Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Interkrets 2014

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Daniel37 View Post
    Vi leder både g-16 og g-19. Vi har også et rekruttlag som har stabilisert seg over nedrykkstreken i 2.div. Da handler det bare om å få disse spillerne til å bli A-lagsspillere. Og der har gjerne vært den store baugen. Vi har gjerne hatt gode årskull på aldersbestemt nivå, men når det kommer til seniornivå så stopper det opp.
    Siden Hjesus har gjort en meget prisverdig jobb med å opplyse om juniorstallen på Sotahjørnet, så kan man legge den ut her http://www.sotahjornet.no/?p=4904

Marcus Engebretsen har visst lagt opp. Jeg må nok si at jeg ikke er overrasket. Synd for Marcus at han blir hemmet av faktorer som keeper som han kan gjøre lite med. Han kan alltids trene på utspark, bli en bedre shot-stopper og evnen til å dirigere forsvaret. Men han kan liksom ikke trene seg opp 10 cm.

Michel Carrasco har gitt seg i Enga, det samme har Absawe som nå har "vingla" seg ferdig.

Nye spillere er to forsvarere ved navn Sander Pettersen og Henning Andresen. Og midtbanespiller ved navn Ulrik Koren.

Comment

3-0 seier mot Bærum i dag.

Comment

1-5 til VIF på Nordre Åsen torsdag kveld.

Comment

I dag avgjøres muligens Interkrets. Vi er 3 poeng bak Stabæk, og møter de borte i kveld. Vi har bedre målforskjell.

Comment

Det endte 3-3.

Comment

Vålerenga scoret på overtid, men serieseieren glapp

Morsom kamp. Synd at dommeren kom i fokus. Dog god læring for gutta. Tydelig at Olsen og Moesgaard ønsker en interkretsserie for hele landet. Kun kampene mot Stabæk som i år har vært utfordrene. Er et problem at nivået på de andre lagene for dårlig i Oslo-serien

Comment

Tenkte det ville bli problemer når jeg fikk med meg at dommeren var fra Hamar. De burde ikke få dømme Engakamper.

Comment

LSK - VIF 0-2.
                  ny spenning i interkretsserien

Comment

Working...
                  X