner fra privatpersoner. Men jeg tror det er lettere å få penger ut av bedriftsmarkedet. Men, i motsetning til småspurvene så har vi kanskje ikke satt klubbens egen markedsavdeling på saken?

Comment

• Jeg har også inntrykk av at satsingen ot det lokale næringslivet har vært svak. Nå er jeg ikke småbedriftseier, men jeg tror samtidig at jeg hadde fått det med meg om "tilbudet" om å støtte klubben hadde blitt kjørt like hardt frem i alle kanaler som det gjøres mot oss som privatpersoner.

Jeg syns klubben generelt har vært lite synlige i denne fasen.

Comment

• http://viervalenga.no/

9 dager siden siste oppdatering. Denne innsamlingsaksjonen dør sakte men sikkert ut.

Comment

http://viervalenga.no/

9 dager siden siste oppdatering. Denne innsamlingsaksjonen dør sakte men sikkert ut.
                            Det er greit at dette skal være en supporterdrevet innsamlingsaksjon, men for en utenforstående som meg så virker det som om klubben ikke gjør en dritt for at vi skal komme i mål med dette. Nå vet vi lite eller ingenting om hvordan klubben jobber med dette og da særlig mot bedriftsmarkedet og det er veldig synd at klubbens eventuelle innsats er såpass lite synlig for oss som spytter inn penger fra egen lomme. Det å oppdatere hjemmesiden bør være verdens enkleste sak å gjøre.

Kanskje Erlink kan opplyse oss hvis han vet noe? Jeg er veldig spent på veien videre nå.

Comment

Jeg har også inntrykk av at satsingen ot det lokale næringslivet har vært svak. Nå er jeg ikke småbedriftseier, men jeg tror samtidig at jeg hadde fått det med meg om "tilbudet" om å støtte klubben hadde blitt kjørt like hardt frem i alle kanaler som det gjøres mot oss som privatpersoner.

Jeg syns klubben generelt har vært lite synlige i denne fasen.
                              Ja, kan jo provosere litt med å vise til hva som skjer med en bedrift som gir 18.000 til bønda. Da blir det omtale i Bøndenes blad med oppfordring til at alle andre lokale bedrifter gjør det samme.

Hvem er det som snakker med Hafslund? De burde vel kunne bidra med 50.000,-?
                              Hvem er det som snakker med DnB? De burde vel kunne bidra med 50.000,-?
                              Hvem er det som snakker med Oslo City, Aker Brygge, Oslo Kommune, Skimuseet og alle andre Oslo-bedrifter?
                              Hvor er snekker Jensen eller rørlegger Olsen som gir 10.000,- og 5% ekstra rabatt til alle Klanens medlemmer?
                              Dette burde jo være noe for alle bedrifter med Oslo i navnet sitt?

Hva med å skaffe dem litt omtale? Om ikke klubben vil, så hva med DittOslo? Kunne de dekket bedrifter som ga penger til innsamlingen?

Jeg tror i alle fall det er utrolig mye enklere å få en mellomstor Oslobedrift til å bidra med 25.000,- til dette, i bytte mot noen gratisbilletter og muligens litt omtale, enn det er å finne 25 NYE privatpersoner som hver bidrar med en tusenlapp.

Comment

http://viervalenga.no/

Stod et eller annet sted at grunnet ferieavvikling kom det sjeldnere oppdatering, og at neste kommer enten i dag eller i morgen om jeg husker rett.

Comment

Working...
                                X