Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner - VIF - Ulf 3-0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by skog View Post
    For Ogudes del var det vel noe med at han er høyt rangert i et slags kastesystem, og derfor fikk forrang?
    Ja, noe slikt. Poenget mitt var at kulturen på landslag i land langt unna kan være litt annerledes enn her slik at det faktisk er en sjanse for at Calvo blir tatt ut til VM selv om han ikke imponerer i Tippeligaen. Nå har vel Calvo langt færre landskamper enn Ogude hadde så saken blir litt annerledes, men jeg håper vi har is i magen og venter. Vi hadde nok fått mer for Gonzales hvis han ble solgt i sommer, men vi hadde vel ikke noe valg der. Gonzales er vel bedre inne i varmen på Costa Rica enn det Calvo er også.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
      Jeg klagde på det på vgmanager. De hadde først Stengel som assisterende på Gunnarsson sitt mål også.
      Så, endret de det til null assist. Nummer 20 mener de er sist på ballen. VGmanager fjerna også assisten til Simon Larsen
      mot Glimt. VGmanager forum/Kjartanssons assist
      Med VG sin logikk vil det ikke bli godkjent scoringer hvis ballen er innom en motspiller. Latterlig.. sikkert en bøffel eller preben som styrer showet :P
      ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Dagbladet gir Ørna assist

http://imgur.com/fYpF06L
        ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Originally posted by 2m@s View Post
          Med VG sin logikk vil det ikke bli godkjent scoringer hvis ballen er innom en motspiller. Latterlig.. sikkert en bøffel eller preben som styrer showet :P
          Apropos bøffel og VG, så har vel Stokstad returnert med halen mellom beina til gamlejobben i VG...

Comment

Originally posted by 2m@s View Post
            Dagbladet gir Ørna assist

http://imgur.com/fYpF06L
            Tror alle nettaviser jeg leste hadde Kjartansson som nest sist. Til og med Gunnarsson.

Comment

Originally posted by aasp View Post
              Jeg har muligens gått glipp av noe, men hvor var Ruben? Ikke noe vondt om uttaket på den siden, men har han fått en smell?
              Noen sa før matchen at han var syk, ikke skada. Det stemmer greit overens med Rekas påstand om at alle var kampklare utenom Hirschfeldt dagen i forveien.
              Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Working...
              X