Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervinduet 2014 - Rykte / Ønsketråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Marcus Pedersen ser ut til å ende i Brann.

http://www.bt.no/100Sport/fotball/el...d#.U-koqlbCk0U

Comment

• Originally posted by klansbonde View Post
      http://rogalandsavis.no/index.php?page=vis_nyhet&NyhetID=95155

Viking nektet Berisha og gå på lån til oss. Vi har vertfall prøvd da
      Oi. Dette var spennende.

Virkelig synd vi ikke greide å hente inn en sånn spiller på lån, hadde passet bra med det røde kortet til Ørnen.

Jaja, det var nok siste ryktet for ikveld.
      Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post

Jaja, det var nok siste ryktet for ikveld.
        Er det urealistisk at de også forsøker en lignende avtale med Kovacs når det tydeligvis finnes litt midler. Hadde i mine øyne vært enda bedre, men Godset ser oss vel som en konkurrent de og..

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
          Marcus Pedersen på vei til Brann i følge TV2
          "Molde er eneste aktuelle i Tippeligaen".

Jaragitt.

Comment

• Originally posted by Lego View Post
            Er det urealistisk at de også forsøker en lignende avtale med Kovacs når det tydeligvis finnes litt midler. Hadde i mine øyne vært enda bedre, men Godset ser oss vel som en konkurrent de og..
            Nei kanskje ikke. Vi er i medaljekamp uten en eneste spiss neste kampene. Ganske merkelig situasjon, men desto mer attraktiv for folk som ønsker spilletid. Som Veton Berisha og andre benkeslitere.

Peter Kovac kunne lett blitt vår nye Sæternes.

Comment

I forhold til responsen din på "lynvinger", så var jeg på Vålerenga2 - Medkila kampen på Vallhall idag.

Moussa Nija og Markus Brendsrød spilte helt vanvittig. Begge har så mye rykk, ballkontroll og toppfart at det er ikke til å tro. De to gutta der er så drøyt gode at de lett erstatter Calvo.
              Ja, de er gode, og det var morsomt å se dem i dag, men de fikk da også veldig lett spill. Var med 2-3 tjukkaser på Medkila, som vel spiller old boys til daglig.

Og det var bare et par uker side Calvo herjet med det andre bunnlaget i divisjonen, Drøbak/Frogn. Han skilte seg vesentlig mer ut enn Moussa og Markus gjorde i dag. Så de er ikke drøyt mye bedre enn Calvo, men de er spennende for fremtiden. Håper på hyppigere innhopp i TL utover høsten, når kontrakten er sikret og medaljene utenfor rekkevidde.

Comment

• Originally posted by skog View Post
                "Molde er eneste aktuelle i Tippeligaen".

Jaragitt.
                Brannledelsen eier jo ikke økonomisk fornuft. Hvor faen fikk de pengene fra??

Har Trond Mohn har bladd opp igjen? uansett en kjempesignering. Kan selges for en god pris også.

Comment

Har Trond Mohn har bladd opp igjen? uansett en kjempesignering. Kan selges for en god pris også.
                  Sikkert Trond Mohn. Dette er en meget god signering for Brann tror jeg. Pedersen kan redde dem. Og utelivet vil få et oppsving.

Comment

Sikkert Trond Mohn. Dette er en meget god signering for Brann tror jeg. Pedersen kan redde dem. Og utelivet vil få et oppsving.
                    Jepp, Karadas og Pedersen inn. To krigere. Tror Brann kommer sterkt utover

Comment

Magne Hoset? Flopp?
                      Noen som nevnte det ja. Andre virket enig.

Mulig vi glemmer fort, og at Calvo ikke er en flopp om 5-10 år
                      VAR, nei takk!

Comment

• Originally posted by wanderer View Post
                        Noen som nevnte det ja. Andre virket enig.

Mulig vi glemmer fort, og at Calvo ikke er en flopp om 5-10 år
                        Eller kanskje Kjartansson blir en flopp fordi han ble utvist mot Sarpsborg.

Comment

Mener jeg leste her om dagen at godeste Mohn åpner sjekkheftet igjen ja.

Comment

• Ny islending inn, sies det.

http://forum.klanen.no/showthread.ph...144#post335144

Comment

• Kovacs nok ikke aktuell iflg. http://www.dt.no/godset/ferdig-i-godset-1.8540563

Comment

Oskar Örn Hauksson?

https://twitter.com/johanno12/status/498936582834249728

Hva fadern, den så jeg ikke komme.

Comment

Working...
                                X