Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

DNB deler ut 5000 gratis billetter til VIF - Strømsgodset 1. mai

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kult med trøkk på kamp :-)

Comment

Originally posted by way_ View Post
      Ser i intervjuet med Reka at DNB ikke har rivi i 5000 billetter, men 9000! Samtlige revet vekk i løpet av en dag! Dette står det respekt av DNB for!

Så får man håpe at de fleste som har fått billetter kommer på kamp, og ikke bare sikret seg "fordi det er kjekt å ha". Uansett så kommer det til å bli massiv pågang i DNB-teltet utenfor inngang 11, så her bør man være tidlig ute så man slipper så stå i kø etter at kampen har starta.

Vi sees på kamp!
      Jeg hørte også 9000, men tenkte at det måtte jo være feil mtp på de gode kampene vi har hatt hjemme i år.
      Så jeg var overbevist over at det var 5000 som var kjøpt opp.

Gøy med folk på kamp, men jeg må si at jeg er skuffa over litt over 15000 stk på kamp når 9000 av dem var gratisbilletter.
      VAR, nei takk!

Comment

Originally posted by wanderer View Post
        Jeg hørte også 9000, men tenkte at det måtte jo være feil mtp på de gode kampene vi har hatt hjemme i år.
        Så jeg var overbevist over at det var 5000 som var kjøpt opp.

Gøy med folk på kamp, men jeg må si at jeg er skuffa over litt over 15000 stk på kamp når 9000 av dem var gratisbilletter.
        Det kan fort ta en halv eller en hel sesong med god stemning og gode resultater før vi ser vesentlige forbedringer i oppmøtet på kamp. Det funker rett og slett ikke sånn at folk registrerer at vi har hatt et par gode hjemmekamper og så kommer de strømmende. Litt is i magan nå

Comment

Håper det ga mersmak for de som tok turen. Bedre reklame for superenga er det vel vanskelig å få til...

Comment

Working...
          X