Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

FK Haugesund - Vålerenga Fotball 12.04.2014

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• FK Haugesund - Vålerenga Fotball 12.04.2014

På lørdag er det ny kamp! Den er forhåpentligvis like flott og fin som kampen mot Glimt.

Om du vil være med på busstur så går klansbussen fra Bohemen 07:30. Bussbillett får du i Sjappa, eller ved å sende mail til yvonne [ÆTT] sjappa [DÅTT] net. Les mer om turen på Klanens nettsider.

Kom la oss laga show!

Ekstremt spent på denne kampen! Vi hadde en finfin opptur mot Nordlendingene, men nå skal vi igjen mot en av de beste hjemmelagene i serien. Forventer bedring fra Moldekampen, men regner ikke med vi styrer som mot B/G så denne kan gå begge veier. Eneste jeg føler meg sikker på er Lindquist inn for Calvo.
    Poeng her uansett er ikke feil, men vi går jo alltid for seier!

Får nok ikke sett kampen selv dessverre, da jeg er på Sicilia akkurat da.
    Får nok nøye meg med vg's livedekning på mobilen for en gangs skyld om jeg ikke finner noen bedre løsning..

Comment

Hvor stopper bussen før matchen? Jeg reiser fra Stavanger, men må få en øl i godt lag før matchen. Hvis det er noen andre som reiser fra Broiler byen må de bare henge på.
      Mat uten drikke; duger faen meg ikke

Comment

Haugesund har ikke akkurat imponert i serieåpningen. De spilte 1-1 hjemme mot bøfla og tapte 3-1 borte mot Start, og det kan dermed virke som de ikke har kommet ordentlig i gang enda. Denne kan virkelig vippe begge veier, men jeg velger å være nøktern optimist, mest fordi Enga er det laget som antakeligvis går ut på matta med mest selvtillitt.

Comment

Jeg så Start - Haugesund, og jeg mener resultatet er veldig flatterende for Start. FKH var det førende laget i det meste av kampen, men Start hadde noen veldig gode bytter som ga maks uttelling mot slutten. Tror denne kampen blir vanskelig for oss, men det kan absolutt vinnes. Sliteseier.

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
            Jeg så Start - Haugesund, og jeg mener resultatet er veldig flatterende for Start. FKH var det førende laget i det meste av kampen, men Start hadde noen veldig gode bytter som ga maks uttelling mot slutten. Tror denne kampen blir vanskelig for oss, men det kan absolutt vinnes. Sliteseier.
            Ja denne kan utvilsomt vinnes. Men da må vi prestere bedre enn det vi gjorde mot Glimt,dette er et lag vi blir straffet langt hardere mot om vi gjør de samme blemmene som vi gjorde mot Glimt. Håper dog at Lindkvist og Stengel starter!

Dette er en litt ny "molde" kamp for oss. Hvor vi blir testa mot et ganske godt borte lag som er ganske solide stort sett på hjemmebane. Håper at vi har lært av Molde kampen og viser bedring og positiv utvikling.

Blir viktig at vi ikke lar de få trille ball og føre kampen. At vi samtidig greier å beholde ballen og unngå unødvendige ball tap. Vi hadde jo akkurat dette problemet mot Molde. Lar vi de få trille ball og vi blir løpende etter som hodelause kyllinger utpå der. kommer vi til å få store problemer.

Comment

Jeg må innrømme at jeg ikke er superoptimist foran denne matchen. Haugesund har vist seg uhyre vanskelige å slå på hjemmebane.

Jeg tipper det blir en knepen hjemmeseier i denne kampen.
              Presterer vi bra kanskje vi kan få med oss ett poeng. Alt annet enn tap her vil være bonus i mine øyne.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                Jeg må innrømme at jeg ikke er superoptimist foran denne matchen. Haugesund har vist seg uhyre vanskelige å slå på hjemmebane.

Jeg tipper det blir en knepen hjemmeseier i denne kampen.
                Presterer vi bra kanskje vi kan få med oss ett poeng. Alt annet enn tap her vil være bonus i mine øyne.
                Synes vi har vært på høyde med de i Haugesund de to siste åra. Var værre med hjemmekampen ifjor, som var helt fiasko. Er optimist at vi kan få med oss både 1 og 3 poeng herfra..

KOM IGJEN ENGA!!

Comment

--------------Kongen---------------
                  Niklas-----Muri-----Høgh-----Ruben
                  ---------Nilsen---Grindheim-------
                  Berre/Calvo---DFH---------Rasmus
                  -----------Kjartansson---------

Tviler på att det blir sånn. Simon Larsen er ikke god nok og bør benkes!

Comment

Tror Rekdal går for en treer på midten, borte mot Haugesund. Kanskje dette?

Kongshavn

Gunnarson-Larsen-Høgh-Kristiansen

Heltne Nilsen - Grindheim - Berre

Mathisen - Kjartansson - Lindkvist/Calvo

Comment

Originally posted by Flateng View Post
                      --------------Kongen---------------
                      Niklas-----Muri-----Høgh-----Ruben
                      ---------Nilsen---Grindheim-------
                      Berre/Calvo---DFH---------Rasmus
                      -----------Kjartansson---------

Tviler på att det blir sånn. Simon Larsen er ikke god nok og bør benkes!
                      DFH skada og ikke med i troppen engang.
                      Vi er Vål'enga!!

Comment

Troppen er klar (rappa fra vif-fotball.no): 34 Gudmund Kongshavn, 30 Michael Langer, 2 Niklas Gunnarsson, 3 Ruben Kristiansen, 4 André Muri, 5 Rasmus Lindkvist, 6 Simon Larsen, 8 Sivert Heltne Nilsen, 10 Vidar Ørn Kjartansson, 11 Morten Berre, 14 Herman Stengel, 17 Ghayas Zahid, 19 Christian Grindheim, 21 Alexander Mathisen, 22 Diego Calvo, 24 Nicolai Høgh, 35 Ali Iqbal, 38 Fitim Kastrati

Jeg håper på
                        Kongshavn
                        Heltne Nilsen-Grindheim
                        Stengel
                        Berre-Kjartansson-Lindkvist

Men tipper det blir noe sånt
                        Kongshavn
                        Heltne Nilsen-Grindheim
                        Mathisen/Kastrati-Berre-Lindkvist
                        Kjartansson

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                          Synes vi har vært på høyde med de i Haugesund de to siste åra. Var værre med hjemmekampen ifjor, som var helt fiasko. Er optimist at vi kan få med oss både 1 og 3 poeng herfra..

KOM IGJEN ENGA!!
                          Får vi 1 poeng derifra vill jeg være veldig fornøyd. 3 Poeng hadde vært fantatisk men det tror jeg rett å slett ikke på. Vi får satse på at vi viser litt bedring og at de er fortsatt litt "rustne" og har ikke kommet seg sikkelig her i sesong starten. Så vi kan utnytte det..men er de på sitt beste hjemme så skal vi ha flaksen på vår side for å få med 1 poeng.

Men sjarmen med fotball er at allt er mulig å spes i denne kokkos ligaen hvor alle kan vinne mot alle.

Comment

Tipper dette laget til i kveld:

Langer
                            Gunnarsson - Larsen - Muri - Kristiansen
                            Heltne Nilsen
                            Stengel - Grindheim
                            Berre - Kjartansson - Calvo

Men mye usikkert selvsagt, Lindkvist var god sist og Mathisen er også aktuell.

Comment

Tipper dette laget til i kveld:

Langer
                              Gunnarsson - Larsen - Muri - Kristiansen
                              Heltne Nilsen
                              Stengel - Grindheim
                              Berre - Kjartansson - Calvo
                              selv om de ikke overbeviste helt sist, så håper jeg vi prøver å sette en fast bakre firrer og lar larsen fortsette sammen med høgh, gunnarson, og kristiansen.

Comment

Working...
                              X