Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

FK Haugesund - Vålerenga Fotball 12.04.2014

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by MadsAndre View Post
    Vi er elendige som normalt og i dag er intet unntak. Fortjent ledelse til Haugesund..de virker som flere nivå bedre enn oss. Dette blir en stygg kamp og nok et tap.

Så da ser det ut som det blir reprise av i fjor da. Helt utrolig hvor elendig pasningskavaliteten våres er..vi gir Haugesund gave pakker hele timen. DA ber du om å tape!!!!

Uff....
    Vi er ikke bra nei, men at Haugesund er flere nivå bedre? Hvilken kamp ser du? De er bortimot like rævva, men har ballen mer.
    De har jo skapt bortimot ingenting.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
      Leser på VG-tekst: " Ballen havner hos Fevang som står umarkert på fem meter"

Muri startet kampen forstår jeg
      Muri er aldri god, men det var faktisk Ruben som "ball-watcha" og følger inn i midten slik at mannen han passer blir alene.
      Det var et flaksemål, men det er det ingen som husker når fløyta går igjen.
      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Leser på VG-tekst: " Ballen havner hos Fevang som står umarkert på fem meter"

Muri startet kampen forstår jeg
        Målet hadde ingenting med Muri og gjøre, han sto på første stolpe, altså motsatt side.
        Og det handler om at Haugesund tør å komme helt opp med begge bekkene, og skaper overtall omtrent inne i boksen vår, uten å bli straffet for det.

Nå skal vi ha inn Ghayas og Calvo, håper jeg, så skal vi presse litt høyere og få tilbake litt selvtillit og øke pasningsprosenten, så får vi den!
        For de som kan styre sitt eget lag:
        vif.managerleague.com

Comment

39:40 ut i 1 omg. Vålerenga kan ta en overgang, Berre står å ser på, gidder ikke å løpe, så GIR han ballen til Haugesund!!! Det går ikke i 2 omg. KOM IGJEN ENGA!!!!!
          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Hehe,står skrevet :Aldri for sent å snu,på veggen gutta ser når de går ut av garderoben.Men dette snur vi,minst en U

Comment

Originally posted by Flem View Post
              Vi er ikke bra nei, men at Haugesund er flere nivå bedre? Hvilken kamp ser du? De er bortimot like rævva, men har ballen mer.
              De har jo skapt bortimot ingenting.
              Problemet er at vi lar de spille. Vi gir bort baller pga ræv passnings kvalitet..de skaper ikke alle verdens nei. Men at vi leverer så dårlig under pari og gjør akkurat det vi IKKE skal gjøre. SÅ ja, da mener jeg de er flere nivå bedre. Men dette er jo fordi vi lar de spille slik.

Så vi taper så det fyker etter om vi fortsetter slik.

Comment

Der kom første byttet jeg ba om ja, bra Reka
                Ser ut som om det virker
                vif.managerleague.com

Comment

Og der kom det andre også, bra. NÅ skal vi ta dem
                  vif.managerleague.com

Comment

Som jeg har sagt mange ganger. Midtbanen klarer ikke å komme raskt nok etter så når kanten slår inn har vi kun Vidar der inne. Alt går for tregt og når vi i tillegg blir snytt for straffe tredje !!!!! kampen på rad!!! da blir jeg så drittlei norske amatørdommere !! Og nå fikk vi jaggu straffe !!!!! Utrolig !!!!

Comment

DEN straffa var billig,men greit da vi ble klart snytt for ett i 1.omg. Et aldri så lite ran,idag var vi dårlig!

Comment

Originally posted by Ingar View Post
                        DEN straffa var billig,men greit da vi ble klart snytt for ett i 1.omg. Et aldri så lite ran,idag var vi dårlig!
                        Et ran?? Hvilken kamp så du?

Haugesund Vålerenga
                        50%Ballbesittelse 50%
                        15 Avslutninger 17
                        5 Avslutninger på mål 5
                        1 Avslutninger i stengene 1
                        8 Cornere 8
                        336 Pasningsforsøk 330
                        235 Vellykkede pasninger 232
                        9 Frispark for 9
                        19% Ballbesittelse siste 5 min 81%

Et veldig fortjent poeng, ikke noen god kamp, og for mye slurv.
                        vif.managerleague.com

Comment

Jeg har fulgt stats i 2.omgang og det er helt klart hvordan Enga har løftet seg. Tro det eller ei, men kampen avsluttet med at Enga hadde flere avslutninger enn Haugesund. Pasningskvaliteten økte og kom nesten opp på 70% totalt. Tallene er klare.

Men en ting blir ihvertfall dokumentert. Denne sesongen så står man ihvertfall på i 90 minutter. Det er ikke hoftefeste ved 30 minutter ut i første omgang.

Jeg har ikke sett kampen, så jeg kan ikke si med "egne øyne". Men utfra tallene så utgjorde spesielt Zahid en forskjell. Ser ut som han kom inn og var pasningssikker. For det var etter at Zahid kom inn for Stengel at pasningskvaliteten gikk oppover

Comment

Originally posted by Spinner View Post
                            Et ran?? Hvilken kamp så du?

Haugesund Vålerenga
                            50%Ballbesittelse 50%
                            15 Avslutninger 17
                            5 Avslutninger på mål 5
                            1 Avslutninger i stengene 1
                            8 Cornere 8
                            336 Pasningsforsøk 330
                            235 Vellykkede pasninger 232
                            9 Frispark for 9
                            19% Ballbesittelse siste 5 min 81%

Et veldig fortjent poeng, ikke noen god kamp, og for mye slurv.
                            Uten å konkludere så må Zahid ha gjort noe rett ut på der. For pasningssikkerheten økte etter at han kom inn.

Comment

Deilig å få 1 poeng her. At vi fortjente den straffa er det inge tvil om. Vi ble snytt for den andre så det er helt rettferdig!

vi skaper litt mere og er mere i kampen til tider i andre. Og viser litt bedring i spillet. Og det er jævla godt å se 1 poeng derifra er jeg kjempe fornøyd med!

Spille trener fortsatt å jobbes mye med. Men vi ser smått smått fremgang.

Comment

Stat's taler sitt klare språk. Haugesund har over 200 pasninger hvor 150 er vellykkede. Dvs 3 av 4 går inn. 75%. Enga har ca 150 hvor ca 100 er vellykkede. Det er under 70%
                                Totalt endte Haugesund opp på 336 pasninger. Dvs i 2.omgang så fikk Haugesund ca 130 pasninger. Og av disse var ca 85 vellykket. For Enga så er resultatet stikk motsatt. 180 flere pasninger. Og hvor ca 130 av dem treffer. Så gutta gjorde en god 2.omgang. Og trolig var Zahid en viktig bidragsyter.

Comment

Working...
                                X