Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Deilig å være Enga-supporter?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Som generalsponsor vil jeg komme med en støtteerklæring til positive tråder som denne. De underbygger selve verdigrunnlaget som generalsponsoren og klubben støtter oppunder, og vil stå sentralt for vårt samarbeid i 2014.

Comment

Originally posted by gleee View Post
      Skulle ønske det gikk ann å legge inn et anti-Daniel37 filter for oss som liker å gå inn for å lese på forumet uten å konstant bli påminnet deg og ditt evige behov for oppmerkomhet!
      Bare klikk på brukernavnet og legg til i ignore

Comment

Originally posted by osse-mon View Post
        Det var i høyeste grad min intensjon i alle fall!
        Vel, da kan også administratorene på forumet tolke poster om hvor ræva alt er som off-topic og slette dem ;-)
        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

http://www.toppfotball.no/latest-new...k1cvfwnufo26zl

Av 5 000 stemmer fikk Enga 12,9% av stemmene og troner dermed på supportertoppen. En liten gladmelding og et bidrag til positivitetstråden.
          \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
            Takker for innspillet. Greit vi bor i et land med ytringsfrihet sier jeg bare.
            Landet Norge har ytringsfrihet, her på forumet gjelder ikke det! Du har hverken ytringsfrihet, -plikt eller -rett her. Ytringsfriheten gjelder for det offentlige rom.

Du er altså til enhver tid underlagt hva moderatorene her synes er sømmelig, konstruktivt og passende -spesielt under fanen "Har du ikke noe å si - si det ikke her!".

Lev med det eller be gone.
            Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Og nå er jeg virkelig optimist. Ikke mange av oss på Ullevåll i dag, men vi var fler enn Ulf sine supportere

Herlig med tre mål, selv om forsvaret tidvis var ruskete.

Nå må du faen meg tru oss!

Comment

Working...
              X