Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

INNSAMLINGSAKSJONEN: Det er vi som er vål’enga – 2014

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Er vel egentlig bare å donere en hundrings til, så slipper man å sitte å høre på samme sangen 200 ganger på rad?

Comment

• Hvor mange ganger må jeg høre Kjartansson synge på Spotify før det blir penger ut av det?
      Kan sette sangen på repeat jeg, stikke på helgetur og spille den døgnet rundt i flere dager.
      Alle med hjertet i Enga bør sette sangen på repeat når vi drar på Ullevaal, og spille til vi kommer hjem.

Faktisk ikke så ille, selv om det er tunet. Som omtrent alt er den dag i dag.
      Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

• Originally posted by wanderer View Post
        Faktisk ikke så ille, selv om det er tunet. Som omtrent alt er den dag i dag.
        Overraskende ok. Sjøl jeg klarte å høre gjennom den uten å rødme altfor mye

Kjartansson sier til en eller annen avis at han ikke er noen sangstjerne, men at resultatet blei ok. Det har han jo helt rett i. Lurer på om ikke deler av hans suksess på fotballbanen også har å gjøre med et sjølbilde som er noenlunde i takt med virkeligheten?

Ser til kontrast for meg Fellahs vurdering av egen sangstemme i tilsvarende situasjon......

Comment

• Komp. summen for vm gutta kr.1.160.000,- Noen som vet hvor mye det ble budsjettert med?

http://www.dagbladet.no/2015/01/08/s...erud/37082249/

Comment

• Originally posted by Trym View Post
            Komp. summen for vm gutta kr.1.160.000,- Noen som vet hvor mye det ble budsjettert med?

http://www.dagbladet.no/2015/01/08/s...erud/37082249/
            Stod det ikke et eller annet sted at det var budsjettert med penger for Calvo og Gonzalez for gruppespillet, så det at de gikk videre var en bonus, men at det også var budsjettert med at Ogude skulle tas ut i troppen til Nigeria?

Tipper det kom inn ca. det det var budsjettert med, men det er kun ren synsing fra min side.

Comment

Working...
            X