Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

FK Haugesund - Vålerenga Fotball 12.04.2014

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Feilkast View Post
    Tipper dette laget til i kveld:

Langer
    Gunnarsson - Larsen - Muri - Kristiansen
    Heltne Nilsen
    Stengel - Grindheim
    Berre - Kjartansson - Calvo

Men mye usikkert selvsagt, Lindkvist var god sist og Mathisen er også aktuell.
    Langer, ikke Kongshavn? Har han sett foretrukket ut på trening?

Jeg synes Kongshavn skaper en del utrygghet gjennom å være dårlig med ballen, så det burde ikke være umulig å utkonkurrere han.

Comment

Fra Facebook:

Vålerengas lag mot Haugesund kl.18.00: Langer, Gunnarsson, Larsen, Muri, Kristiansen, Heltne Nilsen, Grindheim, Stengel, Berre, Kjartansson, Lindkvist

Skeptisk til Muri foran Høgh, men Rekdal vet vel hva han gjør. Skal bli gøy å se nivået til Langer.

Comment

Originally posted by Lego View Post
        Langer, ikke Kongshavn? Har han sett foretrukket ut på trening?

Jeg synes Kongshavn skaper en del utrygghet gjennom å være dårlig med ballen, så det burde ikke være umulig å utkonkurrere han.
        Kan være greit for Kongshavn med en liten vekker, selv om jeg i utgangspunktet ikke er fan av å rotere mye på keeperplass. Har hatt flere glipper i treningskampene, og baklengsmålet forrige kamp kommer som følge av en dårlig vurdering og dårlig utført pasning av han.

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
          Fra Facebook:

Vålerengas lag mot Haugesund kl.18.00: Langer, Gunnarsson, Larsen, Muri, Kristiansen, Heltne Nilsen, Grindheim, Stengel, Berre, Kjartansson, Lindkvist

Skeptisk til Muri foran Høgh, men Rekdal vet vel hva han gjør. Skal bli gøy å se nivået til Langer.
          Mer skeptisk til Larsen foran Høgh. Han er vel et slags tempoalibi selv om han ikke er så rask. Synes Calvo var bedre enn han fikk kred for sist, og at han burde fått starte. Men samme det nå, komigjenenga!

Comment

Originally posted by Lego View Post
            Mer skeptisk til Larsen foran Høgh. Han er vel et slags tempoalibi selv om han ikke er så rask. Synes Calvo var bedre enn han fikk kred for sist, og at han burde fått starte. Men samme det nå, komigjenenga!
            Det er nok fort en skade på Høgh. Spent på å se om vi starter i 4-2-3-1 eller 4-3-3, tipper på sistnevnte.

Comment

Hvis Muri er dårlig denne kampen her..ja da bør det være kroken på A-lags døra for han !! Her må Høgh ha blitt skadet eller syk?? Langer i mål blir spennende. Personlig synes jeg ikke Gudmund har vært helt stabil bak der så greit å gi han konkurranse, MEN fallhøyden er stor for Reka nå hvis Langer gjør noen tabber og vi taper pga det. Stengel fra start liker jeg

Comment

En helt kurant 4-0 seier nå, så leder vi tippeligaen. Må vel kunne gå greit det? Eller

Comment

Nå får man se både Langer i mål. Kan bli spennende å se om vi har funnet "gull" i Tyskland. Så har man Muri på stopperplass. Vel. Okay 6-2 da for å ta serieledelsen

Comment

gytkjær skada. slipper vi han ihvertfall

Comment

Høgh småskada. Da er det kun et tvunget bytte. Satser på at han er klar til neste kamp

Comment

Jeg håper for guds skyld at Langer ikke tar en lekjacs i debuten...
                        Han har vel overbevist på trening da, men allikevel et svært overraskende bytte.

Godt å se at Calvo ikke starter. Han må utvikle fotballforståelsen sin mange mange hakk før han fortjener en fast plass på laget.

Comment

Jeg drømmte inatt at jeg gipp glipp av kampen, og da jeg sjekket res. var det blitt 8-3 til enga!! Ok litt rart res. men men, en vet aldri...
                          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Hvordan går kampen, har ikke muligheten til å se den.

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
                              Hvordan går kampen, har ikke muligheten til å se den.
                              Haugesund best de første 25. Vi virker tamme. De spiller ball.

Comment

Følger "live" på vg tekst. Og der er tallene stygge. Haugesund har 60-40 ballinnehav og snart dobbelt så mange pasninger som Enga. I tillegg er jo pasningskvaliteten til Enga lav.

Comment

Working...
                                X