Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga-Sandnes Ulf 21.april kl.15:30 (2 påskedag)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dette skal være en match hvor vi skal dominere og ta 3 poeng. Lett! Forventer ikke noe annet i dag. Calvo eller Mathisen i første elvern? Synes det er ymse mellom de to. Vill heller se Lindkvist og Zahid.

Comment

Da ser vel laget ca slik ut ifølge VG:
      Langer, Gunnarsson, Larsen, Muri, Mathisen - Heltne Nilsen, Grindheim, Zahid - Berre, Kjartansson, Calvo

Innbyttere: Kongshavn, Lindkvist, DFH, Stengel, Iqbal og Kastrati
      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Ruben og Høgh skada?

Comment

Originally posted by Flem View Post
          Da ser vel laget ca slik ut ifølge VG:
          Langer, Gunnarsson, Larsen, Muri, Mathisen - Heltne Nilsen, Grindheim, Zahid - Berre, Kjartansson, Calvo

Innbyttere: Kongshavn, Lindkvist, DFH, Stengel, Iqbal og Kastrati

Kristiansen skada?

Comment

Originally posted by anderan View Post
            Ruben og Høgh skada?
            Aner ikke hva situasjonen er med Høgh, men siden han ikke er på benken, er han nok skada.
            Ruben er syk
            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Kan vi snart dra igang et spleiselag for å kjøpe enveisbillet til costs rica for calvo? Han hører ikke hjemme i 3 div engang...
              "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Og veien tilbake til fast plass blir "Langer og Langer" for kongshavn spørr dere meg
                "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by Loke View Post
                  Kan vi snart dra igang et spleiselag for å kjøpe enveisbillet til costs rica for calvo? Han hører ikke hjemme i 3 div engang...
                  Jeg er en av de som trodde på "hypen" rundt Calvo og hadde trua på at han skulle bidra bedre i år. Faen å jeg tok feil! Han har stort sett fortsatt i samme sporet..

Calvo virker rett å slett ikke god nok.Han er bare ræva og så enkelt er det!

Comment

Zahid viste at han har baller (ja ikke bokstavlig da til de "sensitive") i denne kampen. Han startet med noen juniorinvolveringer. Men så klarte han å snu trenden og var en periode banens dominerende.

Men denne Calvo må vel snart ha brukt opp klippekortet sitt. Han får jo Pepa til å fremstå som guds gave til fotballen.

Comment

Og veien tilbake til fast plass blir "Langer og Langer" for kongshavn spørr dere meg
                      Absolutt! Ser ut til å føye seg inn i rekken av klassekeepere vi har hatt. Men, er det noen som vet hva som skjer med Hirschfeld? Er han helt ferdig?

Comment

Zahid må bli flinkere til å holde seg på beina. Startet bra, men begynte etterhvert å bli for opptatt av frispark

Comment

Calvo må ut.
                          Hadde ikke imponert i 2. divisjon engang med slikt spill
                          You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Økonomien min er så rævkjørt at årets sesongkort måtte vike og det er bare såvidt jeg har hatt råd til å kjøpe webtilgang på csports, men damn, er villig til å låne penger for å bli med på dette spleiselaget...

Har Calvo i det hele tatt fått til NOE av det egoet hans har prøvd på? (Kanskje den ene corneren han slo var helt grei, men bortsett fra det?)

Comment

Oppløftende første omgang. Med unntak av noen få glipper, dominerer vi fullstendig. Langer virker å være en knallgod keeper.
                              Zahid har vært meget bra. Uten at jeg skal dra det for langt, syns jeg han minner om Iniesta i spillestilen.

Calvo fortsetter å gjøre mye dumt. Prøver å avgjøre kampen på egenhånd hver gang han får ballen. Ett tøtsj er ofte bedre enn ti. Dette må han snart lære! Sånn som det er nå, er det å gi ballen til Calvo det samme som å spille den til en motstander. Synd, for han kunne vært så mye bedre om han forstod spillet bedre.

Comment

Noen som vet hvor høy Stig-Ove Sandnes er?
                                Ser ikke akkurat så veldig høyreist ut når han ble intervjuet ut nå
                                You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Working...
                                X