Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

FK Haugesund - Vålerenga Fotball 12.04.2014

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by nico70 View Post
    Hvis det er ment som at det skal se ut som jeg sier imot meg selv, så er det forskjell på en eldre spiller som Muri som har vært hos oss en del år og bare blir dårligere og dårligere og yngre gutter som kommer inn, får noen få muligheter også er det ut av klubben . Du var litt typisk pressen, ( HVIS DETTE ER MENT SOM LITT SPYDIG )som bare setter sammen setninger for at det skal se "dårlig" ut .

Hvis du er enig bedre å være mer tydelig he he
    Jeg synes Muri har fått for mye pepper.

Ser at du skriver at han blir dårligere og dårligere, men sannheten er at han får pepper om han spiller bra og om han spiller dårlig. Noen ganger spiller han bra, og får dritt da også.

He is damned if he does and damned if he doesn't.
    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post
      Jeg synes Muri har fått for mye pepper.

Ser at du skriver at han blir dårligere og dårligere, men sannheten er at han får pepper om han spiller bra og om han spiller dårlig. Noen ganger spiller han bra, og får dritt da også.

He is damned if he does and damned if he doesn't.
      Han hadde nok ikke fått så mye pepper, hadde det ikke vært for det landeveisrøveriet av en kontrakt han har. Selv synes jeg han var ræva mot Molde, men ok mot B/G og Haugesund. Da irriterer Calvo meg mer; han har jo unike ferdigheter, men fotballforståelsen hans og blikket for spillet er jo helt fraværende. Skjønner godt at Lindkvist foretrekkes fremfor ham.

Comment

• Originally posted by dreadedbyfew View Post
        Han hadde nok ikke fått så mye pepper, hadde det ikke vært for det landeveisrøveriet av en kontrakt han har. Selv synes jeg han var ræva mot Molde, men ok mot B/G og Haugesund.
        Han satt på benken mot B/G, og ja der var han mer enn godkjent. Jeg synes han spilte dårlig både mot Molde og Haugesund. At han ble foretrukket foran Høgh mot sistnevnte er for meg utrolig. Muri får mye pepper, helt enkelt på grunn av at han ikke er god nok. Jeg sitter og irriterer meg over han hver kamp han spiller, for det virker som han ikke gidder eller vil vinne en eneste duell. Det er ikke noe sprut eller tæl i han, og det går ikke når du skal være forsvarssjef. Han var meget god i 2010, men siden det har bare gått nedover og nedover for hver sesong. Ingenting tyder på at det skal snu seg i år.

Comment

• Originally posted by euphoria View Post
          Hmm? Det er absolutt angrep på keeper. Ikke fordi keeper holder ballen, men fordi Haugesundspilleren først setter kneet i ansiktet på keeper, for deretter å fullføre sitt spark som nærmest river hodet av Langer og ruller ham 180 grader rundt...
          Man behøver ikke være keeper for å få frispark når motspilleren sparker deg i ansiktet nå du ligger nede. Alle ville fått det! Jeg skjønner ikke hvorfor noen mener det er lovlig.

Comment

• Originally posted by poiuy View Post
            Jeg synes han spilte dårlig både mot Molde og Haugesund. At han ble foretrukket foran Høgh mot sistnevnte er for meg utrolig.
            Høgh var skadet mot Haugesund, ellers hadde han spilt.

Comment

Working...
            X