Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

FK Haugesund - Vålerenga Fotball 12.04.2014

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Snytt for straffe. Typisk Enga

Comment

Der er vi snytt for en soleklar straffe. Reiv ned Kjartanson, drakta sto jo ut som et telt der, skjønner ikke hvordan dommeren ikke ser den. Møkkalag!
      For de som kan styre sitt eget lag:
      vif.managerleague.com

Comment

Fy faen. Dette ser ut som molde kampen i reprise..SKJERP DERE GUTTA!!!

Comment

Nok en "telt-drakt" da Simon Larsen ble holdt på corner'n vår der...
          vif.managerleague.com

Comment

Akkurat nå har Haugesund like mange vellykkede pasninger som Enga har totale pasninger. Hvis man ikke får opp pasningskvaliteten her så blir det vanskelig.

Comment

Ser bedre ut nå.Snytt for en soleklar straffe,sykt at dommeren ikke blåser der,skam!Som Tjernås sier:hvordan skal vi få vekk disse trøye holdingene når han ikke engang blåser der.

Comment

Leser på VG-tekst: " Ballen havner hos Fevang som står umarkert på fem meter"

Muri startet kampen forstår jeg

Comment

Vi er elendige som normalt og i dag er intet unntak. Fortjent ledelse til Haugesund..de virker som flere nivå bedre enn oss. Dette blir en stygg kamp og nok et tap.

Så da ser det ut som det blir reprise av i fjor da. Helt utrolig hvor elendig pasningskavaliteten våres er..vi gir Haugesund gave pakker hele timen. DA ber du om å tape!!!!

Uff....

Comment

Skuffet over første omgang. Dette er noe jeg har sett lenge både gunnarson og Larsen er alt for dårlig med ball i bein. I tillegg så forstår jeg ikke hvorfor vi spiller med vår svenske ving. Han har ikke vist noe som får meg til å ønske at han starter, synes rett å slett er for dårlig.

I tillegg passningskvaliteten på midten er for dårlig, spesielt skuffet over Grindheim. Mister ballen for ofte og virker ikke helt 100%.

Comment

Vi spiller skikkelig dårlig, blir jo neste små utpå der... Kan noen her poste en melding her neste gang vi klare å sende 4 passinger uten å miste ball?? Trodde planen var å guttse på, men virker ikke som noen følger planen
                      "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Gah, så får de et flaksemål som såvidt triller inn.
                        Men, de får det fordi de tør å angripe med mange folk, noe de har tatt sjansen på mange ganger.
                        Vi har vel hatt mange folk i angrep en gang. Men som andre nevner, pasningene er helt elendig, og jeg tror det er dårligste kampen jeg har sett av Grindheim og Berre, faktisk, litt mot normalt.
                        Sjansefattig og kjedelig er det ihvertfall.
                        vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by MadsAndre View Post
                          Vi er elendige som normalt og i dag er intet unntak. Fortjent ledelse til Haugesund..de virker som flere nivå bedre enn oss. Dette blir en stygg kamp og nok et tap.

Så da ser det ut som det blir reprise av i fjor da. Helt utrolig hvor elendig pasningskavaliteten våres er..vi gir Haugesund gave pakker hele timen. DA ber du om å tape!!!!

Uff....
                          Stat's taler sitt klare språk. Haugesund har over 200 pasninger hvor 150 er vellykkede. Dvs 3 av 4 går inn. 75%. Enga har ca 150 hvor ca 100 er vellykkede. Det er under 70%

Comment

Originally posted by Spinner View Post
                            Gah, så får de et flaksemål som såvidt triller inn.
                            Men, de får det fordi de tør å angripe med mange folk, noe de har tatt sjansen på mange ganger.
                            Vi har vel hatt mange folk i angrep en gang. Men som andre nevner, pasningene er helt elendig, og jeg tror det er dårligste kampen jeg har sett av Grindheim og Berre, faktisk, litt mot normalt.
                            Sjansefattig og kjedelig er det ihvertfall.

Det med at Haugesund angriper med mange folk på hjemmebane er ingen nyhet. Det er hva de gjør.

Comment

En omgang vi bør glemme så fort som mulig. Offensivt ser det ut til at ingen har spilt med hverandre før i det hele tatt.
                              Defensivt var det bra i 40 minutter før Larsen blir for veik i duellen, og Kristiansen bedriver ballwatching.

Satser på at vi som vanlig har en god og en dårlig omgang, og at dette var den dårlige ^^

Comment

Originally posted by Spinner View Post
                                Der er vi snytt for en soleklar straffe. Reiv ned Kjartanson, drakta sto jo ut som et telt der, skjønner ikke hvordan dommeren ikke ser den. Møkkalag!
                                NFF velger dommer som passer de veldig bra for Enga?

Comment

Working...
                                X