Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervinduet 2014 - Rykte / Ønsketråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvorfor prøver vi oss ikke på Kovacs?

Comment

• Originally posted by Ingar View Post
      Hvorfor prøver vi oss ikke på Kovacs?
      Det er vel noe med at vi ikke har penger da.

Ellers er jeg enig, ideell spiss nr. 2 for oss.

Comment

• Originally posted by Ingar View Post
        Hvorfor prøver vi oss ikke på Kovacs?
        Originally posted by Lego View Post
        Det er vel noe med at vi ikke har penger da.

Ellers er jeg enig, ideell spiss nr. 2 for oss.
        Tipper Kovacs er ganske lei av å være nummer 3 i Godset. Så på tv2 nyhetene at han hadde fått klar beskjed om at han var prioritert som nummer 3. Når en spiss ikke er på benken engang, da er det bare å rømme.

Hvis Trøim spanderer så sier jeg ikke nei, vi har fjernet en lønning til 1stk gudmund men fått ny mann inn i Totland. Vi har fortsatt ikke råd til en slik spiller tipper jeg.
        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Jeg tror ikke dem som forventer spillerkjøp helt har skjønt hvor alvorlig den økonomiske krisa vår er.

Comment

• Originally posted by FrankO View Post
            Jeg tror ikke dem som forventer spillerkjøp helt har skjønt hvor alvorlig den økonomiske krisa vår er.
            Tror de fleste er klar over hvor ille det står til. Jeg har betalt inn i fler omganger og donert mitt til klubben vår. Men det må være llov å dagdrømme litt om en billig overgang alá slik Trøim hentet Ruben Kristiansen til oss på tampen av forrige vindu

Comment

• Originally posted by FrankO View Post
              Jeg tror ikke dem som forventer spillerkjøp helt har skjønt hvor alvorlig den økonomiske krisa vår er.
              Godt poeng, men nå er det jo ikke alltid lett å bli klok på denne klubben heller da. For eks når de siste dag siste vindu henter inn en ny keeper når vi allerede hadde to meget habile keepere i klubben. At han nå er førstekeeper er en annen sak, men hvem ble ikke overrasket av den overgangen?

Skal vi ha håp om medalje bør vi forsterke forsvarsrekka. Behøver ikke koste skjorta heller. Gumund er ute, deler av lønna til Muri dekker vel NAV, etc...

Comment

• Merker jeg blir nervøs for Ivan Näsberg. En ekte VIF-gutt jeg hadde håpet skulle dominere for A-laget i lang tid. Vet vi noe mer her? I følge enkelte på Twitter blir han klar for Sogndal ila dagen for ca. 1 million.

Comment

• Synd om vi mister Ivan også, men i så fall er det fordi sjefen har god tro på Olafsen skulle jeg tro.
                  En mill inn på konto i disse dager er viktig! Samtidig er det ytterst tvilsom begge to spiller seg inn på førstelaget med det første..

Comment

• Jepp, hvis han reiser får vi nok en forklaring. Og hvis den er at de mener Olafsen og kanskje Nakkim har samme eller større potensial er det ikke så mye å klage på. Vi kan jo ikke fase inn tre midtstoppere fra rekrutt til a-lag på en gang.

Utleie er jo såklart å foretrekke, men vi trenger de pengene vi kan få. Dyrt å være fattig.

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
                      Merker jeg blir nervøs for Ivan Näsberg. En ekte VIF-gutt jeg hadde håpet skulle dominere for A-laget i lang tid. Vet vi noe mer her? I følge enkelte på Twitter blir han klar for Sogndal ila dagen for ca. 1 million.
                      Selvfølgelig bra med en ekte VIF-gutt ,men hva har egentlig Näsberg vist som gjør at han har nivået inne nå?
                      Etter det jeg har sett så er Olafsen og Nakkim minst på samme nivå.

Kan jo være like bra å få han tilbake som ferdig utviklet 21-åring og at han da i såfall kan dominere
                      EVIG VIF

Comment

• Originally posted by Oslo-ess View Post
                        Kan jo være like bra å få han tilbake som ferdig utviklet 21-åring og at han da i såfall kan dominere
                        Vi får han tilbake ved å låne han ut, ved å selge så forsvinner gutten permanent. Men nå kan vi jo sikre oss noen sårt tiltrengte kroner.

Uansett, det er ikke alltid utlån medfører at et VIF talent ender opp i Vålerenga uansett. Se på Jørgen Horn, han var Vålerenga gutta ble leid ut 2 ganger. Er nå en stopper på høyt nivå i tippeligaen.

Jørgen Horn
                        2012-14 Strømsgodset
                        2011-12 Fredrikstad FK
                        2008-10 Viking FK
                        2006 Moss FK (på utlån)
                        2005 Kjelsås Fotball (på utlån)
                        2005-07 Vålerenga Fotball

En midtstopper trenger mange år med stabilitet før man tar steget. Näsberg er kanskje en klassemidtstopper om 3-4 år, ikke alle klubber som har så god tid.

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post
                          Vi får han tilbake ved å låne han ut, ved å selge så forsvinner gutten permanent. Men nå kan vi jo sikre oss noen sårt tiltrengte kroner.

Uansett, det er ikke alltid utlån medfører at et VIF talent ender opp i Vålerenga uansett. Se på Jørgen Horn, han var Vålerenga gutta ble leid ut 2 ganger. Er nå en stopper på høyt nivå i tippeligaen.

Jørgen Horn
                          2012-14 Strømsgodset
                          2011-12 Fredrikstad FK
                          2008-10 Viking FK
                          2006 Moss FK (på utlån)
                          2005 Kjelsås Fotball (på utlån)
                          2005-07 Vålerenga Fotball

En midtstopper trenger mange år med stabilitet før man tar steget. Näsberg er kanskje en klassemidtstopper om 3-4 år, ikke alle klubber som har så god tid.
                          Ivan kan jo komme tilbake på Bosman.
                          Og er han ekte VIF-gutt så ønsker han også det om noen år.

Jørgen Horn er en spiller jeg gjerne skulle ha sett i vår drakt igjen.
                          Men der er det vel andre omstendigheter som ikke har gjort det mulig foreløpig.
                          EVIG VIF

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post
                            Han har fått sparken i flere klubber. I Viking fikk han fyken etter han havna på glattcelle to ganger på kort tid. Er også uenig i "høyt nivå". Han er middelmådig + i beste fall.

Godset er vel eneste laget han har utmerket seg positivt i overhodet. Det er fem år etter han forlot oss.

Comment

• Originally posted by Oslo-ess View Post
                              Ivan kan jo komme tilbake på Bosman.
                              Og er han ekte VIF-gutt så ønsker han også det om noen år.

Jørgen Horn er en spiller jeg gjerne skulle ha sett i vår drakt igjen.
                              Men der er det vel andre omstendigheter som ikke har gjort det mulig foreløpig.
                              Sikter du til at han slo Reka i poker? Spilte aldri for oss igjen etter det...

Comment

• Var jo en her som mente at Olafsen var vel glad i fest og moro, mens Ivan var mere seriøs. Håper vi ikke selger feil unggutt.

Comment

Working...
                                X