Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner - VIF - Ulf 3-0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vil trekke fram Sivert Heltne Nilsen etter gårsdagens kamp.
    Han er et skikkelig arbeidsjern på midtbanen som drar de andre med seg hele veien.

Det har vært veldig gøy på VIF-kamp i år.
    Både på tribunen og på banen har det vært gode prestasjoner.

Potensialet er enormt så her er det bare å spre budskapet:
    Enga er tilbake
    EVIG VIF

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post
      Vil trekke fram Sivert Heltne Nilsen etter gårsdagens kamp.
      Han er et skikkelig arbeidsjern på midtbanen som drar de andre med seg hele veien.

Det har vært veldig gøy på VIF-kamp i år.
      Både på tribunen og på banen har det vært gode prestasjoner.

Potensialet er enormt så her er det bare å spre budskapet:
      Enga er tilbake
      Spre det glade budskapet.

Forøvrig herlig å se at spillerne, og spesielt Grindheim, har tatt oppfordringene fra rekaftnene om å bli mer breiale i media:

"CMores reporter spurte kaptein Grindheim i pausen om forspillet hans var et skudd eller en pasning:

- Nei, nå må du slutte. Alle som har litt fotballhjerne ser at det der er en pasning, svarte Grindheim."
      Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Vålerenga brukte ikke alle byttene, det synes jeg var spesielt når Heltne Nilsen og Grindheim nærmest ikke klarte å løpe de siste ti minutta. Forstår ikke hvorfor ikke Mathias Blårud kom inn på slutten for å gjøre en manns jobb på midtbanen siste ti.
        in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
          Vålerenga brukte ikke alle byttene, det synes jeg var spesielt når Heltne Nilsen og Grindheim nærmest ikke klarte å løpe de siste ti minutta. Forstår ikke hvorfor ikke Mathias Blårud kom inn på slutten for å gjøre en manns jobb på midtbanen siste ti.
          Lindkvist inn i pausen, Stengel inn for Berre, Fredheim Holm inn for Mathisen?

Comment

Fikk ikke Kjartansson assist for scoringen til Niklas?

I følge VG har vi kun 3 assist på 7 scoringer. Nå er det riktignok 2 straffer, men allikevel 3 assist på 5 scoringer er vel 2 assist for lite? Blant annet den fra KJartansson i går..

Comment

Originally posted by donny View Post
              Fikk ikke Kjartansson assist for scoringen til Niklas?

I følge VG har vi kun 3 assist på 7 scoringer. Nå er det riktignok 2 straffer, men allikevel 3 assist på 5 scoringer er vel 2 assist for lite? Blant annet den fra KJartansson i går..
              På reprisen ser det nesten ut som om ballen kommer fra nummer 20 hos Ulf som takler Ørnen.

Comment

Originally posted by Askeladden View Post
                På reprisen ser det nesten ut som om ballen kommer fra nummer 20 hos Ulf som takler Ørnen.
                Jeg syntes også det når jeg så episoden i går, men jo mer du ser det jo mer er det tydlig at det er Kjartansson som sentrer ballen.

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
                  Jeg syntes også det når jeg så episoden i går, men jo mer du ser det jo mer er det tydlig at det er Kjartansson som sentrer ballen.
                  Reagerte på det samme.. VG hadde den først som assist men så ble det fjernet og nå står det at han ble taklet i steden. Men for meg er det helt tydelig at ballen sentres først og så kommer taklinga. Fant ikke ut hvordan man kontakter VG om dette da...
                  ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Originally posted by 2m@s View Post
                    Reagerte på det samme.. VG hadde den først som assist men så ble det fjernet og nå står det at han ble taklet i steden. Men for meg er det helt tydelig at ballen sentres først og så kommer taklinga. Fant ikke ut hvordan man kontakter VG om dette da...
                    Jeg klagde på det på vgmanager. De hadde først Stengel som assisterende på Gunnarsson sitt mål også.
                    Så, endret de det til null assist. Nummer 20 mener de er sist på ballen. VGmanager fjerna også assisten til Simon Larsen
                    mot Glimt. VGmanager forum/Kjartanssons assist

Comment

Ift Calvos underprestering.. Kan det være noe i an Giancarlo Gonzales forsvant? De var jo costaricanere, lett å annta at de var gode venner utenfor banen? Kan jo se at det er noe som kan gjøre hverdagen litt mer grå.

Jeg har muligens gått glipp av noe, men hvor var Ruben? Ikke noe vondt om uttaket på den siden, men har han fått en smell?

Comment

De to var tydelig kompiser så ikke umulig det. Han har vært håpløs i år, men jeg håper vi er litt tålmodige og fortsetter å jobbe med ham! Han har absolutt potensiale til å utmerke seg i TL!
                        Ruben var vel syk mener jeg å ha hørt..

Comment

Originally posted by aasp View Post
                          Ift Calvos underprestering.. Kan det være noe i an Giancarlo Gonzales forsvant? De var jo costaricanere, lett å annta at de var gode venner utenfor banen? Kan jo se at det er noe som kan gjøre hverdagen litt mer grå.
                          Jeg tror du er inne på noe veldig vesentlig her. Sånn som jeg ser Diego Calvo så er han et menneske med stort følelsesregister. Fra å veive med storflagget når han scorer og synge Berre på landslaget på trening i vinter til sånn som han var mot Ulf. Jeg tror nesten at det var avgjørende at Giancarlo var her for at Calvo også ville komme. Jeg syns ihvertfall at han skal få noen sjanser frem mot sommeren, men der må det vurderes om han skal bli med videre eller ikke.

Comment

Enig i at han kan få tiden frem til sommeren. Men ikke så mye mer.. synes ikke vi har råd til å gi han sjansen fordi han kan være god på sitt beste. Kastrati eller Gayas kan vel ta plassen (Berre..)

Jeg har en teori om for mange/for lite spillere fra en veldig annen kultur (les; Vest-Afrika, Latin-Amerika)
                            En er ensom To og tre er ok. Fire blir for mange. Se LSK og LYN i den perioden det var storimport av disse. De er gode sammen, har en fysikk som er bra for tippeligaen, men opererer til tider som et eget lag i laget. Hvor god var Fegor den siste tiden han hadde hos oss?

Med mindre vi har planer om å plukke opp en uslipt diamant fra Diegos hjemtrakter er jeg nok for å slippe han slik det ser ut.
                            (Hvorfor er det ingen Calvotråd?)

Comment

Originally posted by aasp View Post

Med mindre vi har planer om å plukke opp en uslipt diamant fra Diegos hjemtrakter er jeg nok for å slippe han slik det ser ut.
                              (Hvorfor er det ingen Calvotråd?)
                              La oss håpe at vi har is nok i magen til å vente i tilfelle han blir tatt ut til VM. Hold han varm inntil det og det mangedobler verdien hans hvis han får spille der. Man ser ofte at de beste spillerne ikke spiller på diverse landslag. Hvordan kunne Ogude ha en til tider sentral rolle på Nigeria? Det går ofte på relasjoner til manager og andre spillere.

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                                La oss håpe at vi har is nok i magen til å vente i tilfelle han blir tatt ut til VM. Hold han varm inntil det og det mangedobler verdien hans hvis han får spille der. Man ser ofte at de beste spillerne ikke spiller på diverse landslag. Hvordan kunne Ogude ha en til tider sentral rolle på Nigeria? Det går ofte på relasjoner til manager og andre spillere.
                                For Ogudes del var det vel noe med at han er høyt rangert i et slags kastesystem, og derfor fikk forrang?

Comment

Working...
                                X