Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga 2 - Kvik Halden, onsdag 16. april kl 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Var det mange som opplevde at stream "lugget"? Mange ganger? Varte det lenge? Setter stor pris tilbakemelding.

Comment

Originally posted by wanderer View Post
      Så ikke kampen, bare høydepunktene, men la merke til Brændsrød. Mange gode finter fra fyren.
      Solli så jeg litt i fjor og han imponerte meg.

Begge to er 19 år i år. Burde vel kanskje få prøve seg på A-nivå? I alle fall sistemann. Vet for lite om Brændsrød.

Også flott å se at Nije kan være en god mann å ha på A-laget i år.

Hvordan spilte Alba? Håper han slår gjennom i år.
      Alba var god han også. Jobbet hele tiden. Fortsetter han å jobbe bra, samt sette sjansene så havner han nok på førstelaget.

Comment

Originally posted by chr View Post
        Var det mange som opplevde at stream "lugget"? Mange ganger? Varte det lenge? Setter stor pris tilbakemelding.

Det lugget for meg, men nå har jeg "påskestream" og ikke min vanlige stream, så det kan være på min side det var problemer

Comment

Alba var god han også. Jobbet hele tiden. Fortsetter han å jobbe bra, samt sette sjansene så havner han nok på førstelaget.

Han jobbet, men han ble liksom litt "borte" fordi han ble alene

Comment

Gøy også med Brændsrød. Han fortalte til meg etter kampen at målet hans i år var å få trene med A-laget. Spennende spiller.
            Brændsrød viste mye bra tendenser. Både på egen hånd, men også da han fikk løp rundt seg. Jeg liker kanter som utfordrer og som kan utfordre begge veier. For å tilføye, tendensene på egen hånd var så bra, samt at Kvik's trener var såpass oppegående at han måtte "ofre" spillere for å dekke opp rundt Brændsrød. Det var tilfeller hvor motstanderen satte opp 3 stykker foran Brændsrød. Det beste grepet for å møte et slikt motgrep er å støte opp midtbanespiller på oversiden av den øverste motstanderen, spissen beveger seg inn bak dem og man får pasning kant-midtbane-løp inn bak "trioen". Men for at det skal fungere så må det gå på en touch.

Hjesus uttalte at Kvik's trener fortalte at deres høyreback var oddsenligaens beste. Yeah, det viste Njie fort innebar.

I dag så fungerte forsvaret og kantene. Jeg gleder meg til at midtbanen begynner som i fjor, da kan det bli full fyr i teltet. Når den sentrale midtbanen var på sitt råeste i fjor, da var det meget høyt nivå.

Forøvrig syns jeg Gaye viste fremgang igjen. Solid bakover, trygg med ball, offensiv i tankegangen.

Det bor så mye bra i disse spillerne at jeg ser ikke helt grunnen til at A-lagspillerne skal komme inn.

Comment

Fant følgende uttsagn på internettet:

"Betsson har Follo som den største opprykkskandidaten med 2,75 i odds. Deretter kommer KFUM og Moss med 5 i odds før Kvik Halden på 7,5. Nyopprykkede Skeid gir rimelig lav odds med sine 10 i odds. Drøbak/Frogn og Lørenskog har henholdsvis 14,5 og 20 i odds. Deretter følger et kobbel med lag som vurderes rimelig jevnt pr. dags dato. Det er vi, Eidsvold Turn og Kjelsås.

Nederst på denne tabellen er VIF 2, Mo og Harstad med 70 i odds, mens våre nyopprykkede kollegaer fra Medkila er tippet helt sist og vil gi 100 ganger pengene tilbake hvis du satser på at de skal bli seriemestere."

Kanskje det er flere potensielle tippeligaspillere på rekruttlaget vårt?

Comment

Beste sendingen som har vært hittil. Bra kvalitet og stabilt. Hadde ett lite problem når jeg pauset og skulle starte opp igjen, men da var det bare og refreshe siden så var det i orden.

Comment

Herlig førsteomgang, og godkjent andre. Brændsrød er frisk i starten, Plassen spiller solid, det gjør i det hele tatt de aller fleste. Aller best vil jeg hevde de tre gutta sentralt er; Rahmani, Blårud og Solli. De lykkes veldig godt med å presse Kvik, og har tilnærmet ingen balltap selv. Ekstremt viktig mot et lag som Kvik, og nøkkelen til at hele laget står så godt kampen ut.

Sterk start på en veldig god avdeling. Det blir nok ikke den seiersrekka i starten som det ble i fjor, til det er avdelingen for god, men veldig viktig å starte med seier.

Comment

Dagbladet har lagt ut sine tips for 2. divisjon (og 1. div. og 3. div. også), og jeg tror at gårsdagens sterke seier gjør at VIF2 blir tippet på 10. plass, og ikke lenger ned (12. til 14. plass rykker ned).

http://www.dagbladet.no/2014/04/17/s...2014/32853905/

Comment

Kampreferat fra Sotahjørnet.
                      in Absinthia

Comment

Working...
                      X