Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

INNSAMLINGSAKSJONEN: Det er vi som er vål’enga – 2014

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sett at DNB nå går inn som generalsponsor, hvordan vil det påvirke innsamlingsaksjonen?

Comment

• Originally posted by donny View Post
      Noen som vet hva DNB betaler for eksisterende avtale?

Uansett veldig bra om de blir Generalsponsor, men da trenger vi og en ny hovedsponsor eller hva DNB er per i dag!
      De skrev nettopp under en rekord avtale for hele 5millioner året med Godset. De begrunnet vel det med at det er gunstig ikke fordi godset tok gull men fordi klubben driver med så mange gode foretak etc og at det var total bildet som var det viktigste for at de gikk inn der.

Tenkte med en gang at de da burde gå inn i VIF. Gleden var da stor når nyheten kom i går om at dnb er innteressert i avtale. Hvis godset fikk 5mill så mener jeg at vi burde være god for rundt 8 millioner i året. tv2 spekulerte vel også med 5-10 mill. Kan uansett ikke forstå at vi får mer enn godset.

Comment

• Originally posted by hp29 View Post
        Sett at DNB nå går inn som generalsponsor, hvordan vil det påvirke innsamlingsaksjonen?
        Det blir vel ingen forandring annet enn at vi ikke får plassen på brystet, som egentlig ikke betyr så veldig mye for folk flest.

Comment

• Originally posted by 1/2VorseN View Post
          Kan uansett ikke forstå at vi får mer enn godset.

Ikke? Greit at Godset har hatt et par gode år under Deila, men eksponeringen på drakta til Oslos Stolthet er fortsatt mye, mye større og ergo er også plassen mer verdt. Strømsgodset kan vinne ligaen tre år på rad og vi vil mest sannsynlig fremdeles være en større klubb.

Comment

Det blir vel ingen forandring annet enn at vi ikke får plassen på brystet, som egentlig ikke betyr så veldig mye for folk flest.
            Spørsmålet bunner mer i at situasjonen som nå ser ut til å oppstå ikke er spesifisert på aksjonens nettside. For man kan jo trygt si at kriteriene endres om DNB nå går tungt inn.

Comment

Spørsmålet bunner mer i at situasjonen som nå ser ut til å oppstå ikke er spesifisert på aksjonens nettside. For man kan jo trygt si at kriteriene endres om DNB nå går tungt inn.
              Samtidig er det vel ingen som har sittet og håpet at vi IKKE får inn en generalsponsor pga dette. La det ligge, penga går til klubben uansett.

Comment

Målet var å samle inn 5 mill, da uten Trøims bidrag, så det er et stykke igjen før man får en konflikt. Regner med at det kommer til å gå veldig smått med innsamling fremover, nå når det ser ut til at vi er reddet.

Comment

• Originally posted by usbenga View Post
                  Målet var å samle inn 5 mill, da uten Trøims bidrag, så det er et stykke igjen før man får en konflikt. Regner med at det kommer til å gå veldig smått med innsamling fremover, nå når det ser ut til at vi er reddet.
                  Vi er langt fra reddet. Klubben må ha 15 mill.

Comment

• Originally posted by skog View Post
                    Vi er langt fra reddet. Klubben må ha 15 mill.
                    Selvfølgelig, prøv å forklare det til de som vil hente spillere nå i sommervinduet.

Comment

• Originally posted by usbenga View Post
                      Selvfølgelig, prøv å forklare det til de som vil hente spillere nå i sommervinduet.
                      Håper vi feirer at vi trolig signerer en ny generalsponsor med å hente inn et par høytlønnede 30-somethings nå i sommer.

Ut over det er jeg enig i at klubben på langt nær er reddet, men det virker å være lys i enden an tunnellen. Jeg tviler på at vi får så voldsomt mye i år, men det gjør det mye lettere å legge en plan for videre drift etter denne sesongen.

Nå er vi ikke lenger på 15 millioner, vi er trolig en del lavere. Klubben har frigjort penger ved salg av eierandel i Valhall. Og vi kan betale 1/3 av voldgiftdommen på neste års budsjett. Det var 15 før sesongen, med de 5 fra aksjonen er vi nede i 10. Og får vi penger for Gonzales og Samuel så hjelper det ytterligere. Ekstra sponsormidler hjelper nok også.

Akkurat nå tror jeg man hjelper klubben mer ved å gå på kamp enn å donere cash og holde seg hjemme. Det aller beste er selvsagt å både gi og møte opp.

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
                        Ikke? Greit at Godset har hatt et par gode år under Deila, men eksponeringen på drakta til Oslos Stolthet er fortsatt mye, mye større og ergo er også plassen mer verdt. Strømsgodset kan vinne ligaen tre år på rad og vi vil mest sannsynlig fremdeles være en større klubb.
                        Det var ikke det jeg mente, tor heller Kan uansett ikke forstå at vi ikke skal få mer enn godset.

Comment

• Originally posted by skog View Post
                          Samtidig er det vel ingen som har sittet og håpet at vi IKKE får inn en generalsponsor pga dette. La det ligge, penga går til klubben uansett.
                          Det er vel ingen som sier det du tillegger meg her? Synes spørsmålet fortjener et mer gjennomtenkt svar.

Comment

Det er vel ingen som sier det du tillegger meg her? Synes spørsmålet fortjener et mer gjennomtenkt svar.
                            Det har blitt kommunisert, i hvertfall har jeg oppfattet det, at det pågår en "konkurranse". Klarer supporterne 15 mill blir de hovedsponsorer forutsatt at ingen overbyr oss. Får vi inn mer enn en hovedsponsor som overbyr oss blir vi allikevel hovedsponsorer.

Med andre ord har det ligget to forbehold i lufta hele tiden:
                            - Vi må samle inn 15 mill
                            - Vi må samle inn mer enn hva en hovedsponsor er villig til å betale

For egen del påvirker endrer ikke dette. Vålerenga trenger fremdeles kontanter og innsamlingsaksjonen er like levende som før selv om det ser ut til at plassen på brystet er solgt.

Kan det hende vi får noe annet i stedet? En klubb som ikke går konkurs muligens?
                            www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                            Glemmer passordet mitt...

Comment

De skrev nettopp under en rekord avtale for hele 5millioner året med Godset. De begrunnet vel det med at det er gunstig ikke fordi godset tok gull men fordi klubben driver med så mange gode foretak etc og at det var total bildet som var det viktigste for at de gikk inn der.

Tenkte med en gang at de da burde gå inn i VIF. Gleden var da stor når nyheten kom i går om at dnb er innteressert i avtale. Hvis godset fikk 5mill så mener jeg at vi burde være god for rundt 8 millioner i året. tv2 spekulerte vel også med 5-10 mill. Kan uansett ikke forstå at vi får mer enn godset.
                              Tenkte på den avtalen vi har med DNB per i dag. For hvis den er på 2 mill i året og ny avtale er på 5 mill i året, så er det ikke 5 mill i friske kroner, men 3.

Uansett positivt, men jobben fortsetter håper jeg

Comment

• Sendte nettopp et par nye meldinger med Enga til 2434 (som et siste bidrag). Ikke tilbakemeldingen "Takk for din støtte, den er verdifull" som tidligere. Noe feil?

Comment

Working...
                                X